فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: الگو ها مرور وتمرین شد. دانش آموزان با اشکال هندسی دست ورزی دوخت انجام دادند به منظور تقویت تمرکز و هماهنگی عضلات سپس با همان اشکال به صورت گروهی الگو های منظم درست کردند.

دست ورزی

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: دانش اموزان کاردستی جغد را در گروه با همکاری یکدیگر درست کردند و سپس در مورد ویژگی ها و نحوه زندگی این پرنده باهم به گفتگو پرداختیم.

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: مبحث الگو یابی در ریاضی با ابزار و وسایل تدریس شد. دانش آموزان در گروه با انواع شکل ها یک ردیف الگو ساختند سپس با حلقه های کاغذی رنگی به صورت مسابقه الگو سازی کردند . در الگو های ریاضی دانش آموز باید قانون نظم و تکرار توجه کند.
تکلیف: دانش آموزان به نگاه کردن به محیط پیرامون خود الگو ها را شناسایی کنند و با استفاده از دکمه یا پولک یا کاغذ رنگی یا استیکر و ....... بر روی برگه آ 4 رنگی یا سفید الگوی منظم بسازند و بچسبانند همراه خود به کلاس بیاورد . مثال با دکمه های رنگی الگو بسازد مثلا دوتا آبی دوتا سبز و این قانون تا پایان خط تکرار شود. یا با حبوبات 3تا لوبیا 3تا نخود تا پایان خط تکرار شود.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: نحوه ی صحیح مداد در دست گرفتن تمرین شد. کاربرگ ردیابی نقطه چین ها به منظور هماهنگی چشم و دست انجام و رنگ آمیزی شد.

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس امروز در مورد استقامت پاستل و آبرنگ سر کلاس صحبت کردیم و یک طرح جادوی زیبا انجام دادیم .
تکلیف: اولیا عزیزم ،امروز با کمک پسرهای گل کلاسم ،روی برگه حالت جدول رنگ هااز بالا تا پایین پشت سر هم رنگ کردیم و بعد به کمک پاستل مشکی یا آبرنگ رنگ مشکی تمام سطح کار را پوشانده و بعد به کمک خلال دندان،یا مداد شروع به زدن طرح لطفا وسایلی که گفته می‌شود هر جلسه همه بچه ها همراه خود بیاورند

علوم اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: در مورد گیاهان انواع آن عوامل موثر دررشد و اجزا گیاه با داتش آموزان گفتگو شد و پاورپوینت مربوط به این مبحث را تماشا کردند سپس پازل اجزا گیاه را ساختند. به منظور تقویت ماهیچه ها کاربرگ اجزا گیاه را رنگ آمیزی و برش زده و با آن کاردستی درست کردند.
تکلیف: یک گیاه به دلخواه که دارای ریشه و ساقه و برگ و گل باشد در دفتر نقاشی کشیده شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: