1404/07/16
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگاره 7 تدریس شد.
دانش آموزان در مورد روستا و زندگی روستایی به تبادل نظر پرداختند.
در مورد حیوانات اهلی مزرعه و سبک زندگی روستایی نوع پوشش و اهمیت کار جمعی صحبت کردند .
مراحل پخت نان از مزرعه گندم تا نانوایی به صورت نمایش اجرا شد
تصویرک های کتاب نام برده شد و کلمات هم آغاز و هم پایان دسته بندی شد.
تکلیف:
برنامه کلاسی شنبه
کتاب نگارش
کتاب فارسی گل
کتاب ریاضی زنبوری
دفتر مشق
1404/07/15
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
ریاضی تم 3 با تمرین و مرور شمارش
الگو مربع شگفت انگیز به پایان رسید
در این تم جدول دوستی ریاضی با تاکید بر ردیف و ستون تمرین شد
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
لوحه ی صفحه ی 15 و 16 و 17 کتاب نگارش با هدف رعایت زیر هم نویسی و یک اندازه نویسی تدریس و انجام شد .
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 26 و 27 و 29 و30 و ارمغان شماره 1 تا روز شنبه حل شود و شنبه همراه دانش اموز باشد . فردا روز اردو می باشد و کیف بزرگ و کتاب و جا مدادی همراه دانش اموز نباشد . برای اردو فقط خوراکی کافی و بطری اب و دستمال مرطوب کوچک در کیف کوچک همراه داشته باشند .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس دوم پول توجیبی تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.بچه ها در گروه پول کاغذی درست کردند.
تکلیف:
فعالیت منزل درس اول صفحات 14-15-16 انجام شود.
فعالیت منزل صفحه22 انجام شود.
1404/07/14
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب ریاضی زنبوری تا پایان تم 14 و شروع تم 3 تا صفحه 17 انجام شد. مفاهیم الگو و شمارش تمرین شد.قبل و بعد از هر عدد تمرین شد این عمل پیش نیاز جمع و تفریق می باشد .کتاب کار ریاضی تا پایان تم 2 انجام شد.
تکلیف:
صفحه 18 کتاب ریاضی قسمت بشمار و بگو سوال هر شکل از چند چوب کبریت درست شده است؟این تمرین را بعد از شمارش هر شکل روی ورق آ4 سفید یا رنگی انجام دهد دانش اموز می تواند همین طرح یا طرح های دیگری به دلخواه با چوب کبریت بسازد و روی برگه بچسباند تا فردا یا سه شنبه به کلاس بیاورد .بعد از انجام روی برگه نام فرزند نوشته و داخل پوشه دکمه دار قرار داده و در زمان مشخص شده به کلاس بیاورد.
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگاره 6 صفحات 14 و 15 تدریس و تمرین شد.در مورد نکات مهم حضور در فضای عمومی رعایت نوبت و بهداشت محیط گفتگو شد. کلمات هم آغاز و هم پایان در تصویرک ها تمرین شد.
دانش آموزان در مورد صفحه 15 تصویر خوانی و داستان سازی کردند .
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب نگارش صفحات 13 تا 15 بعد از تمرین و دست ورزی انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 21 و23و24 در منزل حل شود . نامه ی دعوت نامه مشاوره فردی به همه ی دانش اموزان تحویل داده شده است لطفا نامه را تا روز جلسه مربوطه داشته باشید .تاریخ جلسه ی خود را به خاطر بسپارید دانش اموزان غایب پرتال را چک کنند و کتاب های خود را حتما تکمیل کنند .
برنامه کلاسی فردا
کتاب نگارش
کتاب ریاضی زنبوری
کتاب کار فارسی علوی
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام هنرمندان کلاس امروز در مورد طرح دوسالانه هنر موضوع آلودگی هوا .پسرهای عزیزم ایده ها و طرح جالبی ارائه دادن که تز روی کاغذ به روی مقوا انتقال داده شود
تکلیف:
لطفا در مورد آلودگی هوا همکاری لازم را با پسرای گلم انجام دهید و ایده و طرح ها مرتب روی کاغذ کشیده شود و با خود به کلاس بیاورند
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با استفاده از شکل های (shapes) paint در گروه های دو نفره ، نقاشی بادبادک صفحه 23 کتاب را کشیدند. آنها ابزار سطل رنگ ، شکل لوزی ، خط راست و خط منحنی و نحوه استفاده از این ابزارها را در نقاشی یاد گرفتند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی بادبادک را دوباره بکشید و آن را با استفاده از سطل رنگ ، رنگ آمیزی نمایید با تشکر
alinikzad0044@gmail.com
1404/07/13
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
تم 2 تا صفحه 13 انجام شد الگو ها مرور و مربع شگفت انگیز با معرفی ردیف و ستون تمرین شد
دانش آموزان با ابزار و چینه جدول شگفت انگیز را تمرین کردند.
تکلیف:
صفحه 13 کتاب ریاضی زنبوری قسمت خانه های شطرنجی انجام شود در این تمرین فقط خانه های نقطه دار رنگ آمیزی شود.
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب کار فارسی تا پایان صفحه 20 مرور و انجام شد.
صدای اول و آخر کلمات تمرین شد.
تکلیف:
برنامه کلاسی فردا
کتاب فارسی گل
کتاب نگارش
کتاب ریاضی زنبوری
کتاب کار ریاضی علوی
دفترمشق
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
کتاب نگارش لوحه صفحه 11 پس از تمرین و دست ورزی نوشته شد.
تکلیف:
از لوحه تدریس شده در دفتر مشق نوشته شود
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
رشد مهارتهای ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمعآوری کاپها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه.
افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچهها سریع واکنش نشون بدن.
هماهنگی چشم و دست در جابهجایی کاپها: گرفتن و چیدن کاپها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره.
تمرین نوبتپذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه.
تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: روبهروی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچهها میشه.
پرورش حافظهی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکتها رو یاد میگیره و با موسیقی هماهنگ نگه میداره.
ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچهها میشه.
بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه.
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
خواندن کتاب آداب معاشرت
تمرین کلمات جادویی لطفاً ، متشکرم، سپاس گزارم ، ممکنه و بفرمایید
تمرین نمایشی این مهارت در کلاس توسط دانش آموزان
تکلیف:
به کار گیری این کلمات جادویی در خانه ، مدرسه و دیگر محیط های اجتماعی
1404/07/12
ریاضی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
تدریس تم 2 و صفحه آغازین شروع شد.تا صفحه 11 انجام شد.مفاهیم شمارش و الگو مرور و تمرین شد.
فارسی اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگاره 5 تدریس شد قوانین و مقررات مربوط به کلاس درس مرور و در مورد تصاویر گفتگو شد.
کلمات تصویرک های کتاب فارسی مشاهده و با بازی و مسابقه تمرین شد.
نگارش اول
مدرس:
دراج، زینب
فعالیت:
نگارش صفحات 10 و 18 انجام شد.حرکت صحیح دست و توجه به خط زمینه از موارد مهم تمرین های نگارش می باشد.
تکلیف:
از لوحه تدریس شده 3 خط در دفتر مشق نوشته شود.
برنامه کلاسی فردا
کتاب ریاضی
کتاب نگارش
کتاب کار فارسی
دفتر مشق