فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم درس 7 زمین خانه ی سنگی ما تدریس شد . فیلم فندوق درس 7 پخش شد و دانش اموزان با انواع سنگ‌ها و تغییرات سنگ و .... اشنا شدند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: دوره نیم سال اول شروع شده است ابتدا نشانه ها و نکات اموزشی کلاس انلاین مجدد مرور و دوره شد . سپس نشانه ک با کد کیک و کارت تبریک‌روز مادر تثبیت شد . و دانش اموزان با خوردن کیک با کلمه کیک جمله های مختلف ساختند و نشانه ک را ایجاد انگیزه کردیم‌. نشانه ک را تلفیق با درس علوم و اشنایی با کوه های مختلف تدریس کردیم .
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 71 و 72 حل شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 103 و 104 حل شد . ترکیبات نشانه ( ک ) تدریس شد و در دفتر تلاش نوشته شد سپس پایین دفتر تلاش نقاشی کیک جهت تثبیت نشانه کشیدند.
تکلیف: 1)املا تا نشانه اُ نوشته شود . 2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 37 روان خوانی شود سپس 10 کلمه ای که به خاطر داشتی در دفتر تلاش بنویس کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش و کتاب ریاضی و کتاب فارسی همراه دانش اموز باشد .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 6 علوم مرور و رفع اشکال و پرسش و پاسخ شد . سپس کتاب کار علوم علوی از صفحه ی 59 تا 67 با مشارکت انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 68 و 69 کتاب کار علوم علوی انجام شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ی میاجی و - ِ ربط و جمله سازی و مرتب کردن جمله مرور شد . جورچین کلمات به صورت تلفیقی با شمارش ریاضی تاکید شد و نمونه ای در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 101 و 102 حل شد .
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 13 انجام شود. 2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 35 خوانده شود سپس درک مطلب صفحه ی 36 انجام شود سپس زیر کلمات متن درس صفحه ی 35 که (ی ِ میانجی یا - ِ ربط )دارند خط کشیده شود . عزیزانم یلدا مبارک

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املای تلفیقی اکتشافی فارسی -ریاضی در کلاس انلاین گفته شد .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مسولیت پذیری و انجام دادن تکالیف با نمایش عروسکی آموزش داشتیم
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث کم تر و بیش تر و شمارش مرور شد . سپس صفحه ی 86 کتاب کار ریاضی علوی حل شد .
تکلیف: لطفا صفحه 87 و 88 و89 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 8 اُردک کتاب فارسی با تقویت حس بینایی و شنوایی در خصوص شناخت صدای " اُ ُ " تقویت مهارت‌های سخنرانی و قصه گویی راجع یک روز خوب با مادربزرگ و نقاشی اُردک جمع اوری وسایل و لوازم اتاق تدریس شد. از مادربزرگان عزیز در کلاس انلاین دعوت به عمل امد .کل خوانی پرسیده شد . متن درس اردک کل خوانی شد .
تکلیف: متن درس اردک کل خوانی شود . متن صفحه ی 34 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه اُ به صورت تلفیق (فارسی -ریاضی -علوم )با داستان اردک و تاکید نشانه اُ و‌الودگی اب و علامت کمتر و بیشتر تدریس شد. سپس با کد گذاری کُلاه اموزش داده شد . دانش اموزان با نحوه ی نوشتن اُ و ترکیبات نشانه اشنا شدند . سپس با ترکیبات کلمه ساخته شد و ترکیبات را در دفتر تلاش نوشتند . جدول دوستی نشانه اُ مرور و نوشته شد . کتاب نگارش صفحه ی 69 و 70 حل شد .
تکلیف: 1) کاربرگ زیر توسط والدین وارد دفتر املای علوی شود سپس توسط دانش اموز انجام شود . 2) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 99 و 100 حل شود .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث تلفیقی بیشتر و کمتر با کلمات مرور شد و در دفتر تلاش نوشته شد . سپس سودوکو 9 تایی و مبحث اندازه گیری اشاره شد و 82 و 83 و 84 حل شد .
تکلیف: لطفا با واحد های یک اندازه مثل قاشق یا چنگال یا لیوان ' یک وسیله مثلا فرش یا میز یا سرامیک یا تخت یا ....... هر وسیله ی دیگر خانه را با واحد اندازه گیری مشخص اندازه گیری کنید .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: روان خوانی کلمات ترکیبی با ( ی ِ میانجی / -ِ ربط ) پرسیده و تاکید شد . بازی پیدا وپنهان ( ی ِ میانجی / -ِ ربط ) در کلاس انلاین انجام شد .
تکلیف: متن صفحه ی 32 کتاب کلمه کوچولو خوانده شود سپس درک مطلب صفحه ی 33 حل شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ی ِ میانجی با شعر و کد گذاری تدریس شد. کلمات مربوطه به ی ِ میانجی در دفتر تلاش نوشته شد . تشخیصی ( ی / ای ) تدریس و تاکید شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 97 انجام شد.
تکلیف: 1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 98 انجام شود . 2) املا تا نشانه ی ( ی ) یه هر روشی که دوست داری تمرین و تکرار شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی/ دقت/ سرعت عمل/ بکارگیری حافظه/ زمان واکنش/ مهارت دست ورزی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: صفحه آغازین تم 12 (ص78) موضوع: رفتن به بوستان تم شناختی: تنوع در بوستان صفحه 79 اهداف: * درک مفهوم مقایسه * درک مفهوم کمتر - بیشتر * تشخیص مجموعه با تعداد شکلهای کمتر * تمرین نوشتن اعداد صفحه 80 اهداف: * آشنایی با نماد کمتر - بیشتر * به کار گیری نماد کمتر - بیشتر در مقایسه اعداد * خواندن یک عبارت نامساوی به دو صورت ( از راست به چپ و از چپ به راست ) صفحه 81 اهداف: * درک کامل مفهوم عدد 9 و برقراری ارتباط با نمایشهای مختلف آن * درک مفهوم ترکیبی عدد 9 و تبدیل آن به صورت ترکیبی از 5 و 4 * توانایی نوشتن صحیح نماد عدد 9 تدیس و انجام شد .
تکلیف: لطفا صفحه هایی از تم 11 کتاب کار ریاضی علوی که تکمیل نشده است تکمیل شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با ورزش صبحگاهی شروع شد . نشانه ( ی) و ساخت ترکیبات با نشانه ( ی) مرور شد . درس دریا کتاب فارسی تدریس شد . دانش اموزان تصویر خوانی کردند . کل خوانی متن درس پرسیده شد . اهنگ دریا پخش شد و سوالاتی در رابطه با اهداف درس ذکر شد. دانش اموزان کلماتی که ( ترکیب ( ی ) دارند را تایپ کردند سپس کلمات دوستان خود را خواندند.
تکلیف: متن درس کلمه کوچولو صفحه ی 31 خوانده شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ساخت کلمه و جدول دوستی با نشانه ( ی ) مرور شد . سپس ( ای پنهان ) تدریس شد مثال بیا. زیارت / و ....... در دفتر تلاش نوشته شد. کلید واژه های مربوطه به ترکیبات در دفتر تلاش نوشته شد . صرف فعل و تغییر فعل با توجه به شخص جمله و متن جمله تدریس شد و مثال در دفتر تلاش نوشته شد .
تکلیف: 1)لطفا با کلمات زیر هر نوع جمله ای که دوست دارید ساخته شود می توانید جملات سوالی یا خنده دار هم بنویسید . زیارت / بیا / زیاد / بیایید / می آییم / دایی 2) کاربرگ زیر وارد دفتر املای علوی شود سپس توسط دانش اموز تکمیل شود .( در صورت تمایل می توانند رنگ بزنند)

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام عزیزای دلم ،روز پاییزیتون بخیر ،امیدوارم نقاشی امروز را دوست داشته باشید آموزش مترسک را مرحله به مرحله کشیدیم ،عذر خواهی میکنم تایم تمام شو و نشد باهاتون خداحافظی کنم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: