فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ریاضی مبحث شمارش و تقارن و سودوکو و الگو مرور شد . سپس تم 9 کتاب کار ریاضی علوی تا صفحه ی 68 حل و انجام و رفع اشکال شد.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جملات بهم ریخته و جمله سازی و ترکیب و جدول دوستی تمرین و تکرار شد . روان خوانی پرسیده شد.
تکلیف: 1) متن کتاب صفحه ی 20 و 18 کلمه کوچولو خوانده شود سپس صفحه ی 19 و 21 حل شود. 2)سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود. الف : جملات زیر مرتب شود. آباد -ایران -است دارو -بر می دارد - را-بیمار ابری-بود - آسمان-در-ساری تَب -دارد-ساسان ب) با کلمات زیر جمله ساخته شود. می بارد/ بر می دارد / می ایستم / می مانم . پ) بخش دوم کلمات زیر را بنویس . ایران/ بینی / سوتی/بیماری/ د) برای هر ترکیب یک کلمه بنویس . سی/ می / تا/ نو . کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هشتم ( دستگاه کارتخوان ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هشتم صفحه 65 انجام شد. فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 66 انجام شد. در رابطه با جزییات کارت بانکی آموزش داده شد. انیمیشن تهدیدات دستگاه کارتخوان گذاشته شد. کتاب ها چک شد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد شست و شوی دست و صورت و مراحل بعد از بیداری آموزش داشتیم . صفحه 18 کتاب مهارت انجام شد.
تکلیف: عزیزان لطفا برای جلسه بعدی مسواک و خویر دندان همراه دانش آموزان عزیزم باشد .

هوش و ریاضی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کتاب چهار هوش تا صفحه ی 11جهت تقویت استعداد فضایی دانش اموز با مشارکت حل شد. .
تکلیف: کتاب چهار هوش در کلاس است .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مبحث تقارن به صورت تلفیقی جهت تثبیت نشانه ( ی-ای ) با تقارن چوب بستنی تدریس شد .عدد 0 اموزش داده شد . سودوکو مرور شد . مفهوم جمع و تفریق مرور شد. سپس صفحه ی60 تا 63 حل شد.
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: علوم درس 5 گیاهان مرور شد نکات درسی تاکید شد سپس کتاب کار علوم علوی صفحه ی 49 تا 57 حل شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: گنجینه ی شماره ی 4 با موضوع بچه خرگوشی که گم شده بود با هدف تقویت سواد خوانداری انجام شد . جدول دوستی و ترکیبات مرور شد. کلمات( می کاری ) تاکید شد. تجزیه ی کلمات اموزش داده شد . جمله سازی مرور شد . و در دفتر تلاش نمونه ی جمله سازی و تجزیه ی کلمات حل شد .
تکلیف: 1) سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود. الف) کلمات زیر مطابق کار در کلاس تجذیه شود سپس با کلمات مربوطه جمله ساخته شود کلمات: می ایستد/ می بندد / می مانم . ب) به کلمات زیرابتدا ( ی ) اضافه شود سپس نوشته شود. مثال : باران می شود بارانی . کلمات : سیم / بستر / بیدار / دوست / بیمار/ باران / دیدن / ایران/ ابر . 2) املا به صورت کلمه تا نشانه ( ی-ای) به هر روشی مرور و تکرین شود. کتاب ها : دفتر تلاش و چهار هوش و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا (تلفیقی - مشارکتی )خلاق ماری با گیاه جهت تثبیت کلمات و تقویت روان خوانی انجام شد.
تکلیف: لطفا املای ماری در دفتر املای علوی یک صفحه ی خالی چسبانده شود .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان نحوه کشیدن آسمان شب و خانه و درخت کاج و ماه و ستاره را در کلاس یاد گرفتند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که امروز یاد گرفتید را با کمک والدین در محیط paint بکشید با تشکر

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جشن اسم ارس برگزار شد. جدول ترکیب و نشانه ها مرور شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 81و 82جهت مرور نشانه ن حل شد. (می کاری ) اموزش داده شد . کلمات کلیدی با ( می کاری ) در دفتر تلاش نوشته شد . نوشتن کلماتی که ( ی ) می گیرند تاکید شد سپس در دفتر تلاش نوشته شد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 12 انجام شود. 2) لطفا جدولی مطابق جدول زیر در دفتر تلاش کشیده شود سپس طبق تشخیص از کتاب کلمه کوچولو کلمات مربوطه در قسمت خودش نوشته شود. لطفا تمام نشانه های ( ی-ای ) با مداد قرمز نوشته شود. سپس 3 کلمه به دلخواه وارد جدول و بخش و صدا کشیده شود سپس کامل شود .کتاب ها : کتاب چهار هوش (حتما اسم داشته باشد) و دفتر تلاش و کتاب ریاضی و کسانی که کتاب کار علوم در کلاس ندارند همراهشان باشد.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تا نشانه ( ن ) گفته شد .

استعداد فضایی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی روان خوانی با ترکیبات نشانه و رمز ورود به کلاس جهت شناخت بهتر ترکیبات انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی هماهنگی فردی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و دست و چشم و پا بکارگیری حس دهلیزی

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش اتیکت غذاخوری، تماشای فیلم رفتار مناسب و نامناسب سر میز غذاخوری

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: مسابقه ی درون مدرسه ای سودوکو برگزار شد. تم 9 ریاضی با موضوع اداب کلاس و نظم تدریس شد . نحوه ی نوشتن عدد 5 و دسته بندی و سودوکو تاکید شد . سپس دانش اموزان دسته های مختلف با اشکال در دفتر تلاش کشیدند .
تکلیف: لطفا دانش اموزان یک دسته ی 5 تایی با کلمات سیر ( یعنی 5 تا سیر در دسته بنویسند) و یک دسته ی 4 تایی با کلمات تیر ( یعنی 4 تا تیر در دسته بنویسند ) در دفتر تلاش رسم کنند سپس عدد مربوطه را زیر دسته بنویسند.

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 4 دنیای گیاهان علوم مرور شد و دانش اموزان با اجزای مختلف گیاه و رشدگیاهان و انواع ریشه ها و فواید گیاهان و ...... تاکید شد . سپس نقاشی اجزای مختلف گیاه کشیده شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جدول دوستی مرور شد . ترکیبات و ساخت کلمه و جمله بهم ریخته مرور شد .
تکلیف: 1)طبق کاربرگ زیر جدول ترکیبات در دفتر تلاش کشیده شود سپس توسط دانش اموز کلمه ساخته شود.و با 3 کلمه از همان کلمات جدول به دلخواه جمله ساخته شود. قبلا به عنوان کار در کلاس کلمات مشابه ساخته شده است . 2)املا تا نشانه ن نوشته شود . فردا املا تا نشانه ن خواهیم داشت. دفتر املا نقاشی ایجاد انگیزه دلخواه داشته باشد. کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و دفتر تلاش و دفتر املای علوی همراه دانش اموز باشد . کتاب کار فارسی علوی در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: قلعه رفتن یا قلعه گیری و شرایط آن کامل آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین قلعه در سایت لیچس

آزمایشگاه

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جهت تثبیت نشانه ( ی -ای ) به ازمایشگاه رفتیم و دانش اموزان با ریشه های مختلف گیاهان اشنا شدند و با مشاهده ریشه های مختلف و گیاهان مختلف بحث و گفت و گو کردند.
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: سنجش استعداد یابی ریاضی انجام شد .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 5 علوم ( دنیای گیاهان ) به صورت تلفیقی با نشانه ی ( ای ) قسمت ریشه ها اموزش داده شد . انواع ریشه ها جهت تثبیت نشانه ( ای ) تثبیت شد .
تکلیف: لطفا دانش اموزان یک گیاه با ریشه دلخواه انتخاب کنند و در برگه ی a4 نقاشی کنند و ریشه گیاه را با نخ یا کاموا بچسبانند‌. لطفا رنگ گروه روی برگه مشخص باشد.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه چهارشکلی ( ای) با شعر و داستان تدریس شد . ایجاد انگیزه نشانه ( ن ) را با پرچم ایران داشتیم . درس نان مرور شد . درس ایران کتاب فارسی تدریس شد . دانش اموزان جهت تثبیت نشانه ( ای ) سرود ملی ایران را خواندند و نمایش محلی شهر های ایران را اجرا کردند.
تکلیف: روان خوانی نشانه ن از کتاب کلمه کوچولو خوانده شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نوشتار نشانه ن تدریس شد . ترکیبات ن تدریس شد . و دانش اموزان با ترکیبات کلمه ساختند و در دفتر تلاش نوشتند. کتاب نگارش صفحه ی 55و 56 و 57حل شد .
تکلیف: 1)سوال یک مدادی صفحه ی 56 و 57 کتاب نگارش دانش اموزانی که انجام ندادند انجام دهند . 2)ارمغان شماره ی 11 انجام شود. 3) املا تا نشانه ن تمرین و‌تکرار شود . کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی همراه دانش اموز باشد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: