1403/08/30
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
ریاضی مبحث شمارش و تقارن و سودوکو و الگو مرور شد . سپس تم 9 کتاب کار ریاضی علوی تا صفحه ی 68 حل و انجام و رفع اشکال شد.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
جملات بهم ریخته و جمله سازی و ترکیب و جدول دوستی تمرین و تکرار شد .
روان خوانی پرسیده شد.
1) متن کتاب صفحه ی 20 و 18 کلمه کوچولو خوانده شود سپس صفحه ی 19 و 21 حل شود.
2)سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود.
الف : جملات زیر مرتب شود.
آباد -ایران -است
دارو -بر می دارد - را-بیمار
ابری-بود - آسمان-در-ساری
تَب -دارد-ساسان
ب) با کلمات زیر جمله ساخته شود.
می بارد/ بر می دارد / می ایستم / می مانم .
پ) بخش دوم کلمات زیر را بنویس .
ایران/ بینی / سوتی/بیماری/
د) برای هر ترکیب یک کلمه بنویس .
سی/ می / تا/ نو .
کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هشتم ( دستگاه کارتخوان ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هشتم صفحه 65 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 66 انجام شد.
در رابطه با جزییات کارت بانکی آموزش داده شد.
انیمیشن تهدیدات دستگاه کارتخوان گذاشته شد.
کتاب ها چک شد.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد شست و شوی دست و صورت و مراحل بعد از بیداری آموزش داشتیم . صفحه 18 کتاب مهارت انجام شد.
عزیزان لطفا برای جلسه بعدی مسواک و خویر دندان همراه دانش آموزان عزیزم باشد .
هوش و ریاضی
سادات حسینی، سمانه
کتاب چهار هوش تا صفحه ی 11جهت تقویت استعداد فضایی دانش اموز با مشارکت حل شد.
.
کتاب چهار هوش در کلاس است .
1403/08/29
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
مبحث تقارن به صورت تلفیقی جهت تثبیت نشانه ( ی-ای ) با تقارن چوب بستنی تدریس شد .عدد 0 اموزش داده شد .
سودوکو مرور شد .
مفهوم جمع و تفریق مرور شد.
سپس صفحه ی60 تا 63 حل شد.
ندارند.
علوم اول
سادات حسینی، سمانه
علوم درس 5 گیاهان مرور شد نکات درسی تاکید شد سپس کتاب کار علوم علوی صفحه ی 49 تا 57 حل شد .
ندارند.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
گنجینه ی شماره ی 4 با موضوع بچه خرگوشی که گم شده بود با هدف تقویت سواد خوانداری انجام شد .
جدول دوستی و ترکیبات مرور شد.
کلمات( می کاری ) تاکید شد.
تجزیه ی کلمات اموزش داده شد .
جمله سازی مرور شد .
و در دفتر تلاش نمونه ی جمله سازی و تجزیه ی کلمات حل شد .
1) سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود.
الف) کلمات زیر مطابق کار در کلاس تجذیه شود
سپس با کلمات مربوطه جمله ساخته شود
کلمات: می ایستد/ می بندد / می مانم .
ب) به کلمات زیرابتدا ( ی ) اضافه شود سپس نوشته شود.
مثال : باران می شود بارانی .
کلمات : سیم / بستر / بیدار / دوست / بیمار/ باران / دیدن / ایران/ ابر .
2) املا به صورت کلمه تا نشانه ( ی-ای) به هر روشی مرور و تکرین شود.
کتاب ها : دفتر تلاش و چهار هوش و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد.
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا (تلفیقی - مشارکتی )خلاق ماری با گیاه جهت تثبیت کلمات و تقویت روان خوانی انجام شد.
لطفا املای ماری در دفتر املای علوی یک صفحه ی خالی چسبانده شود .
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان نحوه کشیدن آسمان شب و خانه و درخت کاج و ماه و ستاره را در کلاس یاد گرفتند
دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که امروز یاد گرفتید را با کمک والدین در محیط paint بکشید با تشکر
1403/08/28
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
جشن اسم ارس برگزار شد.
جدول ترکیب و نشانه ها مرور شد.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 81و 82جهت مرور نشانه ن حل شد.
(می کاری ) اموزش داده شد .
کلمات کلیدی با ( می کاری ) در دفتر تلاش نوشته شد .
نوشتن کلماتی که ( ی ) می گیرند تاکید شد سپس در دفتر تلاش نوشته شد.
1) ارمغان شماره ی 12 انجام شود.
2) لطفا جدولی مطابق جدول زیر در دفتر تلاش کشیده شود سپس طبق تشخیص از کتاب کلمه کوچولو کلمات مربوطه در قسمت خودش نوشته شود. لطفا تمام نشانه های ( ی-ای ) با مداد قرمز نوشته شود.
سپس 3 کلمه به دلخواه وارد جدول و بخش و صدا کشیده شود سپس کامل شود .کتاب ها : کتاب چهار هوش (حتما اسم داشته باشد) و دفتر تلاش و کتاب ریاضی و کسانی که کتاب کار علوم در کلاس ندارند همراهشان باشد.
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا تا نشانه ( ن ) گفته شد .
استعداد فضایی اول
سادات حسینی، سمانه
بازی روان خوانی با ترکیبات نشانه و رمز ورود به کلاس جهت شناخت بهتر ترکیبات انجام شد.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
بکارگیری حس دهلیزی
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش اتیکت غذاخوری، تماشای فیلم رفتار مناسب و نامناسب سر میز غذاخوری
1403/08/27
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
مسابقه ی درون مدرسه ای سودوکو برگزار شد. تم 9 ریاضی با موضوع اداب کلاس و نظم تدریس شد .
نحوه ی نوشتن عدد 5 و دسته بندی و سودوکو تاکید شد .
سپس دانش اموزان دسته های مختلف با اشکال در دفتر تلاش کشیدند .
لطفا دانش اموزان یک دسته ی 5 تایی با کلمات سیر ( یعنی 5 تا سیر در دسته بنویسند) و یک دسته ی 4 تایی با کلمات تیر ( یعنی 4 تا تیر در دسته بنویسند ) در دفتر تلاش رسم کنند سپس عدد مربوطه را زیر دسته بنویسند.
علوم اول
سادات حسینی، سمانه
درس 4 دنیای گیاهان علوم مرور شد و دانش اموزان با اجزای مختلف گیاه و رشدگیاهان و انواع ریشه ها و فواید گیاهان و ...... تاکید شد .
سپس نقاشی اجزای مختلف گیاه کشیده شد .
ندارند.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
جدول دوستی مرور شد .
ترکیبات و ساخت کلمه و جمله بهم ریخته مرور شد .
1)طبق کاربرگ زیر جدول ترکیبات در دفتر تلاش کشیده شود سپس توسط دانش اموز کلمه ساخته شود.و با 3 کلمه از همان کلمات جدول به دلخواه جمله ساخته شود.
قبلا به عنوان کار در کلاس کلمات مشابه ساخته شده است .
2)املا تا نشانه ن نوشته شود .
فردا املا تا نشانه ن خواهیم داشت.
دفتر املا نقاشی ایجاد انگیزه دلخواه داشته باشد.
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و دفتر تلاش و دفتر املای علوی همراه دانش اموز باشد .
کتاب کار فارسی علوی در مدرسه می باشد.
آزمایشگاه
سادات حسینی، سمانه
جهت تثبیت نشانه ( ی -ای ) به ازمایشگاه رفتیم و دانش اموزان با ریشه های مختلف گیاهان اشنا شدند و با مشاهده ریشه های مختلف و گیاهان مختلف بحث و گفت و گو کردند.
ندارند
1403/08/26
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
سنجش استعداد یابی ریاضی انجام شد .
علوم اول
سادات حسینی، سمانه
درس 5 علوم ( دنیای گیاهان ) به صورت تلفیقی با نشانه ی ( ای ) قسمت ریشه ها اموزش داده شد .
انواع ریشه ها جهت تثبیت نشانه ( ای ) تثبیت شد .
لطفا دانش اموزان یک گیاه با ریشه دلخواه انتخاب کنند و در برگه ی a4 نقاشی کنند و ریشه گیاه را با نخ یا کاموا بچسبانند.
لطفا رنگ گروه روی برگه مشخص باشد.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
نشانه چهارشکلی ( ای) با شعر و داستان تدریس شد .
ایجاد انگیزه نشانه ( ن ) را با پرچم ایران داشتیم .
درس نان مرور شد .
درس ایران کتاب فارسی تدریس شد .
دانش اموزان جهت تثبیت نشانه ( ای ) سرود ملی ایران را خواندند و نمایش محلی شهر های ایران را اجرا کردند.
روان خوانی نشانه ن از کتاب کلمه کوچولو خوانده شود.
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
نوشتار نشانه ن تدریس شد .
ترکیبات ن تدریس شد . و دانش اموزان با ترکیبات کلمه ساختند و در دفتر تلاش نوشتند.
کتاب نگارش صفحه ی 55و 56 و 57حل شد .
1)سوال یک مدادی صفحه ی 56 و 57 کتاب نگارش دانش اموزانی که انجام ندادند انجام دهند .
2)ارمغان شماره ی 11 انجام شود.
3) املا تا نشانه ن تمرین وتکرار شود .
کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی همراه دانش اموز باشد .