فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: دانش آموزان با اجزای اصلی گیاه و نقش هر کدام آشنا شدند . پازل اجزای مختلف گیاه را رنگ آمیزی و دور بری کردندو به صورت گروهی کلاژ اجزای مختلف گیاهان را ساختند. و با پازل های مگنتی اجزای مختلف گیاه را کنار هم قرار داده و یک گیاه ساختند .
تکلیف: ندارند

پرتال هوش

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: آدمک ورزشکار با انجام حرکات جسمی حرکتی و شبیه سازی کارت الگوی حرکات با ابزار چوب خط طبق الگو توسط دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: ندارند . فردا اردوی فوتبال حبابی مادر و فرزند داریم .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: دانش اموزان با جهت های مختلف اشنا شدند . سپس بازی مهارت حرکتی جهت یابی را با پرش و توپ انجام دادند . سپس بازی عبور نخ از مانع ها را با توجه به کارت الگوی رنگ ها از حلقه عبور دادند .
تکلیف: تکلیف ندارند . 1) لطفا همه ی پسران گلم یک بطری آب همراه داشته باشند . 2) یک جامدادی پارچه ای دو زیپه(مداد رنگی -مداد سیاه-پاکن-تراش -قیچی ) با بر چسب نام دانش آموز هر روز همراه داشته باشند . 3) لطفا تمامی پسران گلم دو قطعه عکس 3*4 ( پشت نویسی شده ) تا پایان هفته تحویل بنده دهند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: ضمن عرض تبریک شروع پایگاه تابستانه ابتدا معارفه و اشنایی با قوانین کلاس را داشتیم . سپس دانش اموزان با قیچی به صورت گروهی فعالیت دستورزی با قیچی را انجام دادند .
تکلیف: ندارند

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی را کشیدند که یک حیوان عجیب و مترسک در آن بود و بدون دخالت معلم کشیدند. جلسه آینده مترسک را با گل سفالگری درست میکنند.
تکلیف: گل سفالگری از طرف مدرسه تهیه شده است. در صورت تمایل کاور برای دانش آموزان تهیه شود. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: