فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان در تاپیک هفتم کتاب Picture Dictionary، با ایاء و وسایل داخل کلاس درسی، با تمرکز با حرف F f ،بیشتر آشنا شدند و کلمات را با ساختار زیر تمرین کردند. .This is a pencil .This is paper .She is a teacher .He is a girl
تکلیف: دانش آموزان، صدای بارگزاری شده را گوش دهند و تکرار کنند.(دانش آموزان صدای خود را بارگزاری کنند) در صفحه 20 و 21 کتاب Picture Dictionary گیتار را پیدا کنند و دور آن دایره بکشند.(نیاز به بارگزاری این تکلیف نیست)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان امروز با همخوانی و تکرار جملات با آواز، حواس پنجگانه را مرور کردند. جملات مربوط به حواس پنجگانه شامل : I can see with my eyes. I can hear with my ears. I can smell with my nose. I can taste with my tongue/mouth. I can touch with my hand/skin.
تکلیف: دانش آموزان، صفحه 9 کتاب Science را با علامت تیک و ضربدر انجام داده و بارگزاری نمایند. دانش آموزان به صدای بارگزاری شده گوش دهند و جملات را با ریتم تکرار کنند.(جهت تصحیح، صدای دانش آموزان بارگزاری شود)

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان، امروز در تاپیک هفتم کتاب Picture Dictionary،با وسایل داخل کلاس درسی آشنا شدند و با بازی مچ کردن کلمات با خطوط در اشکال مختلف،کلمات را تکرار کردند.
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز، تکلیف نداریم. روز دانش آموزای عزیزمون،مبارک

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان امروز در جلسه دوازدهم Movie سه دمای مختلف Hot,Cold و Just right و سه سایز مختلف Big, Small و Medium را مرور کردند.
تکلیف: فایل Movie شماره 12 تماشا شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: امروز در جلسه Science زبان آموزان حیوانات اهلی را با نشانه گذاری تکرار کردند و جهت تثبیت یادگیری مباحث گذشته فعالیت های صفحات7 و 8 را با بازی توپ چسبان مرور کردند.
تکلیف: دانش آموزان فیلم بارگزاری شده مربوط به اعضای بدن را تماشا کرده و سپس با اشاره به اعضای بدن در صفحه 7 کتاب Science جملات را تکرار کنند و سپس فعالیت صفحه 8 را انجام داده و بارگزاری نمایند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان امروز با تکرار جملات ، This is my... These are my... This is a/an She is myو He is my ضمن مرور تاپیک 6 تا 2 کتاب Picture Dictionary، با ضمایر مختلف آشنا شدند و با توپ بازی، جملات را تمرین کردند.
تکلیف: دانش آموزان صدای بارگزاری شده در پرتال را گوش بدهند و سپس با توجه به صفحات 18و19 کتاب Picture Dictionary، به اعضای خانواده اشاره کرده و جملات را بگویند و صدای خود را ارسال نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان امروز، با مفهوم تمایز اشکال مختلف آشنا شدند و با انجام فعالیت صفحه 18 کتاب Mathematics ، پیدا کردن تفاوت ها را ،تمرین کردند .سپس، دانش آموزان جهت یادگیری بیشتر ، پیدا کردن شکل های مختلف را میان اشکال دیگر ،تمرین کردند.
تکلیف: اولیا گرامی،لطفاً تکالیف کتاب Mathematics را طبق تقسیم بندی،انجام و در همان روز،بارگزاری نمایند. شنبه: صفحه 7 و 8 یکشنبه:صفحه 9 و 10 دوشنبه: صفحه 11 و 12 و 13 سه شنبه : 14 و 15 چهارشنبه :16 و 17 پنجشنبه:18

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: دانش آموزان، امروز در جلسه یازدهم Movie، با لمس کردن بطری با دمای سرد، داغ و مناسب و سپس انجام دادن بازی حدس دما، با لمس کردن آب ، سه دمای Hot,Cold و It's just right ، را آموختند. تمرکز این جلسه از Movie روی جملات، It's too cold و It's too hot و It's just right بود. زبان آموزان عزیز با تصاویر واقعی مربوط به موسیقی The Wheels On the Bus ، جملات The wheels on the bus, The door on the bus,The horn on the bus,The engine on the bus,The wipers on the bus, The peaple on the bus,The bell on the bus را تمرین کردند و سپس بازیWire buzzer، جهت افزایش تمرکز و تکرار موسیقی انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان Movie شماره یازده را تماشا کنند. اولیا گرامی، دقیقه 1:35 تا 1:55 فیلم را چندین بار برای دانش آموزان تکرار کنند و جملات زیر را برای فرزند خود تکرار کنند: It's too hot It's too cold It's just right

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمی، مریم
فعالیت: امروز زبان آموزان عزیز، صفحات 7 تا 17 کتاب Mathematics را مرور کردند و فعالیت ها را انجام دادند.
تکلیف: دانش آموزان طبق تقسیم بندی زیر فعالیت های مربوط به هر صفحه را انجام دهند و تکالیف را در همان روز بارگزاری نمایند شنبه: صفحه 7 و 8 یکشنبه:صفحه 9 و 10 دوشنبه: صفحه 11 و 12 و 13 سه شنبه : 14 و 15 چهارشنبه :16 و 17 پنجشنبه:18(دلخواه)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: