1403/07/22
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
از کتاب کار ریاضی، صفحه های 13 و 14 کامل حل و توضیح داده شد. با بازی جذاب بولینگ،مبحث میلیون تدریس شد. هر گروه اجازه ی 3 ضربه را داشت .ملاک پین های افتاده بود. اعدادی روی هر پین بر مبنای 10، 100 ،1000 ،10000 ،1000000 و 100000و 1 نوشته شده بود. دانش آموزان هر گروه با همکاری هم، تعداد دسته ها را جمع زده و در جدول ارزش مکانی وارد کرده و عدد را به حروف و رقم نوشتند. در آخر ارزش مکانی رقم ها در جدول ارزش مکانی تمرین شد. گروهی برنده بود که بزرگترین رقم فرد را به دست آورده بود.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تکلیف عملکردی علوم در مورد اثر مواد بر غوطه وری تخم مرغ در آب با توجه به کاربرگ داده شده، انجام شود. حتما سوال خوانده شود، فرضیه نوشته شود و بعد آزمایش انجام شود. تخم مرغ پخته نشود.
کتاب علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
از درس دوم فارسی، جملاتی که دارای کلمه ی کوچ هستند، با دقت خوانده شود و سپس هر مقدار از جمله که در ذهن باقی مانده است در برگه، نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 2 تا 5 نوشته شود.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
جدول بودجه همراه با مفاهیم درآمد، هزینه و پس انداز با بیان مثال هایی از تجارب دانش آموزان در این زمینه تدریس شد.
تا یکشنبه ی هفته ی بعد، هر دانش آموز یک جدول بودجه رسم کند و با توجه به پول توجیبی که اولیای محترم در اختیارش قرار می دهد و با توجه به هزینه و پس انداز ، ردیف های جدول را کامل کند.
رایانه
نیکزاد، علی
فعالیت هایی که دانش آموزان یاد گرفتند
1. وارد کردن یک کاراکتر از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ
2. وارد کردن یک پس زمینه از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ
3. طریقه حرکت دادن کاراکتر
4. آشنا شدن با بلوک ((برای همیشه)) و کاربرد آن
5. آشنا شدن با بلوک وقتی به لبه رسیدی برگرد و کابرد آن
3. آشنا شدن با بخش حالت ها و نحوه ویرایش یک کاراکتر در این بخش
دانش آموزان گرامی لطفا بلوک های بخش رویدادها ، حرکت و ظاهر را مطالعه کنید و با تمرین هر بلوک کاربرد آن را بررسی کنید با تشکر
*** توجه داشته باشید یادگیری کامپیوتر امروزه یک نیاز اساسی و مستلزم تمرین و تکرار است ***
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
تقویت مهارت های جابجایی
هماهنگی چشم و پا
تقویت سیستم قلبی و عروقی
1403/07/21
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه های 6 و 7 کتاب ریاضی حل شود.
از کتاب کار ریاضی،صفحه های 13،14،15 با دقت حل شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی درس دوم پرسش شد. درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. دانش زبانی تدریس شد.
از بندهای 3تا 6 درس دوم، کلماتی که دارای حروف ص، ع،ق، غ، ذ می باشند ،نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 1تا 3 نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
از درس دوم 5 سوال طرح و پاسخ داده شود.فردا درس دوم پرسش می شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت های درس دوم پاسخ داده شد. برایم بگو با هدف بازگویی داستان از زبان شخصیت دیگر، توسط یک نفر از هر گروه اجرا شد. درس اول پرسش شد.
جلسه ی بعد، درس دوم مطالعه شود، پرسش می شود.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی صفحات 6 و 7 تمرین شود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس دوم ( ارزش کالا ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس دوم صفحه 24 انجام شد.
کنفرانس درس دوم انجام شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس دوم صفحه 26 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (گفت و گوی منطقی ) صحبت کردیم و صفحات 12،13 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید .
1403/07/19
1403/07/18
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 5 و 6 از کتاب ریاضی توسط دانشآموزان حل و توضیح داده شد سپس، رفع اشکال شد.
تمرین صفحات 6 و 7 کتاب ریاضی حل شود.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تمرینات درس اول کتاب کار علوم پاسخ داده شد.
در مورد اثر گلیسیرین بر اندازه و پایداری حباب کاوش شود و در روز یکشنبه ارایه شود(اختیاری)
ارمغان شماره ی 3 پاسخ داده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درس دوم ،کوچ پرستوها تدریس شد. روان خوانی آن تمرین شد. بندهای درس و کلمات دارای ارزش املایی مشخص گردید و معنی لغات شفاهی گفته شد.
از کلمه های دارای ارزش املایی دوبار با دو رنگ مختلف نوشته شود.
روان خوانی درس دوم تمرین شود.
کتاب فارسی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس اول پرسش می شود.
برایم بگو از درس دوم تمرین شود تا شنبه در کلاس هر دانش آموز برای دوستانش بیان کند.
کتاب هدیه آورده شود.
متن ادبی چهارم
پوروالا، طناز
با هدف تقویت سواد خواندن و درک مطلب ، گنجینه ی 1 از بیدپا در کلاس انجام شد.
متن اطلاعاتی چهارم
پوروالا، طناز
قابل توجه ی اولیای گرامی، از امروز دانش آموزان خودشان در پایان هر تکلیف، ساعت شروع و پایان را یادداشت می کنند.
با توجه به اینکه برای هر دانش آموز یک ساعت مشخص برای ملاقات فردی درنظر گرفته شده
است و دعوت نامه دو روز قبل ارسال می شود، خواهشمند است در صورتی که به هر دلیل در زمان تعیین شده قادر به شرکت در جلسه نیستید، حتما یک روز قبل به مدرسه اطلاع داده شود.
با سپاس
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه بچه ها طبق گروه بندی ها نشستند و قطعات داخل کیت های روباتیک معرفی شد و دانش آموزان با المان ها اشکال هندسی شامل مربع ،مثلث و ... ساختند .
با آرزوی موفقیت
1403/07/17
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
3 فاکتور خرید و فیش دستگاه پوز برای آشنایی با اعداد با هدف آشنایی با مصداق اعداد آورده شود(اختیاری)
کاربرگ جدول ارزش مکانی و برگه های یکی،ده تایی و... که به هر دانش آموز داده شد، حتما
همراهشان باشد.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 9 و 10 کتاب کار علوم تکمیل شود. هر دانش آموز با سیم یا به خلاقیت خود یک حباب ساز به شکل دلخواه بسازد. فردا کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
شعر خبر داغ از دانش آموزان از حفظ پرسش شد.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
کاربرگ 2 و فعالیت های صفحات 6 و 7 توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.صفحات 10 و 11 از درس سوم تدریس شد. ماکت محله با کار گروهی کل کلاس ساخته شد.
برای جلسه ی بعد، از درس دوم 5 سوال طرح و پاسخ داده شود. درس های 1و 2 مطالعه شود، پرسش می شود.