1403/07/17
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
3 فاکتور خرید و فیش دستگاه پوز برای آشنایی با اعداد با هدف آشنایی با مصداق اعداد آورده شود(اختیاری)
کاربرگ جدول ارزش مکانی و برگه های یکی،ده تایی و... که به هر دانش آموز داده شد، حتما
همراهشان باشد.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 9 و 10 کتاب کار علوم تکمیل شود. هر دانش آموز با سیم یا به خلاقیت خود یک حباب ساز به شکل دلخواه بسازد. فردا کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
شعر خبر داغ از دانش آموزان از حفظ پرسش شد.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
کاربرگ 2 و فعالیت های صفحات 6 و 7 توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.صفحات 10 و 11 از درس سوم تدریس شد. ماکت محله با کار گروهی کل کلاس ساخته شد.
برای جلسه ی بعد، از درس دوم 5 سوال طرح و پاسخ داده شود. درس های 1و 2 مطالعه شود، پرسش می شود.
1403/07/16
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 4 کتاب ریاضی توسط دانشآموزان توضیح داده و حل شد. سپس مروری بر مبحث عددنویسی تا طبقه ی هزار انجام شد.
3 فاکتور خرید و فیش دستگاه پوز برای آشنایی با اعداد با هدف آشنایی با مصداق اعداد آورده شود(اختیاری تا چهارشنبه)
علوم چهارم
پوروالا، طناز
صفحه های 7 تا 9 کتاب کار علوم توسط دانش آموزان خوانده و در هر قسمت بحث و بررسی انجام شد.
تمرین صفحه ی 9 و 10 کتاب کار علوم تا چهارشنبه تکمیل شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
نگارش درس اول با پاسخگویی دانش آموزان انجام شد.نکاتی در مورد بندنویسی داده شد.
به بازخوردهایی که در کتاب نگارش داده شده توجه و تصحیح شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
بخش هایی از ماکت که برعهده ی هر دانش آموز است، فردا آورده شود.
کاربرگ 2 و فعالیت صفحه های 6 و 7 انجام شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس دوم حرف ب تدریس و تمرین شد.رسیدگی به تکالیف.باماژیک روی پارچه نوشتند.
کلمات وجملات درس جدیددردفترزیبانویسی نوشته شود.دفترزیبانویسی همیشه همراه داشته باشند.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش رفتار صحیح و غلط ، تماشای ویدئو رفتارهای صحیح و غلط
1403/07/15
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 18 کتاب کار ریاضی حل و رفع اشکال شد.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درس اول از کتاب علوم تدریس شد و فعالیت های کتاب پاسخ داده شد.
برای چهارشنبه ، هر دانش آموز با سیم یک حباب ساز به شکل دلخواه بسازد.
فردا کتاب کار علوم آورده شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
نگارش درس اول تکمیل شود.فردا کتاب نگارش و فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
تدریس درس دوم تکمیل شد. کاربرگ شماره 1 توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.
برای جلسه ی بعد، فعالیت صفحه های 6 و 7 و نیز کاربرگ شماره 2 انجام شود.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 7 با هدف آموزش وقف در انتهای آیه تدریس شد و توسط دانش آموزان تکرار و تمرین شد.
برای جلسه ی بعد روان خوانی صفحه های 5 و 7 پرسش می شود.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
اهداف در نظر گرفته شده: حرکات یک سویه حرکات دو سویه سرعت عمل کار تیمی
1403/07/14
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 11 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان توضیح داده شد،سپس رفع اشکال شد.
سوال 5 صفحه ی 17 و صفحه ی 20 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
گزارش آزمایش اثر رنگ بادکنک ها بر جذب گرما و نیز آزمایش اثر نوع حباب سازها بر شکل حباب خروجی ،مطابق مراحل یک روش علمی نوشته شود.به نکاتی که به عنوان بازخورد داده شده، توجه شود.
کتاب علوم و کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
کلمه های هم معنی و جمع درس اول پرسش شد. دانش آموزانی که شعر خبر داغ را حفظ کرده بودند برای بقیه خواندند.
یک صفحه املا از کلمه های درس اول نوشته شود.کلمات هم معنی و جمع تمرین شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
تمرین های 1 تا 3 از درس اول توسط دانش آموزان حل و پاسخ داده شد.
برای دوشنبه ،نگارش درس اول کامل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت صفحه ی 6 و کاربرگ شماره ی 1 پاسخ داده شود.
5 سوال از درس اول نوشته شده باشد. کتاب اجتماعی، کتاب کار اجتماعی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
ابتدا انیمیشن درس دوم مربوط به داستان حضرت موسی ع پخش شد. سپس دانش آموزان به کمک هم قسمت های مختلف داستان را خودشان تعریف کردند.در آخر صفحات 14 تا 18 کتاب تدریس شد.
برای جلسه ی بعد، هر گروه با توجه به تقسیم بندی انجام شده در کلاس،قسمتی از برایم بگو را انجام دهند.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی صفحات 1 تا 6 پرسش می شود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس اول ( پول ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس اول صفحه 15 و 16 انجام شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 17 و 18 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و روز بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد .
صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
با سلام و روز بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد . صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
1403/07/11
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
طرح سنجش ریاضی از کل کتاب سوم برگزار شد. صفحه ی 16 کتاب کار ریاضی تدریس شد. صفحه ی 17 کتاب کار ابتدا توسط دانش آموزان حل شد سپس حل و رفع اشکال شد.
صفحات 18 و 19 کتاب کار ریاضی حل شود.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای تقریری از درس اول گفته شد.
کلمات هم معنی و جمع درس اول تمرین شود.
کتاب نگارش و کتاب فارسی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
شنبه ،درس اول پرسش می شود.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه گروه بندی دانش آموزان انجام شد و بچه ها تحقیق ها را درکلاس خواندند و دانش آموزان پک های روباتیک را تحویل گرفتند و روی پیچ گوشتی ها اسامی بچه ها زده شد .
روز خوش
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در ادامه ی تدریس درس اول علوم، با طرح این سوال که شکل حباب خروجی از حباب ساز چگونه است ؟دانش آموزان مراحل کار دانشمندان را تجربه کردند. ابتدا حباب ساز های مختلف و محلول آن را ساختند، با حباب سازها،حباب ها را ایجاد کردند و در آخر نتیجه ی آزمایش را مشاهده و بیان کردند.
برای جلسه ی بعد، گزارش انجام آزمایش با توجه به مراحل کار دانشمندان نوشته شود.