1403/08/02
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
از کتاب کار ریاضی، صفحات 22 الی 24 حل شود.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درس سوم تدریس شد. برای بالابردن تمرکز ،تفهیم بهتر درس و ارتباط با عنوان درس که راز نشانه ها بود، بازی خوب ببین و بگو چه چیزی جا به جا شده ،انجام شد. و بندهای درس ،کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد. درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. واژه آموزی تدریس شد.روان خوانی شعر روباه و زاغ انجام شد. دانش آموزان، شعر را به صورت داستان تعریف کردند و پیام اخلاقی شعر را توضیح دادند.
یک بار از کلمات دارای ارزش املایی نوشته شود و با 5 کلمه به دلخواه از میان آنها، یک بند نوشته شود.
از بین کلمات هم آوا، 5 مورد انتخاب شود و با آنها یک جمله ی مناسب نوشته شود.
کتاب فارسی و کتاب کار فارسی آورده شود.
دانش آموزان یک هفته فرصت دارند تا شعر را حفظ کنند.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس دوم هدیه ها به خوبی مطالعه شود، پرسش می شود. کتاب هدیه آورده شود.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه ساخت سازه ی خلاقانه ی عینک ادامه داشت و عینک ها تکمیل شد .
با آرزوی سلامتی
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
به منظور بررسی اثر اندازه ی ذرات ماده ی حل شدنی و نیز اثر دمای آب بر انحلال مواد ، دو آزمایش انجام شد.
دانش آموزان، تا چهارشنبه ی هفته ی بعد فرصت دارند گزارش آزمایشات امروز را مطابق مراحل یک روش علمی بنویسند.
1403/08/01
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 21 کتاب ریاضی حل و توضیح داده شد. الگوی صفحه ی 9 کتاب به روش میثم حل شد.
سوالات ریاضی که دیروز به عنوان تکلیف داده شد، صحیح و بازخورد داده شده است.
روش میثم، در یک برگه A4 تمیز و با دقت نوشته شود.
5 سوال که در کانال قرار داده شده، در دفتر نوشته و با دقت حل شود.
فقط کتاب کار ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
گزارش آزمایش های هفته ی قبل در مورد ساخت انواع مخلوط و روش های جداسازی آنها با دقت نوشته شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
کتاب فارسی و کتاب کار فارسی آورده شود.
کلمات هم معنی، متضاد،جمع و هم خانواده ی درس اول پرسش می شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس سوم مطالعات پرسش شد. درس چهارم تا صفحه ی 18 تدریس شد.
برای یکشنبه تمرینات درس دوم از کتاب کار مطالعات پاسخ داده شود.