1403/07/14
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 11 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان توضیح داده شد،سپس رفع اشکال شد.
سوال 5 صفحه ی 17 و صفحه ی 20 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
گزارش آزمایش اثر رنگ بادکنک ها بر جذب گرما و نیز آزمایش اثر نوع حباب سازها بر شکل حباب خروجی ،مطابق مراحل یک روش علمی نوشته شود.به نکاتی که به عنوان بازخورد داده شده، توجه شود.
کتاب علوم و کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
کلمه های هم معنی و جمع درس اول پرسش شد. دانش آموزانی که شعر خبر داغ را حفظ کرده بودند برای بقیه خواندند.
یک صفحه املا از کلمه های درس اول نوشته شود.کلمات هم معنی و جمع تمرین شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
تمرین های 1 تا 3 از درس اول توسط دانش آموزان حل و پاسخ داده شد.
برای دوشنبه ،نگارش درس اول کامل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت صفحه ی 6 و کاربرگ شماره ی 1 پاسخ داده شود.
5 سوال از درس اول نوشته شده باشد. کتاب اجتماعی، کتاب کار اجتماعی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
ابتدا انیمیشن درس دوم مربوط به داستان حضرت موسی ع پخش شد. سپس دانش آموزان به کمک هم قسمت های مختلف داستان را خودشان تعریف کردند.در آخر صفحات 14 تا 18 کتاب تدریس شد.
برای جلسه ی بعد، هر گروه با توجه به تقسیم بندی انجام شده در کلاس،قسمتی از برایم بگو را انجام دهند.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی صفحات 1 تا 6 پرسش می شود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس اول ( پول ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس اول صفحه 15 و 16 انجام شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 17 و 18 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و روز بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد .
صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
با سلام و روز بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد . صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
1403/07/11
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
طرح سنجش ریاضی از کل کتاب سوم برگزار شد. صفحه ی 16 کتاب کار ریاضی تدریس شد. صفحه ی 17 کتاب کار ابتدا توسط دانش آموزان حل شد سپس حل و رفع اشکال شد.
صفحات 18 و 19 کتاب کار ریاضی حل شود.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای تقریری از درس اول گفته شد.
کلمات هم معنی و جمع درس اول تمرین شود.
کتاب نگارش و کتاب فارسی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
شنبه ،درس اول پرسش می شود.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه گروه بندی دانش آموزان انجام شد و بچه ها تحقیق ها را درکلاس خواندند و دانش آموزان پک های روباتیک را تحویل گرفتند و روی پیچ گوشتی ها اسامی بچه ها زده شد .
روز خوش
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در ادامه ی تدریس درس اول علوم، با طرح این سوال که شکل حباب خروجی از حباب ساز چگونه است ؟دانش آموزان مراحل کار دانشمندان را تجربه کردند. ابتدا حباب ساز های مختلف و محلول آن را ساختند، با حباب سازها،حباب ها را ایجاد کردند و در آخر نتیجه ی آزمایش را مشاهده و بیان کردند.
برای جلسه ی بعد، گزارش انجام آزمایش با توجه به مراحل کار دانشمندان نوشته شود.
1403/07/10
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 10 و 11 کتاب کار ریاضی توضیح و رفع اشکال شد.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
بخشی از تدریس درس اول علوم،در کلاس بدون دیوار ، همراه با بازی با بادکنک های رنگی، با هدف پاسخ به تأثیر رنگ ها بر جذب گرما انجام شد.
گزارش آزمایشی که امروز انجام شد با توجه به مراحل کار دانشمندان، در برگه ی کلاسور نوشته شود. فردا هر دانش آموزی حباب ساز دارد با خود بیاورد(اختیاری) نقاشی وسایل آزمایشگاهی که در جلسه ی قبل توضیح داده شد و نوشتن کاربرد آنها برای فردا آورده شود. فردا کتاب علوم همراه دانش آموزان باشد.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
دانش آموزان جملات طنز و خنده دار که از کلمات درس اول نوشته بودند برای دوستان خود خواندند.
فردا کتاب های فارسی و نگارش همراه دانش آموزان باشد.
املا چهارم
پوروالا، طناز
در یک بازی جالب و به کمک هنر پانتومیم با تلفیقی از هنر و فارسی ، املای کلمات دارای ارزش املایی درس اول تمرین شد، هر دانش آموز یک کلمه را به طور تصادفی از پاکت درآورده و با پانتومیم برای دوستانش اجرا می کرد ،سایر دانش آموزان کلمه ی درست را حدس می زدند و می نوشتند. در پایان بازی ،در یک زمان مشخص به دانش آموزان فرصت داده شد با این کلمات جمله بسازند.
املای درس اول تمرین شود. ادامه جمله سازی مربوط به املای امروز کامل شود.
1403/07/09
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
دانش آموزان سوالات 4 تا 6 از صفحه ی 10 کتاب کار ریاضی را ابتدا خودشان در کلاس حل کردند سپس توضیح داده و رفع اشکال شد.
صفحه ی 10 کتاب کار ریاضی تکمیل و صفحه ی 11 نیز کامل حل شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
آزمون سنجش تشخیصی از کل کتاب فارسی سوم انجام شد. کلمه های دارای ارزش املایی درس اول مشخص شد. شعر خبر داغ تدریس شد و دانش آموزان به صورت جمعی و فردی روان خوانی آن را انجام دادند. در آخر پسران هنرمند، به صورت نمایش جذاب با همکاری هم شعر را اجرا کردند.
از روی کلمه های دارای ارزش املایی یک بار نوشته شود. به دلخواه با 10 کلمه از آنها ، جملات طنز و خنده دار نوشته شود.
تا هفته ی آینده، پسران عزیزم فرصت دارند شعر خبر داغ را حفظ کنند.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس دوم با هدف معرفی محله، اماکن عمومی ، خدماتی، مسکونی ،تفریحی و غیره با همراهی و مشارکت دانش آموزان تا پایان صفحه ی 6 تدریس شد.
برای جلسه ی بعد، از درس اول ،5 سوال توسط دانش آموز طرح شود و سوال و پاسخ در برگه ی کلاسور نوشته شود.
کاربرگ 1 در کتاب پاسخ داده شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
حرف الف متصل ومنفصل تدریس وتمرین سد.شعرفارسی تمرین شد.
ماژیک ضدآب وپارچه یالباس همراه داشته باشند.کلمات وجملات درس جدیدنوشته شود.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
تماشای ویدئو رفتار صحیح و غلط
آشنایی با کلمات جادویی (متشکرم،خواهش میکنم،بفرمایید و .........)
به کار بردن و استفاده از کلمات جادویی در این هفته
1403/07/08
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
ابتدا صفحه ی 10 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان مطالعه، توضیح داده و حل شد سپس، توضیحات تکمیلی ارائه شد.
صفحات 8 و 9 کتاب کار ریاضی کامل توضیح داده و رفع اشکال شد.
تمرین صفحه ی 11 کتاب ریاضی حل شود.
الگوی صفحه ی 9 کتاب ریاضی به روش میثم حل شود.
روی الگوی صفحه ی 10 کتاب ریاضی فکر شود و یک راه حل به جز روش های کتاب ارائه شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
از صفحه ی 13 کتاب فارسی رونویسی شود.با کلمه های قشر،تصویر،جلا، صنوبر، گفت و گو ،گودال، انتخاب، مهاجر، خودنمایی جمله ی زیبا بنویسند.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس اول پرسش و مرور شد.
فردا کتاب اجتماعی و کتاب کار اجتماعی آورده شود. فعالیت خواسته شده در مورد کارهایی که دانش آموز انجام می دهد و همسایه ها اذیت می شوند و برعکس ،بر روی برگه ی A4 نوشته شود و فردا آخرین فرصت برای ارائه است.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
جلسه ی دوم از درس اول تدریس شد. دانش آموزان پس از تکرار آیات، هر کدام فردی یک خط را روان خوانی کردند. کار در کلاس صفحه ی 6 پاسخ داده شد.
جلسه ی بعد، روان خوانی صفحات 1 تا 6 پرسش می شود.
رایانه
نیکزاد، علی
تعریف کامپیوتر و وسایل جانبی آن و توضیح مقدماتی در خصوص کد نویسی و الگوریتم و چگونگی ساختن یک برنامه
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
بازی گروهی به همراه چالش های گروهی و با هدف هماهنگی دو نیم کره و افزایش سرعت و اعتماد بنفس