فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 206

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کاربرگ تلفیقی در کلاس حل شد مسابقه آقای ریاضی انجام شد
تکلیف: تمرین دفتر حل شود کتاب کار صفحه 60و61 حل شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ارائه کار مدارها در کلاس انجام شد و دانش آموزان راجع به مدار ساخته شده توضیح دادند

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: پرسش فارسی در کلاس انجام شد
تکلیف: ارمغان 8حل شود

متن ادبی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: گنجینه 4انجام شد

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه دانش آموزان ساخت منجنیق را ادامه دادند و کامل تر کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی اول این هفته تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی (حرکات چرخشی با شماره 1234  و زدن لیوان‌ها بر اساس شمارش 1-2     123) هماهنگی شنیداری-حرکتی (هماهنگ کردن چرخش، نشستن و ضربه‌زدن به لیوان‌ها با موسیقی) پرورش تمرکز و توجه شنیداری (شناخت تغییر موسیقی و تغییر جهت چرخش) افزایش مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (چرخش دور دایره، نشستن سریع، گرفتن و زدن لیوان‌ها) رشد حافظه‌ی حرکتی و توالی زمانی (به‌خاطر سپردن ترتیب حرکات: چرخش، نشستن، ضربه‌ها) تقویت تعادل و کنترل بدن (تغییر جهت چرخش و ثابت ماندن در نشستن و برخاستن) پرورش مهارت‌های گروهی و فضای جمعی منظم (حرکت هماهنگ در دو دایره‌ی داخلی و بیرونی) افزایش انعطاف ذهنی (واکنش سریع به تغییر جهت با تغییر ریتم موسیقی) ایجاد نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت (ترکیب چرخش، حرکت و ضربات ریتمیک فضای کلاس را شاد و فعال می‌کند) اهمیت و مزایا بازی دوم این هفته تقویت هماهنگی چشم و دست افزایش دقت و تمرکز هنگام تغییر ریتم و حرکت تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف (حرکت دادن کاغذ با کنترل) تقویت مهارت‌های حرکتی درشت (درجا زدن، حرکت‌های جهتی) تقویت سرعت واکنش در پاسخ به تغییر موزیک تقویت حس ریتم و موسیقی‌پذیری افزایش آگاهی بدنی و کنترل حرکات آموزش تشخیص راست و چپ افزایش قدرت پیروی از دستور (حرکت با تغییرات موزیک) تقویت مهارت‌های گروهی و کار در کنار دیگران بالا بردن اعتماد به نفس در اجرای حرکات هماهنگ تخلیه انرژی و کاهش استرس تقویت مهارت شمارش و نظم حرکتی (1-2، 1-2-3-4)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: صفحه 50کتاب حل شد ضرب مساحتی و فرآیندی تمرین شد ارزشیابی ریاضی گرفته شد
تکلیف: ریاضی صفحه 51 حل شود کتاب کار صفحه 57حل شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ارزشیابی علوم فصل 4گرفته شد

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: درس 4و5پرسیده می شود کاربرگ داده شده حل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار درس 7 نکات مهم گفته و در کلاس حل شد

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و عرض ادب امروز آموزش تزیین دستمال سفره داشتیم .
تکلیف: عزیزان دستمال سفره و چاپستیک و مقداری نودل پخته شده همراه خود داشته باشید .

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ضرب مساحتی و فرآیندی به کمک کاغذ شطرنجی تدریس شد ،صفحه های 48و49 حل شد. تمرین ضرب ها در کلاس انجام شد
تکلیف: تمرین دفتر حل شود کار ریاضی صفحه 55و56حل شود. فردا ارزشیابی ریاضی فصل 2 گرفته میشود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: راجع به کاردستی مدار صحبت شد

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: پرسش فارسی درس 5 انجام شد
تکلیف: نداریم

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: بنا به صلاحدید معلم به ریاضی اختصاص داده شد.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس هشتم آموزش داده شد . تمرینات در کلاس انجام شد . از درس سوم تا آخر هفتم چک شد . کلاس با موسیقی همراه بود
تکلیف: لطفا از درس اول تا آخر هشتم حروف آموزش داده شده در تکالیف مدرسه اجراء شود وشما والدین عزیرم ملاحظه بفرمائید .

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ریاضی ضرب دو رقم در یک رقم و دو رقم در دو رقم تدریس و تمرین شد صفحه 46و47کتاب حل شد
تکلیف: تمرین دفتر حل شود برای فردا دو کاغذ شطرنجی آورده شود کتاب کار صفحه 50و51حل شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: علوم درس 4مطالعه شود کاردستی مدار تا روز چهارشنبه آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار صفحه 50و51و52 در کلاس حل شد
تکلیف: فردا فارسی درس 5پرسیده می شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: درس 7تدریس شد کتاب کار صفحه 32و33 حل شد
تکلیف: تکلیف نداریم

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: پرسش و پاسخ انجام شد.درس پس انداز تدریس شد. فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 48 به خوبی انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و ادب امروز در مورد مبحث مدیریت استرس :برنامه ریزی (روش های هیجانی و اجتنابی ) آموزش داشتیم و صفحات 22،23 انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: تمرین های دفتر رفع اشکال شد آزمون مداد قرمز ریاضی گرفته شد کتاب کار صفحه های 46و47حل شد
تکلیف: کار صفحه های 48و49حل شود تمرین دفتر حل شود.

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار علوم صفحه43حل شد
تکلیف: دوشنبه فصل 4پرسیده می شود

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ارمغان 7در کلاس حل شد دانش آموزان برای خرید کتاب به نمایشگاه کتاب رفته و خرید کردند
تکلیف: کار صفحه های 50و51حل شود

قرآن چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: درس 4و5تدریس شد

هنر چهارم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنر مندان کلاس به آخرین جلسه مسابقه رسیدیم و بریم برای بقیه مراحل مسابقه

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با کد در جهت درجه قرار بگیر آشنا شدند آنها یاد گرفتند با استفاده از این کد میتواند جهت کاراکتر خود را به سمت دلخواه ( هر درجه ای که بخواهند ) قرار دهند آنها با استفاده از این کد و کد حرکت کن پروژه بازی پله ( صفحه 70 کتاب ) را انجام دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه بازی پله را با استفاده از کد در جهت درجه قرار بگیر انجام دهید لطفا برای ایجاد این پروژه از کد سر بخور به مختصات x.y استفاده نکنید *** حتما انجام دهید با تشکر ***alinikzad0044@gmail.com *** به یاد داشته باشید یادگیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: