فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 206

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: تساوی کسرها صفحه های 34و35تدریس و حل شد ارزشیابی ریاضی گرفته شد،برگه ها تصحیح شد
تکلیف: کار ریاضی صفحه 41و42حل شود ارزشیابی امضا و فردا آورده شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: برای دوشنبه درس 3مطالعه شود پرسیده می شود

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب صفحه 40حل شد موصوف و صفت تدریس و صفحات 36کار فارسی تکمیل شد
تکلیف: کار فارسی صفحات 38و39حل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: استان و مرکز استان ها پرسیده می شود

هنر چهارم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس امروز مراحل رنگ امیزی را مرحله به مرحله انجام دادیم

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با مختصات کاراکتر در محیط اسکرچ آشنا شدند آنها با استفاده از کد سر بخور به X , y توانستند پروژه تغییر لباس را در محیط اسکرچ ایجاد کنند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه تغییر لباس را که در کلاس یاد گرفته اید دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: تمرین دفتر حل شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار صفحه29 تا 31 در کلاس بررسی شد صفحه 32و33 حل شد
تکلیف: دوشنبه علوم درس 3پرسیده می شود

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: درس 4 روان خوانی شد ارمغان 5در کلاس حل شد
تکلیف: یک صفحه کلماتی که ارزش املایی دارند از درس 4پیدا و بنویسید. ارمغان 6حل شود

نگارش چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: درس 3 در کلاس بررسی شد.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه دانش آموزان سازه ی خلاقانه ی عینک را ساختند .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: عنوان گزارش: «رقص چوبک ها روی حلقه» موضوع کلاس: کلاس «ریتم و گیم» اهداف آموزشی: تقویت تمرکز، هماهنگی و دقت شنیداری از طریق بازی ریتمیک. ایجاد هماهنگی بین حرکت بدن و موسیقی. تمرین کار گروهی و رعایت نوبت در فعالیت جمعی. پرورش حس ریتم، نظم حرکتی و شمارش موسیقایی. افزایش شادی، انرژی و اعتمادبه‌نفس از طریق حرکت و موسیقی. شرح فعالیت: در ابتدای بازی، به تعداد دانش‌آموزان حلقه‌هایی روی زمین چیده شد و هر کودک درون یکی از حلقه‌ها ایستاد. سپس به هر کودک شماره‌ای مشخص داده شد. با شروع موزیک: کودکان با شماره‌های فرد با چوبک در دست، در حالی‌که با هفت شمارش ریتم می‌زدند و می‌شمردند، به سمت مرکز دایره آمدند و با هفت شمارش دیگر به حلقه‌های خود بازگشتند. در همین زمان، کودکان با شماره‌های زوج در بیرون حلقه‌ها دویدند و به‌صورت ریتمیک در حرکت بودند. سپس نوبت تغییر کرد: کودکان زوج شمارش را انجام داده و با چوبک‌ها ریتم زدند، در حالی‌که کودکان فرد بیرون حلقه می‌دویدند. در پایان بازی، همه‌ی بچه‌ها داخل حلقه‌های خود قرار گرفتند و با ریتم موزیک، حرکت‌های زیر را انجام دادند: یک‌بار پای راست بیرون حلقه یک‌بار پای چپ بیرون حلقه سپس سه پرش هم‌زمان همراه با زدن چوبک‌ها ریتم نهایی این بخش به شکل زیر بود: یک، دو یک، دو یک، دو، سه نتیجه‌گیری: بازی امروز با استقبال زیاد دانش‌آموزان همراه بود. آن‌ها توانستند ریتم را در حرکت و شمارش حفظ کنند و با همکاری گروهی، هماهنگی زیبایی میان صدا، حرکت و عدد ایجاد کنند. فضای کلاس پر از شادی، خلاقیت و نشاط بود و هدف آموزش ریتم از طریق بازی به‌خوبی تحقق یافت.
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: صفحه 33در کلاس حل شد آزمونک کسر گرفته شد لطفاً امضا شود مسابقه آقای ریاضی برگزار شد
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 37و40حل شود و فردا آورده شود

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: با کلمات (ریاضی،صورتی،پنالتی،زیاد،عکس)یک متن بنویسید که حداقل یک صفحه باشد. لطفا از برنامه های هوش مصنوعی استفاده نشود.

املا چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: املا سودوکو در کلاس حل شد در منزل کامل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: آزمونک اجتماعی درس 1تا4 گرفته شد راجع به درس 5صحبت شد برای یکشنبه استان و مرکز استان حفظ شود

قرآن چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: تا آخر درس 3تدریس شد

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در مورد نحوه نشستن آموزش داشتیم .
تکلیف: عزیزان طبق آموزشی که برای نشستن داشتیم تمرین کنید .

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: ریاضی صفحه 32در کلاس حل شد کتاب کار صفحه 333536در کلاس حل شد
تکلیف: ریاضی صفحه 33حل شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کلاس بدون دیوار با محوریت تبدیل انرژی و منابع انرژی در حیاط انجام شد
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 30و31 حل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: فردا آزمون اجتماعی درس یک تا آخر چهار گرفته میشود

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: درس 4در کلاس تدریس شد

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس پنجم داده شد تمرینات در کلاس انجام شد . کلاس همراه با موسیقی و شعر بود .
تکلیف: تمرینات درس چهارم و پنجم برای دانش آموزانی که تکمیل نیست لطفا کامل شود ...

ریاضی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: صفحه 31 ریاضی در کلاس حل شد
تکلیف: شنبه آزمون ریاضی از اول کتاب تا آخر جمع و تفریق کسرها گرفته می شود

علوم چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
تکلیف: یک وسیله یا اسباب بازی کوچک که تبدیل انرژی دارد را فردا بیاورید(تفنگ و ماشین کنترلی نیاورید)

فارسی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار فارسی درس 3کامل انجام شد.شعر حفظی پرسیده شد و ستاره ها داده شد.

نگارش چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: نگارش صفحه 20و21 در کلاس حل شد
تکلیف: صفحه 22و23و24 حل شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: کتاب کار درس 4 در کلاس حل شد
تکلیف: برای سه شنبه درس یک تا چهار مطالعه شود

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: رضایی، سوگل
فعالیت: «دانش‌آموزان عزیزی که مایل به شرکت در مسابقه‌ی سودوکو و مشاعره هستند، به معلم پایه اطلاع دهند.»

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس هزینه دوره فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 37 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس :ورزش کردن آموزش داشتیم ،صفحات 16،17 انجام شد .
تکلیف: عزیزان لطفا کتاب تا صفحه 16 تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: