1404/08/10
ریاضی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
تساوی کسرها صفحه های 34و35تدریس و حل شد
ارزشیابی ریاضی گرفته شد،برگه ها تصحیح شد
تکلیف:
کار ریاضی صفحه 41و42حل شود
ارزشیابی امضا و فردا آورده شود
علوم چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
برای دوشنبه درس 3مطالعه شود پرسیده می شود
فارسی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
کتاب صفحه 40حل شد
موصوف و صفت تدریس و صفحات 36کار فارسی تکمیل شد
تکلیف:
کار فارسی صفحات 38و39حل شود
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
استان و مرکز استان ها پرسیده می شود
هنر چهارم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام هنرمندان کلاس امروز مراحل رنگ امیزی را مرحله به مرحله انجام دادیم
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با مختصات کاراکتر در محیط اسکرچ آشنا شدند آنها با استفاده از کد سر بخور به X , y توانستند پروژه تغییر لباس را در محیط اسکرچ ایجاد کنند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه تغییر لباس را که در کلاس یاد گرفته اید دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی.
اهمیت و مزایای بازی «برج کاپگیم ریتمیک» شامل :
تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3»)
افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوانها بدون ریختن برج)
پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن)
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوانها)
توسعهی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت)
رشد مهارتهای اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی)
ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
1404/08/07
ریاضی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
تمرین دفتر حل شود
علوم چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
کتاب کار صفحه29 تا 31 در کلاس بررسی شد
صفحه 32و33 حل شد
تکلیف:
دوشنبه علوم درس 3پرسیده می شود
فارسی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
درس 4 روان خوانی شد
ارمغان 5در کلاس حل شد
تکلیف:
یک صفحه کلماتی که ارزش املایی دارند از درس 4پیدا و بنویسید.
ارمغان 6حل شود
نگارش چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
درس 3 در کلاس بررسی شد.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه دانش آموزان سازه ی خلاقانه ی عینک را ساختند .
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
عنوان گزارش:
«رقص چوبک ها روی حلقه»
موضوع کلاس:
کلاس «ریتم و گیم»
اهداف آموزشی:
تقویت تمرکز، هماهنگی و دقت شنیداری از طریق بازی ریتمیک.
ایجاد هماهنگی بین حرکت بدن و موسیقی.
تمرین کار گروهی و رعایت نوبت در فعالیت جمعی.
پرورش حس ریتم، نظم حرکتی و شمارش موسیقایی.
افزایش شادی، انرژی و اعتمادبهنفس از طریق حرکت و موسیقی.
شرح فعالیت:
در ابتدای بازی، به تعداد دانشآموزان حلقههایی روی زمین چیده شد و هر کودک درون یکی از حلقهها ایستاد. سپس به هر کودک شمارهای مشخص داده شد.
با شروع موزیک:
کودکان با شمارههای فرد با چوبک در دست، در حالیکه با هفت شمارش ریتم میزدند و میشمردند، به سمت مرکز دایره آمدند و با هفت شمارش دیگر به حلقههای خود بازگشتند.
در همین زمان، کودکان با شمارههای زوج در بیرون حلقهها دویدند و بهصورت ریتمیک در حرکت بودند.
سپس نوبت تغییر کرد:
کودکان زوج شمارش را انجام داده و با چوبکها ریتم زدند، در حالیکه کودکان فرد بیرون حلقه میدویدند.
در پایان بازی، همهی بچهها داخل حلقههای خود قرار گرفتند و با ریتم موزیک، حرکتهای زیر را انجام دادند:
یکبار پای راست بیرون حلقه
یکبار پای چپ بیرون حلقه
سپس سه پرش همزمان همراه با زدن چوبکها
ریتم نهایی این بخش به شکل زیر بود:
یک، دو یک، دو یک، دو، سه
نتیجهگیری:
بازی امروز با استقبال زیاد دانشآموزان همراه بود. آنها توانستند ریتم را در حرکت و شمارش حفظ کنند و با همکاری گروهی، هماهنگی زیبایی میان صدا، حرکت و عدد ایجاد کنند. فضای کلاس پر از شادی، خلاقیت و نشاط بود و هدف آموزش ریتم از طریق بازی بهخوبی تحقق یافت.
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
1404/08/06
ریاضی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
صفحه 33در کلاس حل شد
آزمونک کسر گرفته شد لطفاً امضا شود
مسابقه آقای ریاضی برگزار شد
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحه 37و40حل شود و فردا آورده شود
فارسی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
با کلمات (ریاضی،صورتی،پنالتی،زیاد،عکس)یک متن بنویسید که حداقل یک صفحه باشد.
لطفا از برنامه های هوش مصنوعی استفاده نشود.
املا چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
املا سودوکو در کلاس حل شد در منزل کامل شود
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
آزمونک اجتماعی درس 1تا4 گرفته شد
راجع به درس 5صحبت شد
برای یکشنبه استان و مرکز استان حفظ شود
قرآن چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
تا آخر درس 3تدریس شد
مهارت اجتماعی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و احترام امروز در مورد نحوه نشستن آموزش داشتیم .
تکلیف:
عزیزان طبق آموزشی که برای نشستن داشتیم تمرین کنید .
1404/08/05
ریاضی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
ریاضی صفحه 32در کلاس حل شد
کتاب کار صفحه 333536در کلاس حل شد
تکلیف:
ریاضی صفحه 33حل شود
علوم چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
کلاس بدون دیوار با محوریت تبدیل انرژی و منابع انرژی در حیاط انجام شد
تکلیف:
کتاب کار علوم صفحه 30و31 حل شود
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
فردا آزمون اجتماعی درس یک تا آخر چهار گرفته میشود
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
درس 4در کلاس تدریس شد
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
درس پنجم داده شد
تمرینات در کلاس انجام شد .
کلاس همراه با موسیقی و شعر بود .
تکلیف:
تمرینات درس چهارم و پنجم برای دانش آموزانی که تکمیل نیست
لطفا کامل شود ...
1404/08/04
ریاضی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
صفحه 31 ریاضی در کلاس حل شد
تکلیف:
شنبه آزمون ریاضی از اول کتاب تا آخر جمع و تفریق کسرها گرفته می شود
علوم چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
تکلیف:
یک وسیله یا اسباب بازی کوچک که تبدیل انرژی دارد را فردا بیاورید(تفنگ و ماشین کنترلی نیاورید)
فارسی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس 3کامل انجام شد.شعر حفظی پرسیده شد و ستاره ها داده شد.
نگارش چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
نگارش صفحه 20و21 در کلاس حل شد
تکلیف:
صفحه 22و23و24 حل شود
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
کتاب کار درس 4 در کلاس حل شد
تکلیف:
برای سه شنبه درس یک تا چهار مطالعه شود
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
رضایی، سوگل
فعالیت:
«دانشآموزان عزیزی که مایل به شرکت در مسابقهی سودوکو و مشاعره هستند، به معلم پایه اطلاع دهند.»
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس هزینه دوره فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 37 انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس :ورزش کردن آموزش داشتیم ،صفحات 16،17 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان لطفا کتاب تا صفحه 16 تکمیل شود.