فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 207

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: خرید و فروش اسباب بازی هدف: تقویت حافظه عددی،مهارت محاسبه و حل مسئله. فعالیت: دانش آموزان عزیزم به چهار گروه تقسیم شدند و هر بار دو گروه سناریوی خریدار و فروشنده را بازی میکردند. گروه فروشنده اسباب بازی هایی که آورده بودند را در فروشگاه میچیدند و گروه خریدار به فروشگاه آمده و اسباب بازی هایی که میخواستند باتوجه به مقدار پولی که در دست داشتند خریداری میکردند. در حین بازی با مفاهیم خرید و فروش و هزینه و جمع و تفریق آشنا شدند.
تکلیف: فراموش نشود که در منزل حتما جمع و تفریق فرایندی و تکنیکی تمرین شود. لطفا دفتر مشق پسرهای گل بررسی شود و امضا کنید. لطفا فردا دانش آموزان از بین پنج گروه اصلی مواد غذایی یک نوع خوراکی به دلخواه ، همراه داشته باشند.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه به مناسبت (روز مغز) برای دانش آموزان مختصری از عملکرد و سیستم مغز در ابتدای کلاس صحبت شد. سپس کارتن هایی را که قرار بود طبق توضیحات هفته قبل برش بزنن تا برای کار نهایی آماده شوند را اندازه گیری کردند و برش زدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان به دلخواه خود یا یک عدد قلمو یا ماژیک رنگی هر کدام در دسترس میباشد را همراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: