فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 207

ریاضی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 26 و27 کتاب کار ریاضی کار شد و مطالب مرتبط مرور شد.
تکلیف: عزیزم،صفحه های20،21،22،26و27 کتاب کار ریاضی را با دقت انجام بده. کاربرگ مرور فصل 1 صرفا جهت آشنایی با سوالات و مرور فصل یک ریاضی ارسال گردیده و اجباری به انجام تمام صفحات نیست .می‌توانند 5 سوال را به دلخواه انتخاب کرده و پاسخ بدهند.(دانش آموزان برای پرسش کتبی فصل1ریاضی روز یکشنبه آماده باشند)

علوم سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پرسش کتبی علوم انجام شد.برگه های چک شده تحویل داده شد لطفا بررسی شود.

فارسی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: واژه سازی مرتبط با کتاب نگارش کار شد و بخشی از جعبه کلمات درس آواز گنجشک کار شد.
تکلیف: عزیزم صفحه ی26 کتاب نگارش را انجام بده و املا بادکنکی پیوست شده را انجام بده.

هنر سوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام عزیزای کلاس امروز رفتیم برای مرحله رنگ و داریم کم کم به مراحل آخر کار نزدیک میشویم.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث خود آگاهی (شناخت علاقه و آرزو ) آموزش داشتیم .و صفحات12،13 کتاب انجام شد .
تکلیف: عزیزان لطفا مهم ترین آرزوی خود را در برگه A4 نقاشی بکشید و رنگ آمیزی کنید .

ریاضی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه های 19,20و25 کتاب کار انجام شد و مطالب مرتبط مرور شد.دست ورزی تقارن (ساخت ادمک های متقارن )انجام شد.
تکلیف: عزیزم قسمت های مربوط به رنگ آمیزی تقارن صفحه های19،20و21 کتاب ریاضی را انجام بده،سپس به سوالات صفحه های22و 23 کتاب ریاضی (مرور فصل)را با دقت پاسخ بده.

علوم سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: (کتاب کار علوم تحویل داده شده) پسر پرتلاشم درس های 1و 2را به اندازه ی کافی تمرین و‌مرور کن و برای پرسش کتبی کلاسی آماده باش.

فارسی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روانخوانی تمرین شد.درک ودریافت و‌درست نادرست و واژه آموزی صفحه های 15و16 کار شد.
تکلیف: عزیزم صفحه25 کتاب نگارش را باخط خوش و‌با دقت بنویس.

املا سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: گنجینه 2(اراده ی قوی )با هدف تقویت روانخوانی و‌درک ودریافت درست از متن کار شد و‌به سوالات مرتبط پاسخ داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: از اهمیت و مزایای بازی این هفته تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی (حرکات هماهنگ با شمارش «1 تا 8») افزایش هماهنگی حرکتی - شنیداری (هم‌زمانی دست‌ها، پاها و چرخش با موسیقی) رشد تمرکز و دقت در اجرای توالی حرکت‌ها پرورش مهارت‌های اجتماعی و همکاری دو‌نفره (گرفتن دست‌ها، رعایت هماهنگی با هم‌گروهی) تقویت حافظه‌ی حرکتی و شنیداری (به خاطر سپردن توالی حرکات و ضرب‌ها) افزایش تعادل و کنترل بدن (درجا زدن، چرخش و تغییر جایگاه) ایجاد نشاط، هیجان و تخلیه‌ی انرژی مثبت تقویت اعتماد به نفس در اجرای گروهی
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث نتیکت(آداب اجتماعی فضای اجتماعی) آموزش داشتیم .
تکلیف: عزیزان لطفا برای جلسه بعد کاردستی موبایل درست کنید .

ریاضی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه ی 21کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: عزیزم ارمغان 4را با دقت انجام بده.

علوم سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس های 1و2مرور شد و تمرین های کتاب کارعلوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: درس آواز گنجشک را بک بار دیگر با دقت روان خوانی کن و از روی 3بند اول باخط خوش بنویس.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس 1و 2مرور شد و‌درس 3تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس نیاز و خواسته تدریس شد.فعالیت کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس های یک تا سه به خوبی تکرار و تمرین شود. فعالیت منزل صفحه 30 با دقت انجام شود.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان تمرین هفته گذشته که ایجاد اسلاید اول پاورپوینت بود در قالب یک پروژه در گروه های دو نفره در کلاس انجام دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا تمرین هفته گذشته ( با ابزار و دستورات سربرگ home ) که اسلاید معرفی پاورپوینت بود را دوباره تمرین کنید *** حتما حتما براساس مطالبی که تدریس شد انجام دهید با تشکر alinikzad0044@gmail.com

ریاضی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث‌شمارش مکعب های طی فعالیت های مختلف مرور شد.مبحث‌تقارن کار شد و صفحه های19 و 20 انجام شد .دانش آموزان شمارش با استفاده از تقارن را فرا گرفتند.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.

فارسی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس چهارم(آواز گنجشک ها)با ایجاد انگیزه از طریق بخش کلیپ و‌اشنایی با صداهای گوش خراش و‌گوش نواز تدریس شد و‌کلمات مهم درس مشخص شد.
تکلیف: عزیزم درس اواز گنجشک ها را با صدای بلند روان خوانی کن و خلاصه ی آن را برای یکی از اعضای خانواده ات تعریف کن و فردا برای تعریف کردن خلاصه درس آماده باش. از روی کلمه های درس 2بار با دقت و‌با خط زیبا بنویس.

املا سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا ی تقریری از درس زنگ ورزش گفته شد.و‌متضاد و‌مترادف ها پرسش شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: از طریق پرسش کلاسی درس های 1و‌2مرور شد و درس 3با ایجاد انگیزه از طریق انیمیشن گیگول تدریس شد.

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی این جلسه، جلسه بازی بچه ها بود که بچه ها سعی کردن از تکنیک های شروع بازی که یاد داده بودم استفاده کنن تا به تکمیل شدن آموزش کمک کنه و آمادگی ایجاد کنه برای تدریس جلسه بعدی

ریاضی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مباحث ساعت بعدازظهر و‌مکعب مرور شد،شمارش مکعب ها کار شد و صفحه 18 کتاب کامل شد.ایجاد انگیزه مبحث تقارن با نقاشی روی صورت انجام شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.

علوم سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پرسش خلاق علوم‌انجام شد.(با ترکاندن بادکنک ها سوال های داخل آن را پاسخ دادند)مطالب درس 2مرور شد و فعالیت های کلاسی 1و2انجام‌شد.

فارسی سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: خلاصه درس های زنگ ورزش و‌تنگ‌بلور پرسیده شد.متضاد و‌مترادف ها و هم خانواده ها مرور شد.تبدیل گفتار به نوشتار از طریق برگرداندن لطیفه گفتاری به نوشتاری تمرین شد.
تکلیف: عزیزم به کاربرگ نگاه کن و‌باترکیب کلمه ها ،ابتدا ساعت و بعد دقیقه که ساعت بصورت بعدازظهر باشد را بنویس.مثلا باران پاییزی16:05

نگارش سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: کتاب های نگارش در کلاس نگه داری شده است.

املا سوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: 8 خط املا از درس 2(زنگ ورزش )بنویس و برای املای فردا اماده باش.جعبه کلمات درس 2 (هم معنی،خالف ها و‌هم‌خانواده ها)را مرور کن .تصویر جعبه کلمات پیوست شده است.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: کتاب دانش آموزان از درس یک تا سه چک شد و مهر دریافت کردند کلاس همراه بود با موسیقی ....
تکلیف: تمامی دانش آموزان کتاب زیبا نویسی همراه داشته باشند. چک می شود آوردن برگه خوشنویسی شده یک بیت شعر دلخواه با حاشیه نقاشی شده برای دانش آموزانی که فراموش کرده بودند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: