1404/09/17
فعالیت:
به اطلاع میرساند سهشنبه و چهارشنبه 18 و 19 آذر آزمون شبیهساز بینالمللی تیمز و پرلز در مدرسه برگزار میشود.
لطفاً دانشآموزان در این دو روز حتما حضور داشته باشند.
تیمز ارزیابی ریاضی و علوم و پرلز سنجش درک مطلب و سواد خواندن است.
ریاضی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مباحثکسر در ساعت و کسر روی محور کار شد وصفحه 51 کتاب ریاضی انجام شد.ضرب 2و3پرسیده شد.
تکلیف:
عزیزم ضرب های 2و3را مرور کن وضرب های 3را از یک تا10 در دفتر ضربت بنویس وصفحه 63 کتاب کار را انجامبده.
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس پنجم مرور وتمرین شد و تمرین های کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
پسرم درس 5علوم را تمرین کن وبرای پرسش روز چهارشنبه آماده باش.
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
عزیزم صفحه52 کتاب کار فارسی را انجام بده.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
عزیزم ،کاربرگ پرسش های هدیه را انجام بده
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
مرور و پرسش و پاسخ انجام شد.درس 9 تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس 9 انجام شود.(لازم به ذکر است در صورت عدم عکاسی دانش آموز میتواند نقاشی بکشد.)
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه ایجاد لیست در پاورپوینت آشنا شدند * numbering * bullets
آنها در گروه های دو نفره پروژه کلاسی ( موضوع سیارات منظومه شمسی ) لیستی از 9 سیاره منظومه شمسی را در قالب یک اسلاید ایجاد کردند .
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا لیستی از 9 سیاره منظومه شمسی را در قالب یک اسلاید ایجاد نمایید با تشکر alinikzad0044@gmail.com
1404/09/16
فعالیت:
با سلام و احترام
ضمن عرض تشکر بابت حضور منظم و کامل دانش آموزان در کلاس های مجازی و انجام و ارسال به موقع تکالیف، به اطلاع میرسانیم ، روز پنجشنبه 20 آذر ماه، کلاس های رفع اشکال درس پایه و زبان انگلیسی جهت بهبود کیفیت آموزش و آماده سازی جهت ارزشیابی نیمسال اول، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.خواهشمندیم کلیه دانش آموزان در این روز در مدرسه حضورداشته باشند.
شروع و پایان کلاس ها:
پایه اول تا ششم: 8:30 تا 12:15
توضیح:
با توجه به اعلام برگزاری کلاسهای رفع اشکال در روز پنجشبه 20 آذرماه ، ذکر نکات زیر ضروری بنظر میرسد.
با توجه به اینکه کلاسهای مجازی با کیفیت بالا و حضور کامل دانش آموزان و تحت نظارت مدرسه ، برگزار گردیده است ، دغدغه آموزشی زیادی در این رابطه وجود ندارد.
از سوی دیگر طبق تجربیات سالهای گذشته و پیش بینی آموزشهای مجازی، طرح درس مجموعه علوی به نحوی تدوین گردیده که در آذرماه نگرانی همکاران کمتر باشد.
* طبق آمار حضور و غیاب دانش آموزان که روزانه توسط معاونین انضباطی پیگیری میشود ، بطور میانگین بالای 95 درصد دانش آموزان در کلاسها حضور فعال دارند که موجب بهبود کیفیت آموزشی شده است.
لذا به اطلاع میرسانیم در نظر گرفتن روز پنجشنبه جهت رفع اشکال توسط مدیریت مدرسه به منظور برطرف کردن اشکالات احتمالی و آماده شدن دانش آموزان جهت ارزشیابی نیمسال اول می باشد.
بدون شک مدرسه متوجه مشکلات خانواده ها بوده و انتظار یک روز تعطیل برای فرزندانمان را درک میکند.
قطعا این انتظار از طرف همکاران نیز وجود دارد که می بایست در روزغیرکاری (روز مادر) در مدرسه حاضر باشند ، با اینحال مدیریت برگزاری این کلاسها را ضروری دانسته است.
خواهشمندیم ، اولیا گرامی ، طبق روال، همراهی لازم را به عمل آورده و با حضور در این کلاسها در بهبود کیفیت آموزشی فرزندانمان کمک نمایند.
ریاضی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مبحث اندازه گیری در کسر کرور شد وبحثکسر در ساعت تدریس شد وکسر های ربع ونیم معرفی شد.صفحه50 کتاب انجام شد.
تکلیف:
عزیزم صفحه های 60 و61 کتاب کار ریاضی را انجام بده.برای 7 دسته ی 3تایی،8دسته ی 3تایی و9 دسته ی 3تایی شکل بکش،الگو وجمع ان ها را بنویس وروی محور نشان بده.سپس ضرب های 3را از 1تا10 در فترت بنویس وحفظ کن.(مانند نمونه ارسال شده)دانش آموزانی که دایره های کسری را آماده نکردند یا در سایز کوچکتهیه کردند لطفا دایره ها را در اندازه متوسط ومطابق نمونه ارسال شده اماده کنند وکس. های1/2،1/3،1/4و1/5 رو روی دایره ها نشان داده ودایره ها را برش بدهند وهمراه داشته باشند.
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مطالب درس5مرور شد و فعالیت کلاسی2کتاب کار انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس هفتم(کار نیک)از طریق نمایش انیمیشن تدریس شد.معنی کلمات ومانی شعر های درس کار شد.کلمات مهم درس مشخص شد.
تکلیف:
عزیزم درس را با صدای بلند روان خوانی کن.از روی کلمات مهم 2بار با دقت بنویس و شعر های درس را یک بار با خط زیبا در دفتر ت بنویس.
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز بخش اول ساختار های پیاده ها تدریس شد. لطفا با بازی و نظارات بر تمرین بچه ها به تثبیت یادگیری کمک بفرمایید
1404/09/15
ریاضی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه 49 کتاب(کاربرد کسر در اندازه گیری)تدریس شد .مبحث کسر روی محور از طریق انجام کاربرگ مرور وتمرین شد.ضرب 2پرسیده شد.الگوی 3تا3تا تمرین شد.مقدمه ای برای ضرب 3 از طریق دسته بندی ونوشتن الگووجمع مرتبط ونمایش روی محور بیان شد.سوالات نکته دار صفحه 56 کتاب کار انجامشد ومطالب مرتبط مرور شد.
تکلیف:
عزیزم ضرب2را مرور کن و الگوی 3تا3تا تا30 را تمرین کن و در دفتر ضرب برای 4دسته ی 3تایی،5دسته ی 3تایی،6دسته 3تایی و 7 دسته ی 3تایی مانند نمونه انجام شده در کلاس ،شکل بکش ،جمع والگوی مرتبط وضرب آن را بنویس و روی محور نشان بده.
5دایره متوسط وهم اندازه برش بده ،و کسر های یک دوم،یک سوم،یک چهارم را روی آن ها نشان بده(روی هر دایره یک کسر ).صفحه 56 کتاب کار ریاضی را کامل کن(تصویر سوالات انجامشده ارسال شده است)
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بخشی از مطالب درس 5مرور وتمرین شد و فعالیت کلاسی 1انجام شد.
1404/09/12
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بخشی از درسنامه علوم کار شد وسوالات مرتبط در کتاب نوشته شد.
املا سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
پسرم،یکصفحه املا از جمله ها وکلمه ها ی درس فداکاران بنویس.
هنر سوم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام هنرمندان کلاس هنر ، امروز باهم یه کاردستی مناسبتی زیبا را تمرین کردیم
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث خودآگاهی :مسئولیت پذیری آموزش داشتیم و صفحات 20،21 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان تکلیف ندارید
1404/09/11
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس پنجم با نمایش انیمیشن فندق و با روش تدریس بارش فکری تدریس شد.
تکلیف:
پسر باهوشم درس های 3و4 علوم را تمرین کن وبرای پرسش کلاسی آماده باش.
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
املای آموزشی درس فداکاراران کار شد،جعبه کلمات درس ششم تمرین شد و بخشی از کتاب کار(صفحه 41)انجام شد.
تکلیف:
پسرم قسمت ب املادان صفحه40 کتاب کار را انجام بده(قسمت الف قبلا انجام شده)صفحه 41 را کامل کن وصفحه ی 42 را انجام بده.جعبه ی کلمات درس های بلدرچین وفداکاران را مرور و تمرین کن.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهداف فعالیت موزیکوگرام
1. تقویت دقت شنیداری:
بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن.
2. هماهنگی چشم و دست و بدن:
با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه.
3. درک ریتم و ضرب:
کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه.
4. تقویت توجه و تمرکز:
چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه.
5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت:
موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است.
6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی:
کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی.
7. پرورش خلاقیت و ابتکار:
در ادامه بچهها حتی میتوانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث بهداشت فردی و شست و شوی جوراب و لباس زیر آموزش داشتیم.
تکلیف:
عزیزان لطفا از شست و شوی لباس زیر و جوراب خود عکس ارسال کنید.