1404/07/09
ریاضی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه 12 کتاب تدریس وانجام شد.روش انجام جمع های ذهنی به روش به ده رسانی کار شدو دانش آموزان با ماشین حساب آشنا شدند وانجام جمع وتفریق با ماشین حساب را تمرین کردند.
تکلیف:
عزیزم ارمغان2 را که مرور مطالب سال گذشته است با دقت انجام بده.
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مطالب مهم درس مرور شد وخلاصه درس در کتاب کار نوشته شد . فعالیت کلاسی1صفحه11کتاب کار انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
کتاب کار فارسی تحویل داده شد.(لطفا کتاب کار شنبه همراه بچه ها باشد).درصورت تمایل به حضور در اردو لطفا رضایت نامه ی اردو امضا شود وشنبه تحویل داده شود.
تکلیف:
عزیزم جعبه کلمات صفحه 8 را تمرین کن وصفحه های 10 و11کتاب کار را انجام بده.
حفظ کردن شعر پدربزرگ فراموش نشود.
نگارش سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
پسرم،صفحه 12 کتاب نگارش را انجام بده.
املا سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
عزیزم با غلط هایی که در املا داشتی در دفتر املایت جمله بنویس.
هنر سوم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام هنرمندان کلاس امروز در مورد طرح دوسالانه هنر جلسه دوم تصویر سازی و اتود زدن طرح و صحبت کردن در مورد ایده ها و خلاقیت بچه ها صحبت کردیم
تکلیف:
عزیزای دلم لطفا تا هفته آینده طرح های خودرا کامل کرده و به کلاس بیاورید ،اولیا عزیزم لطفا در مورد این پروژه همکاری های لازم را انجام دهید تا طرح خوبی بتوانیم ارائه دهیم،لطفا دفتر نقاشی همراه خودبیاورید
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
باسلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث خود آگاهی شناخت احساسات ) آموزش داشتیم و صفحات 8،9 کتاب انجام شد . کتاب دایره کوچک اضطراب من خوانده شد .
تکلیف:
آیا تاحالا به این فکر کردید که چطور میتونید به کودکتون کمک کنید تا از احساسات، افکار و رفتارهاش آگاه بشه؟ چه طوری میتونید اونا رو مجهز به ابزارهایی کنید که به اونا در مدیریت استرس، حل مسائل و برقراری ارتباطات موثر کمک کنه؟
خودآگاهی نه تنها به کودکان امکان میده که با دنیای پیرامون خودشون بهتر تعامل کنن، بلکه به اونا کمک میکنه تا با اعتماد به نفس بیشتری به چالشهای زندگی روبرو بشن.
عزیزان تکلیف ندارید
نکنه ای در مورد خود آگاهی:
تحقیقات نشون داده که کودکان با خودآگاهی بالا، توانایی بیشتری در مدیریت احساسات و تصمیمگیریهاشون دارن و میتونن روابط اجتماعی قویتری ایجاد کنن.
1404/07/08
توضیح:
ساعات ملاقات حضوری و تماس تلفنی اولیا با معلم در طول سال تحصیلی :
توجه داشته باشید ملاقات حضوری صرفا با هماهنگی قبلی از طریق خانم جدیری مقدور خواهد بود .
زمان تماس تلفنی : دوشنبه ها ساعت 13:20-12:35
زمان ملاقات حضوری ( با هماهنگی قبلی ) : چهارشنبه ها ساعت 13:20-12:35
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بیاموز وبگو (علامت های جمع )صفحه18 و شعر پدربزرگ تدریس شد.مترادف ومتضاد های درس محله ما تمرین شد وجعبه کلمات درس 1(کتاب کار) انجام شد.
تکلیف:
پسر گلم املا از جمله ها وکلمه های مهم درس محله ما در دفترت بنویس وشعر پدربرزگ را حفظ کن.(برای حفظ کردن شعر تا شنبه فرصت داری)
نگارش سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
عزیزم ادامه ی صفحه 10 و صفحه11کتاب نگارش را انجام بده.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
رشد مهارتهای ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمعآوری کاپها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه.
افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچهها سریع واکنش نشون بدن.
هماهنگی چشم و دست در جابهجایی کاپها: گرفتن و چیدن کاپها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره.
تمرین نوبتپذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه.
تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: روبهروی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچهها میشه.
پرورش حافظهی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکتها رو یاد میگیره و با موسیقی هماهنگ نگه میداره.
ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچهها میشه.
بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه.
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و عرض ادب
آشنایی با رفتار های درست و نادرست روزانه با توجه به کلیپ آموزشی که در کلاس داشتیم . (اتیکت روزانه )
تکلیف:
عزیزان 5رفتار درست و 5 رفتار نادرست روزانه را که مشاهده کردید در دفتر یادداشت کنید .
1404/07/07
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بخش دوم فصل 1علوم تدریس شد وصفحه های 11و12کتاب انجام شد. درسنامه کتاب کار علوم کار شد ومطالب مهم درس مشخص شد.
نگارش سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
پسرم صفحه 9 کتاب نگارش وفقط سوال2صفحه 10 را انجام بده.
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس پول تدریس شد .فعالیت کلاسی صفحه 13 انجام شد.
تکلیف:
درس پول به خوبی مطالعه شود.فعالیت منزل صفحه 14 انجام شود.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه ساخت یک فایل پاورپوینت آشنا شدند آنها همچنین پسوند فایل های مختلف ازجمله ورد ، تصاویر ، یک فایل PDF و پاورپوینت را یاد گرفتند
تکلیف:
دانش آموزان لطفا یک فایل پاورپوینت بسازید و نام آن را به اسم خودتان تغییر دهید همچنین پسوند آن را حذف کنید alinikzad0044@gmail.com
1404/07/06
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
نگاه کن وبگو تدریس شد.دست ورزی شبکه معنای (مقدمه ای برای بند نویسی)انجام شد.در مورد مراحل بند نویسی صحبت شد ودانش آموزان بند های درس محله ی مارا مشخص کردند.
نگارش سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
پسر پرتلاشم صفحه ی8 کتاب نگارش را با خط زیبا انجام بده.
املا سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
املای آموزشی(چراغ قوه ای)کار شد.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس اول اجتماعی،با نمایش فیلم ،داستان وساخت کاردستی شناسنامه و دستبند نوزادی ،تدریس شد.
تکلیف:
شناسنامه ات را کامل کن وفردا با خودت بیاور.
1404/07/05
ریاضی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مبحثالگویابی هندسی وعددی و راهبرد حل مسئله با الگویابی و جدول نظام دار با دست ورزی از طریق چینه ها مرور وتمرین شد ونمونه سوال در دفتر حل شد.
تکلیف:
لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.(پسرگلم دقت کن برای الگوها حتما کمان بکشی وبادقت رابطه ها را پیداکنی)
علوم سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بخشی از درس اول(زنگ علوم) با ایجاد انگیزه از طریق نمایش فیلم مرتبط تدریس شد و صفحات 8تا 11کتاب علوم کار شد.
فارسی سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
روانخوانی پرسش و تمرین شد وواژه آموزی (شبکه معنایی)صفحه 16 کتاب تدریس شد.
تکلیف:
عزیزم ادامه درس محله ما از بوستان فضای سبز زیبایی داشت تا انتهای درس رو با دقت وبا خط زیبا رونویسی کن.
قرآن سوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه های 4تا6 تدریس وروانخوانی تمرین شد.
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
آموزش اصول الف و ب
انجام تمرین های کتاب زیبانویسی در کلاس
تکلیف:
اجراء اصول دو حرف (الف و ب ) در تکالیف درسی