1403/07/17
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
آموزش الگوهای مثلثی و مربعی . انجام صفحات 16 و 17 کتاب درسی. حل صفحات 17 و 18 کتابکار و رفع اشکال تقریب اعداد.
مطالعهی کامل صفحات 26 و 27 و حل سوالات 28 ، 29 و 30 کتابکار.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
پاسخ به پرسشهای پایان فصل دوم.
مطالعهی کامل فصل دوم.
متن ادبی پنجم
خداویسی، مهسا
انجام پرلز شمارهی یک با عنوان " عدالت و انصاف " جهت ارتقاء مهارتهای خوانداری و پردازش متن داستان و درک مطالب جهت رسیدن به معیارهای بینالمللی .
1403/07/16
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور الگوها و ایجاد رابطه بین شماره شکل و تعداد دستههای ایجاد شده. انجام صفحات 14 و 15 کتاب درسی.
فارسی پنجم
خداویسی، مهسا
خوانش حکایت " درخت گردکان " و آشنایی با مفهوم درس. مشخص کردن کلمات دارای ارزش املایی آن. آشنایی با مفهوم و کاربرد ضربالمثلهای درس دوم. مشاهدهی کلیپهای مربوطه.
انجام نگارش درس دوم.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
اهداف در نظر گرفته شده: حرکات یک سویه حرکات دو سویه سرعت عمل کار تیمی
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
ادامه ی بحث نتیکت و توضیحات تکمیلی
آزمایشگاه
خداویسی، مهسا
بررسی اثر" گاز اکسیژن " به عنوان عامل اصلی سوختن :
درون بشر آب یک دماسنج جیوهای قرار میدهیم و دمای آن را ثبت میکنیم . در مرحلهی دوم یک شمع روشن در آب میگذاریم سپس یک قرص جوشان داخل آب قرار میدهیم و مشاهده میکنیم طی حل شدن قرص و آزادسازی گاز دیاکسیدکربن ، شمع خاموش میگردد که دلیل آن مصرف گاز اکسیژن و تولید گاز دیاکسیدکربن میباشد و مانع سوختن است. در مرحلهی آخر مجدد با دماسنج آب بشر را اندازهگیری میکنیم که عدد کمتری را نشان میدهد و دما کمتر شده پس نتیجهگیری میکنیم که آزمایش " گرماگیر " است.
1403/07/15
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور اعداد مرکب و واحدهای اندازهگیری زمان، طول ، جرم ، روز و ماههای سال و تبدیل واحدهای آن. انجام صفحات 12 و 13 کتاب درسی.
فارسی پنجم
خداویسی، مهسا
یک مرتبه از شعر " ستایش " و " رقص باد و خندهی گل " با خط زیبا و خودکار در دفتر تکلیف نوشته شود.
هدیههای آسمان پنجم
خداویسی، مهسا
مشاهدهی انیمیشن داستانهای آسمانی و آشنایی با زندگی " حضرت مریم " . آشنایی با ویژگی رفتاری حضرت مریم و صفت بیان شده در آیهی 75 سورهی " مائده " که حضرت مریم را " صدیقه " به معنای " راستگو " نامیده است.
مطالعهی درس سوم.
قرآن پنجم
خداویسی، مهسا
پخش فایل صوتی آیات سورهی " بقره " جهت تمرین قرائت دانشآموزان.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس دوم حرف ب تدریس وتمرین شد.باماژیک شعرروی پارچه نوشتند.
کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.
1403/07/14
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
انجام سوالات کتابکار تا آخر صفحهی 16 و رفع اشکال عددنویسی و جدول ارزشمکانی.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
تکمیل آموزش فصل دوم و تاثیر منفی عوامل انسانی بر محیط زیست و عوامل موثر بر تغییر مواد. پخش فیلمهای آموزشی با موضوع " زنگ زدن آهن در آب معمولی و آب اکسیژنه " و انجام آزمایش آن. پاسخ به پرسشهای پایان فصل دوم تا انتهای صفحهی 24 کتابکار.
مطالعهی کامل فصل دوم.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس اول ( کارکرد پول ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس اول صفحه 13 انجام شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 14 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان با بخش رویداد و بلوک ( وقتی روی شکلک کلیک شد) در نرم افزار اسکرچ آشنا شدند و پروژه مربوط به این درس را که تغییر حالت ، تغییر رنگ و تغییر اندازه شکلک بود را انجام دادند.
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه ای طراحی کنید که با کلیک بر روی شکلک پس زمینه تغییر کند و اندازه شکلک بزرگ تر شود با تشکر
1403/07/11
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
آموزش جمع و تفریق اعداد مرکب ( اعدادی که بیشتر از یک واحد اندازهگیری دارند ) . انجام صفحهی 10 و 11 کتاب درسی.
برگزاری سنجش مرور چهارم.
مطالعهی دقیق صفحات 19 و 20 و 21 و انجام صفحات 22، 23 و 24 کتابکار.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
مرور انواع تبدیل حالات مواد و مسیر برگشت و عکس آن و چرخهی تبدیلش.تدریس انواع تغییرات ( فیزیکی و شیمیایی ) و بررسی مضر و مفید بودن ، تند و کند بودن آن تغییر.
مطالعهی بخش تدریس شده.
فارسی پنجم
خداویسی، مهسا
لطفا تمامی دانشآموزان روز شنبه کلربوکهای خود را به کلاس بیاورند.
هنر پنجم
رعیتی، سمانه
پسرای هنرمندم سلام امروز در مورد ضرب المثل هاصحبت کردیم وضرب المثل اشک تمساح را باهم تمرین کردیم و برای نقاشی امروز خلاقیت به خرج دادیم
پسرای عزیزم لطفا دفتر نقاشی همراه خود داشته باشید،کلاس نقاشی راهم مثل درس های دیگر جدی بگیرید ،از هز آموزشی که سر کلاس داده میشود لطفا برای جلسه بعد کشیده شود و به کلاس بیاورید .
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه گروه بندی دانش آموزان انجام شد و بچه ها تحقیق ها را درکلاس خواندند و دانش آموزان پک های روباتیک را تحویل گرفتند و روی پیچ گوشتی ها اسامی بچه ها زده شد .
روز خوش