فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 210

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: نمونه سوالات در دفتر از روز گذشته حل شد.
تکلیف: صفحات 58 و 59 کتاب درسی ،در داخل کتاب حل شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: درس 3 کتاب کار،نکته خوانی و مر‌ور و بحث کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس 3 کتاب کار مطالعه شود و از همین فصل 3 در کتاب کار ،20 سوال طرح شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: درس اول شامل،ستایش و تماشاخانه و و هستی ،پرسش و داستان کلاسی انجام شد و مرور درس به مرحله تثبیت رسید.
تکلیف: رو نویسی از صفحه 18 و 19 کتاب کار انجام شود درس دوم از کتاب کار خوانده شود . فردا پرسش درس 2 انجام می شود.

هنر پنجم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس هنر امروز در مورد تصویر شاد و غمگین به کمک خطوط و اشکال هندسی و نقطه و......صحبت کردیم و قرار براین شد پسرهای گل کلاس تصاویر شاد و غمگین را نشان دهند

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: باذ سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث اتیکت (میزبان بودن) آموزش داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور مبحث درصد و تناسب انجام شد.
تکلیف: نمونه سوالات در دفتر حل شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور فصل پنجم،بدن،انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: صفحه 8 و صفحه 9 و صفحه 11 و سوال 10 صفحه 15 از کتاب کار رو نویسی شود. و از صفحات 10 و 11 فصل 1 نگارش با موضوع دلخواه، انشا نوشته شود.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز ادامه ساخت آسانسور ها را داشتیم ،تعدادی از گروه ها تکمیل کردند و تست حرکت نیز انجام دادند.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهداف فعالیت موزیک وگرام 1. تقویت دقت شنیداری: بچه‌ها یاد می‌گیرن صداها، ریتم‌ها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن. 2. هماهنگی چشم و دست و بدن: با دنبال کردن علامت‌ها و اجرای ریتم‌ها، هماهنگی حرکتی بهتر می‌شه. 3. درک ریتم و ضرب: کودک به شکل عملی مفهوم ضرب‌های کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه می‌کنه. 4. تقویت توجه و تمرکز: چون باید هم‌زمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا می‌کنه. 5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت: موسیقاگرام یک روش شادی‌آور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است. 6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی: کودکان یاد می‌گیرن چطور موسیقی را با شکل‌ها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن ساده‌ی موسیقی. 7. پرورش خلاقیت و ابتکار: در ادامه بچه‌ها حتی می‌توانند موزیکوگرام مخصوص خودشان را بسازند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: ازمون تیزهوشان برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس تنخواه تدریس شد .فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس تنخواه انجام شود.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: تدریس مبحث درصد از صفحات 75 و 76 و 77 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: حل صفحات 77 و 78 کتاب کار انجام شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: از درس 2 کتاب درسی نکته خوانی و پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس 2 کتاب کار علوم مطالعه شود و سپس در کتاب کار از همین فصل نمونه سوال نوشته شود و جواب ها فقط،علامت گذاری شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور درس 3 و انجام تمرین های این درس انجام شد.
تکلیف: کلمات سه نقطه و چهار نقطه و پنج نقطه درس بازرگان نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد حل مساله /تمرین حل مسالهموزش داشتیم.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: حل و بحث صفحات 71 و 72 و 73 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: صفحه 77 و 78 کتاب کار انجام شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور صفحات 19 و 20 و21 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: مطالعه درس 3 کتاب کار انجام شود . از درس 3،درس رازی و ساخت بیمارستان،یک صفحه لغات دارای ارزش املایی نوشته شود. ده لغت با پسوند. گر و گار با مفهوم لغت طبق صفحه 31 کتاب درسی نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: