فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 210

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: نمونه سوالات در دفتر حل شود.

علوم پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور فصل 1 و 2 و 3 علوم و پرسش پاسخ داوطلبانه انجام شد.
تکلیف: طرح 30 سوال در دفتر انجام شود هر فصل 10 سوال .

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: مرور درس بازرگان انجام شد. درس چنار و کدو بن تدریس شد. صفحه 40 انجام شد.
تکلیف: صفحه 38 انجام شود.

نگارش پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: نگارش درس بازرگان کامل شود.

متن ادبی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: گنجینه 2 انجام شد.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه دانش آموزان قاب عکس ها را باز کردند و بعد شروع به ساخت سازه آسانسور کردیم .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی برج رنگی تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی (اجرای حرکات پا و درجا زدن با ریتم موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (هماهنگی حرکات با ضرب و تعداد مشخص) افزایش تمرکز و دقت دیداری (تشخیص رنگ‌ها و ساخت برج با نظم درست) پرورش مهارت‌های گروهی و کار تیمی (همکاری برای ساخت برج مشابه) تقویت حافظه‌ی دیداری و سازمان‌دهی ذهنی (به‌خاطر سپردن ترتیب و رنگ ردیف‌ها) توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (حرکت در صف، گرفتن و چیدن کاپ‌ها) ایجاد حس مسئولیت و دقت در انجام وظیفه‌ی فردی (هر نفر مسئول بخشی از برج است) افزایش انعطاف ذهنی و واکنش به دستور معلم (تغییر از حرکت ریتمیک به ساخت برج) ایجاد هیجان، نشاط و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و انگیزه‌ی مشارکت در گروه
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: حل صفحات 37 و 39 و 40 و 41 انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: پرسش شفاهی از درس 1 و 2 انجام شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: تدریس درس 5 اجتماعی از کتاب درسی و کتاب کار انجام شد.حل صفحه 27 و 28 انجام شد.

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: روز دانش آموز مبارک درس هزینه تدریس شد فعالیت کلاسی حل شد.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: تدریس ضرب کسرها ،صفحه 32و 33 انجام شد.کاربرگ روز قبل حل شد.
تکلیف: نمونه سوالات در دفتر حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: رونویسی از صفحات 11 و 18 کتاب کار در دفتر انجام شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: ازمون اجتماعی برگزار شد.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس ششم آموزش داده شد تمرینات در کلاس انجام شد کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف: از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک می‌شود.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: حل صفحات 30 و 31 کتاب درسی انجام شد. کاربرگ روز قبل حل شد.
تکلیف: نمونه سوالات در دفتر حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: درس 4 کتاب کار فارسی حل شد.

املا پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: املا درس بازرگان برگزار شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: طرح 20 سوال از درس 3 و 4 در دفتر انجام شود.

ریاضی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: تدریس صفحات 27 و 28 و 29 انجام شد.

فارسی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
فعالیت: پرسش حفظ شعر خرد انجام شد و صفحات 34 و 35 درس 4 حل شد.
تکلیف: درس 4 کتاب کار کامل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خادمی، بهاره
تکلیف: 20 سوال از درس 1 و 2 در دفترطرح شود.

هنر پنجم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام عزیزای دل امروز مرحله به مرحله رنگ آمیزی را انجام دادیم

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ادامه مبحث نتیکت (رفتار درست در فضای مجازی) را داشتیم .
تکلیف: عزیزان لطفا تعاریف موارد رفتار مناسب و نامناسب را در دفتر اتیکت بنویسید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: