فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی با بازی و قصه و دست ورزی در کلاس با مشارکت گروهی عزیزانم انجام شد.تمرینات وارد دفتر شد.دفاتر بازدید و تقدیم پسرانم شد.
تکلیف: پسرم معلم شو و از روی دفترت قصه ی جمع فرایندی امروز را،هر چه به خاطر داری برای پدر یا مادر عزیزت تعریف کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با بارش فکری و اسلاید مرور خوراکی های سالم و ناسالم و بیان مفهوم انرژی برای بدن و آشنایی و تدریس چهار گروه مواد غذایی در هرم غذایی عزیزانم در هر گروه هرم های خود را با چهار گروه مواد غذایی که همراه داشتن و آموزگار به آن ها داده بود ساخته و لحظات لذت بخشی را تجربه کردند.
تکلیف: پسرم به فایل ارسالی توجه کن و مواد غذایی شام امشب خود را خوب بررسی کن،ببین از چهار گروه مواد غذایی در شام امشبت چه موادی را داری؟

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش جذاب کلمات هم خانواده با حضور مهمانان ویژه که از برادران دانش آموزانمون بودند همراه با اسلاید و بازی و ساخت برج کلمات هم خانواده به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: به شباهت های خودت و اعضای خانواده توجه کن و یک مثال از کلمات هم خانواده ای که در فیلم دیدی را برای والدین عزیزت بازگو کن،یکشنبه از هر دانش آموز متعاقب با فیلم ارسالی یک هم خانواده خواهم پرسید.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت بادبادک با مقوا و چوب بستنی جهت گسترش خلاقیت وهماهنگی بین دست و چشم با مشارکت گروهی و جذاب دانش آموزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث حل مسئله با انجام بازی فروشنده و خریدار با هدف فهمیدن مسئله و دقت در محاسبات عملیات جمع انجام شد،نکات و مسئله ها وارد دفتر شد،دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.
تکلیف: پسرم به پدر و مادر عزیزت بگو فهمیدن مسئله یعنی چه؟اگر فراموش کردی به دفترت مراجعه کن و سپس آن را بازگو کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور انواع چشمه های نور با مشارکت گروهی عزیزانم و بازی تشکیل سایه همراه با بارش فکری با مفهوم سازی شرایط دیدن و بازتابش نور و تشکیل سایه در کلاس انجام شد.
تکلیف: جهت کلاس فردا لطفاً وسایل طبق اعلام در ویس همراه عزیزانم باشد.لازم به ذکر است از هر گروه دو تا سه قلم مقدار بسیار کم کفایت می کند،حتی در حد یک خوراکی.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: متعاقب با مفهوم سایه و منبع نور در درس علوم و تلفیق آن با فارسی املای خلاق بازی با سایه ها و کلمات به هم ریخته با هدف شناخت مهارت درست نوشتن کلمات و تقویت املا به صورت فعال و گروهی و بازی با طلق و لوله انجام شد.عکس و فیلم ها ارسال شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی های ایستگاهی خلاق با هدف بهبود تقویت جسمانی و تقویت تمرکز.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی سه بعدی خانه کشیده شد.ابتدا آموزش طراحی خانه سه بعدی داده شد سپس هر خانه به دلخواه با جزئیات طراحی و سپس با آبرنگ رنگ شد.
تکلیف: هفته آینده چسب و قیچی و آبرنگ همراه پسرم باشد( نیازی به همراه داشتن مقوای سفید نیست).

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت پازل های رنگی و جذاب به صورت گروهی با هدف تقویت و توسعه ی استدلال منطقی و تفکر شناختی در کلاس با همراهی عزیزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق تکنیکی تمرین و الگویابی توضیح داده شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش شبکه ی معنایی با هدف گسترش دامنه ی لغات و تقویت مهارت گفتاری همراه با بارش فکری و پرتاب توپ جهت پیش نیاز آموزش بند نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم در پایان هفته فرصت خوبی جهت مطالعه داری،یک کتاب داستان انتخاب کن و آن را بلند و زیبا بخوان،روز یکشنبه نام کتابی که مطالعه کردی به من اعلام کن.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
تکلیف: برای هفته آینده ملزومات هنر شامل یک عدد مقوای سفید - آبرنگ - لیوان یک بار مصرف و دستمال همراه پسرم باشد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال.

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ پیدا کردن جمع اعداد با هدف تقویت مهارت تفکر منطقی و الگویابی با بازی و پیدا کردن روی کاربرگ مهارتی و خلاقانه به صورت فردی انجام شد.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با پخش فیلم و توضیحات مربوط به نحوه ی تشکیل رنگین کمان ساخت رنگین با چوب بستنی های رنگی به جهت مهارت حل مسئله،هماهنگی بین دست و چشم و آموزش تمرکز و صبر در قالب گروه های چهار نفره انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق تکنیکی جهت یادآوری و معرفی جایگاه عددها در جدول ارزش مکانی همراه با گسترده نویسی به صورت گروهی و بازی و ساخت جدول با خوراکی های سالم و ناسالم و تلفیق با علوم در کلاسی شاد و پویا انجام شد.
تکلیف: به اطلاع اولیای عزیز می رساند روز چهارشنبه مدرسه طبق روال دایر بوده و فعالیت های آموزشی طبق برنامه ی روز سه شنبه، انجام خواهد شد.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: