فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: امید

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز بخیر، صفحه 33 کتاب مربوط به قصه گویی توضیح داده شد و کتاب کار تا صفحه 39 کامل با همراهی گل پسران حل شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام درس 5 هدیه ها به صورت آفلاین تدریس شد و در کانال ارسال گردید.
تکلیف: پسران عزیزم به جهت آزمون تکلیف ندارید. نمونه سوال هدیه ارسالی که هم اینجا هم در کانال ارسال شده است. را با دقت حل کنید. (( نیازی به ارسال پاسخ برای من نیست)) هدیه از درس 1 تا 4 و قرآن از درس 1 تا 3 را برای آزمون مرور کنید.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام، قسمت مثل درس 5 فارسی هم تدریس شد بعد نگارش تا پایان درس 5 به طور کامل حل شد و از کتاب کار صفحات 29 تا 32 تمامی سوالات حل شد.
تکلیف: پسران عزیزم به دلیل داشتن آزمون تکلیف ندارید فقط مرور درس فارسی( معنی کلمات، دیکته کلمات، مخالف، معنی شعر، شعر حفظی، درست و نادرست، درک مطلب، واژه آموزی، دانش زبانی و نکات نگارشی و بند نویسی) انجام شود.

قرآن چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام و روز خوش، قرآن درس چهارم تدریس شد تا صفحه 23 همراه با روخوانی سوره واقعه و پخش صوت آن و معنی کلمات و آیه ها

ریاضی چهارم

مدرس: حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت: مبحث هم مخرج کردن کسر ها تدریس شد.
تکلیف: کتاب ریاضی صفحات 35 و 37 انجام شود. کتاب کار ریاضی علوی صفحه 53 سوال 3 و صفحه 54 سوال 1 و 2 انجام شود. جزوه داده شده ریاضی صفحه 6 جمع و تفریق کسرها با مخرج های نا مساوی انجام شود

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر، کتاب کار مطالعات اجتماعی از صفحه 24 تا صفحه 31 به تک تک سوالات با همراهی گل پسران پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران دلبندم چون آزمون های دوره ای شما آغاز شده است، اولین آزمون عصر شنبه از درس فارسی را دارید از درس اول تا پنجم را مرور کنید و نمونه سوال ارسالی که بارگذاری کردم استفاده کنید، از انتهای کتاب کار فارسی ارزیابی های درس اول تا پنجم موجود است که می توانید از آنها هم به عنوان نمونه سوال حل کنید.(( نیازی به ارسال نمونه سوالات حل شده برای من نیست)).

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: در جلسه چهارم درباره آداب میزبانی و ویژگی های یک میزبان حرفه ایی صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا یک تجربه از میزبانی خودتان یا اگر مهمانی رفتین و میزبان حرفه ایی بود چه ویژگی هایی داشته، بنویسید.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام و روز خوش، به مناسب هفته کتابخوانی هر کدام از دانش آموزان کتابی را در کلاس معرفی کردند و بعد از خواندن بخش روانخوانی درس 4 فارسی درس پنجم رهایی از قفس تدریس شد و به سوالات درس هم پاسخ دادیم.
تکلیف: پسران عزیزم نگارش صفحات 31 و 32 را با دقت و خوش خط و تمیز حل کنید.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس درست کردن گلدان با خمیر کاغذ و رنگ آمیزی با گواش آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا با خمیر کاغذ گلدان یا جامدادی کامل شده با خمیر کاغذ ارسال بفرمایید. لینک آموزش: https://www.aparat.com/v/leFo6/ اعداد بصورت لاتین تایپ شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش انتخاب متوالی و نامتوالی سطر و ستون و سلول. حذف و اضافه کردن سطر و ستون. فیلم امروز 8/26 در سایت قرار می گیرد.
تکلیف: ایجاد یک فرم مدرسه با عنوان برنامه کاری آموزگاران مدرسه علوی. دارای 8 ردیف، نام آموزگار، پایه، تاریخ روز، ساعت ورود، ساعت خروج. نام کاربرگ به مدرسه تغییر کند. مطالب جدید آموزش داده شده روی سطر و ستون ها تمرین شود. ذخیره به صورت فایل اکسل(xlsx.) و ارسال در پرتال

ریاضی چهارم

مدرس: حسینی نژاد، سیده پردیس
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 34 فقط قسمت فعالیت بالای صفحه محور ها انجام نشود. کتاب کار علوی صفحه 37 کامل و صفحه 38 فقط سوال 7 حل شود.

علوم چهارم

مدرس: حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت: علوم فصل 3 تمام شد.
تکلیف: فعالیت صفحه 24 کتاب علوم را انجام دهید و به سوالات پاسخ دهید. جزوه قرار داده شده برای نکات فصل سوم کامل مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز خوش، حل کتاب کار فارسی به همراه مرور دوباره نکات درسی تا پایان درس دوم و از درس سوم تا صفحه 29 با همراهی گل پسران انجام شد.
تکلیف: پسران زیبا، از درس ارزش علم تمرین روخوانی انجام دهید و درس 5 فارسی رهایی از قفس را پیش خوانی کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام ، ادامه درس 5 زندگی در شهر و روستا همراه با پخش انیمیشن و پاسخ به سوالات درس انجام شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 7 (نیاز و خواسته) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 53 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: