فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: امید

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام وقت بخیر، ادامه تدریس درس هفتم پاسخ عناصر داستان و ضرب المثل انجام شد.
تکلیف: گل پسران فعال برنامه مطالعه ی دروس قرآن - هدیه - فارسی و مطالعات جهت آمادگی آزمون نوبت اول که در کلاس آنلاین توضیح دادم را بنویسید و فقط در واتس آپ ارسال کنید. ((نوشتن این برنامه تکلیف و الزامی است)).

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام؛ درس 7 هدیه فعالیت ها با همراهی گل پسران حل شد، و تدریس درس هشت هدیه تا صفحه 59 انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: کاردستی یلدایی انار و هندوانه.
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید. جلسه آینده تاج یلدایی هندوانه آموزش داده میشود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تدریس مهارت حل مساله همراه فیلم چگونگی نوشتن وبیان مراحل حل مساله گفتگوی همگانی همراه داستان وارایه راهکار
تکلیف: تکمیل ص:30و31 گل من.دو نمونه از موضوعاتی که با حل مساله به نتیجه رساندی را بنویس نورچشمی کلاس مهارتهای زندگی ممنون

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: ایجاد فرم برنامه هفتگی کلاس رایانه، ایجاد جعبه متن، آموزش وارد کردن عکس و تنظیمات عکس. فیلم 24 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: ایجاد فرم برنامه هفتگی کلاس رایانه زیبا با ایجاد جعبه متن، عکس مناسب و استفاده از همه تنظیمات آموزش داده شده. ذخیره به صورت فایل اکسل(xlsx.) و ارسال در پرتال. به مهلت توجه کنید

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخیر صفحه18و 19 کتاب هوش کامل حل شد

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و وز بخیر روش مساحتی فصل 3 تدریس شد محاسبه حاصلضرب تدریس شد صفحه70 تا 72 کتاب کار کامل حل شد
تکلیف: پسر خوبم ویدیو تدریس در کانال بارگذاری شد حتما ببین صفحه52 کتاب ریاضی را حل کن

علوم چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: ویدیو بارگذاری شده در کانال را ببین و نکات مهم را یادداشت کن

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام ادامه تدریس درس هفتم ، قسمت بخوان و بیندیش همراه با توضیح عناصر داستان انجام شد.
تکلیف: گل پسران عزیز صفحه 47 و 48 نگارش فارسی را با دقت حل کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام ، تدریس درس 8 با اجرای طرح معلم شو توسط گل پسران تا صفحه 34 انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، مریم
فعالیت: تدریس فایل پی دی اف how medicine works
تکلیف: از روی کلمات جدید داخل فایل پی دی اف هرکدام یک خط بنویسید.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخیر ضرب دو عدد دورقمی مرور شد و کتاب ریاضی حل شد
تکلیف: پسر عزیزم لطفا صفحه های 70 و 71 و 72 کتاب کار را حل کن. تکنیک سبز و قرمز فراموش نشود. ویدیو را مجدد نگاه کن و بعد نمرین ها را حل کن.

نگارش چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز بخیر، امروز حل نگارش صفحات 44 تا 46 با همراهی گل پسران انجام شد.
تکلیف: پسران دلبندم صفحات 63 و 64 کتاب کار فارسی با دقت و خوش خط حل شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 11 و 12 (به صورت تلفیقی) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 79 انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز بخیر ضرب دو عدد دورقمی فصل 3 کامل تدریس شد
تکلیف: پسر خوبم لطفا صفحه های 50و 51 کتاب ریاضی (آموزش و پرورش)را با تکنیک ضربدر و تیک حل کن. ویدیو تدریس ضرب دو عدد دورقمی در کانال بارگذاری شد لطفا کامل ببین و تمرین ها را حل کن

علوم چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: کتاب کار فصل 4 کامل شد
تکلیف: پسر عزیزم کتاب کار را تا صفحه57 تکمیل کن

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام تدریس درس هفتم مهمان شهر به همراه روخوانی و حل سوالات درس و واژه آموزی انجام شد.
تکلیف: گل پسران صفحات 44و 45 نگارش فارسی با دقت حل شود و به موقع در پرتال ارسال کنید.

قرآن چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر، ادامه تدریس درس 5 و توضیح حروف مقطعه و حل تمرین ها با همراهی گل پسران انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: سیفی، فاطمه
فعالیت: با سلام و روز خوش فصل 3 قسمت مقدمه بخش ضرب دو عدد دو رقمی تدریس شد. کتاب کار صفحه های 64و65و66 کامل حل شد.
تکلیف: پسر عزیزم خسته نباشید لطفا صفحه 69 کتاب کار را حل کن.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر، املا از درس ششم آرش کمانگیر به همراه روخوانی از درس توسط گل پسران
تکلیف: پسران عزیزم تمرین روخوانی از آیات قرآن درس پنجم فراموش نشود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام، حل کتاب کار مطالعات تا پایان درس هفتم با همراهی گل پسران انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، مریم
فعالیت: دوره مبحث محیط و تدریس مبحث مساحت
تکلیف: مساحت اشکال داخل پی دی اف را محاسبه کرده و ارسال کنید.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: