1400/08/17
ریاضی چهارم
مدرس:
حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت:
کتاب ریاضی تا مبحث شناخت کسرها صفحه 27 تدریس شد.
تکلیف:
کتاب ریاضی صفحات 26 و 27 انجام شود.
کتاب کار علوی ریاضی صفحه 35 انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر، بخش دانش زبانی درس چهارم فارسی ارزش علم مربوط به جمله و انواع جمله و توضیح نهاد، گزاره و فعل به گل پسران همراه با مثال توضیح داده شد.
تکلیف:
پسران عزیزم تمرین روخوانی درس ارزش علم و مرور نکات دانش زبانی را انجام دهید. فایل های مربوط در کانال واتساپی هم ارسال گردیده است.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام، حل کتاب کار مطالعات درس سوم خرید و فروش در محله همراه با مرور مجدد نکات درس تا صفحه 24 انجام شد.
1400/08/16
ریاضی چهارم
مدرس:
حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت:
تدریس فصل دوم ریاضی شروع شد.
تکلیف:
کتاب ریاضی صفحات 24 و 25 انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام و روز خوش، درس 4 فارسی ارزش علم روخوانی انجام شد و پاسخ سوالات تا درک مطلب داده شد.
تکلیف:
گل پسران فعال صفحه 25 و 27 کتاب نگارش فارسی را حل کنید صفحه 26 را فعلا حل نکنید.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام و روز خوش، پاسخ فعالیتهای درس سوم هدیه ها به پایان رسید و شروع تدریس درس 4 آغاز شد.
1400/08/15
فارسی چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام، حل کتاب کار فارسی درس دوم تا صفحه 21 با همراهی گل پسران حل شد.
تکلیف:
پسران کوشا، یک صفحه املا از درس سوم فارسی که هم به صورت جمله و هم به صورت کلمه باشد بنویسید. حتما با خودکار بنویسید.
قرآن چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر، درس سوم قرآن سوره ابراهیم و نکات وقفی توضیح داده شد و تا صفحه 17 تدریس شد.
تکلیف:
پسران دلبندم روخوانی و تمرین قرآن فراموش نشود.
1400/08/14
1400/08/12
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
میرعزیزی، سمیرا
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر و تبریک روز دانش آموز به گل پسران عزیزم، تدریس درس چهارم نقشه محله ما همراه با پخش فیلم و عکس هوایی و نقشه های مختلف انجام شد.
تکلیف:
پسرای قشنگم برای تقویت روخوانی و روان خوانی دروس فارسی حتما تمرین کنید و روخوانی و تمرین از کتاب قرآن هم انجام شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
شریعت زاده، گل آرا
فعالیت:
در جلسه سوم درباره عذرخواهی صحبت کردیم. اینکه عذرخواهی غیرواقعی چه ویژگی هایی دارد. و در انتهای جلسه تمریناتی را انجام دادیم.
تکلیف:
دانش آموزان یک نمون هی واقعی از عذرخواهی که انجام دادهاند را بنویسند و با استدلال مشخص کنند آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.