فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: امید

نگارش چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام، حل نگارش فارسی تا صفحه 40 و حل کتاب کار تا صفحه 56 با همراهی گل پسران انجام شد. توضیح نشانه ربط همراه با مثال هم تدریس شد.
تکلیف: پسران عزیزم حفظ شعر باران را تمرین کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام درس 6 هدیه تدریس شد و فعالیت ها تا صفحه 47 با همراهی پسران عزیز انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
تکلیف: لطفا نقاشی پلنگ که در فیلم مشاهده کردید انجام بدید . یادتون نره قراره یک جنگل بکشیم و حیوانات به جنگل اضافه کنیم. هر کسی میتونه حیوانات با خمیر پاپیه ماشه یا هر نوع خمیر دیگری انجام بده.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش کپی و کات کردن اطلاعات از سلولها، کج کردن نوشته سلول و ایجاد فرم مشترکین رستوران و تمرین نکات قبل. فیلم آفلاین 10 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: ایجاد فرم رستوران (عنوان، ردیف، کد اشتراک، نام مشترک، تلفن، آدرس، روز، تاریخ، ساعت) استفاده از تمامی نکات آموزشی. 10 مشتری وارد کنید.ذخیره به صورت فایل اکسل(xlsx.) و ارسال در پرتال

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام وقت بخیر ،دانش زبانی درس 6 و روش شمارش جمله ها همراه با مثال توضیح داده شد، صندلی صمیمیت کار شد و شعر باران به همراهی پخش آهنگ شعر و معنی شعر تدریس شد.
تکلیف: پسران عزیز ،صفحات 39 و 40 نگارش فارسی و صفحه 57 کتاب کار فارسی تمام سوالات را با دقت و خوش خط حل کنید. (( چنانچه در ارسال تکلیف کوتاهی کنید، اسامی دانش آموزانی که از امروز تکلیف ارسال نکنند در کلاس آنلاین و کانال مدرسه اعلام خواهد شد))

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام ، درس ششم دوباره مرور و توضیح داده شد و فعالیت های کتاب کامل حل شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 9 (تورم) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 63 انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: حسینی نژاد، سیده پردیس
فعالیت: تمامی نمونه سوالات ریاضی فصل دوم کتاب کار علوی حل شد

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام روز خوش، در کلاس حضوری جهت رفع اشکال مبحث نهاد و گزاره با مثال توضیح داده شد و روخوانی از درس 6 انجام شد، کتاب های کار مطالعات و فارسی و نگارش فارسی چک شد.
تکلیف: پسران فعال صفحه 56 کتاب کار فارسی حل شود و یک صفحه املا از درس آرش کمان گیر بنویسید. «« به علاوه کتاب کار فارسی، نگارش و مطالعات اجتماعی تک به تک سوالات تا پایان درس 5 حل شده است پس باید تمام سوالات کامل و درست باشد»»

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام، نمونه انشا ارسالی روز چهارشنبه دوباره توضیح دادم و درس ششم آرش کمان گیر تا درک مطلب با همراهی گل پسران پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم صفحه 38 نگارش و صفحه 55 کتاب کار فارسی را با دقت و خوش خط حل کنید.

قرآن چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز بخیر، ادامه تدریس درس چهارم تا پایان درس انجام شد و روخوانی و صوت سوره واقعه هم پخش و توسط گل پسران روخوانی صورت گرفت.
تکلیف: پسران دلبندم، بعد از انجام آزمون ریاضی،،،، همانطور که در کلاس گفتم صفحه 25 کتاب درسی قرآن سوره واقعه در زیر برخی کلمات خط کشیده شده است که معانی آنها را باید پیدا کنید و ارسال کنید و از سوره واقعه 6 آیه را انتخاب کنید و بخوانید به صورت ویس در واتساپ برای من امروز ارسال کنید.

فارسی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: با سلام و روز خوش، حل کتاب کار فارسی تا پایان درس 5 با همراهی گل پسران، املای پای تخته به تعدادی از دانش آموزان عزیز از درس 5 گفته شد.
تکلیف: به جهت آزمون تکلیف ندارید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: میرعزیزی، سمیرا
فعالیت: سلام، ارائه درس 6 جهت های جغرافیای توسط یکی از گل پسران، پخش فیلم گیگو برای جهت ها و حل نمونه سوالات جهت آمادگی آزمون مطالعات با همراهی دانش آموزان انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: