فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: انار

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: به منظور کم کردن وزن کیف دانش آموزان، کتاب ریاضی آموزش و پروش هم در کلاس نگهداری می شود. عزیزانی که هنوز کتاب ها را به مدرسه تحویل نداده اند، لطفا در اسرع وقت، زحمت کتاب ها را بکشند. لطفا روی جلد کتاب ها، اسم دانش آموز نوشته شده باشد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نگاره ی 1مرور شد و هم آغاز و هم پایان کلمات کلیدی پرسیده شد. نگاره ی2 تدریس شد. برای کلمات "آبی، کتاب، کفش، کیف و آزاده" هم آغاز و هم پایان پیدا کردیم. ببین و بگوی صفحه ی 6 پرسیده شد.
تکلیف: برای کلمات کلیدی نگاره ی 2(آبی،کتاب،کفش،کیف و آزاده)سه هم آغاز و سه هم پایان پیدا کنید. ( نیازی به نوشتن اولیا محترم نیست فقط به صورت شفاهی تمرین شود) فایل فلش کارت کلمات کلیدی ارسال می شود،در صورت تمایل پرینت گرفته و کارت کلمه بسازید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: لوحه هایی ک روز شنبه تدریس شده بود، مرور شد. دو لوحه ی جدید تدریس شد و دانش آموزان آن ها را در دفتر تمرین کلاسی نوشتند.
تکلیف: صفحات 6و7کتاب نگارش در منزل کامل شود.( روی هر خط 5عدد کافی ست)

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی های گروهی بازی پرتاب توپی بازی استپ مجسمه بازی بشنو و پیدا کن

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: حضور در جشن افتتاحیه

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نگاره ی شماره ی یک تدریس شد، صدای اول و آخر کلمات "بابا، مادر، آزاده و امین" تمرین شد.پیدا کردن کلمات هم آغاز وهم پایان این کلمات تمرین شد. ببین و بگو و گوش کن و بگوی صفحه ی 3کتاب فارسی، تدریس و تمرین شد. شعر"خدای مهربان" تدریس و تمرین شد.
تکلیف: برای کلمات"بابا، مادر، آزاده و امین" کلمات هم آغاز و هم پایان پیدا کنید. در صورت تمایل شعر "خدای مهربان" را حفظ کنید. کتاب ها و وسایل دانش آموزان حتما تا روز دوشنبه به مدرسه آورده شود. فقط سه کتاب"ریاضی، فارسی و نگارش آموزش و پروش" هرروز در کیف دانش آموزان باشید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: لوحه های جدید تدریس شد و در دفتر کلاسی تمرین شد.
تکلیف: لوحه های صفحات2/3/4/5کتاب نگارش (آموزش و پرورش) روی هرخط فقط 5عدد نوشته شود. قبلا تدریس و تمرین این لوحه ها انجام شده است. اگر تمایل به تمرین بیشتر بود در دفتر تمرین منزل نوشته شود.( تمرین بیشتر اجباری نیست، در صورت تمایل انجام شود. )

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: معارفه آشنایی با مهره ها و صفحه ی شطرنج
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: