1402/07/10
ریاضی اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی، تم یک، در کلاس کامل شد.
علوم اول
ملکی، مریم
آزمایش سبک و سنگین در کلاس انجام شد و دانش آموزان دیدند که چه چیزهایی روی آب می ماند و چه چیزهایی به زیر آب می رود.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی 7 تدریس شد. کلمات کلیدی، هم آغاز و هم پایان تمرین شد. قصه ی دو خرس را تعریف کردیم. برای ببین و بگو قصه گفتیم.
برای کلمات کلیدی نگاره ی 7،هم آغاز و هم پایان پیدا کنید ،سپس از دانش آموزان بخواهید برای هر کلمه یک جمله ی با معنا بگوید.
نگارش اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی در کلاس کامل شد. لوحه های جدید تدریس و تمرین شد.
لوحه های صفحات 16 و17و18 را در منزل کامل کنید.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش .
بازی فوتبال.
اموزش دو و میدانی
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
درس اول مهارت های زندگی آموزش سلام و احوال پرسی کردن داده شد و دانش آموزان به وسیله نمایش عروسکی درنا و برنا و تماشای کارتون آموختند که سلام کردن یعنی سلامت باشی و باعث دوستی میشود و مسابقه سلام کردن در کلاس اجرا شد
1402/07/09
ریاضی اول
ملکی، مریم
تمرینات تم یک کتاب ریاضی آ. پ در کلاس حل شد. شمارش و شناسایی اعداد با انگشت تمرین شد.
در دفتر تمرین منزل، یک الگو به دلخواه بکش.( مثلا دوتا دایره یک مثلن، دوتا دایره، یک مثلث و یا هرچیزی که مد نظرتان است)
علوم اول
ملکی، مریم
سایه بازی کردیم و درباره ی چگونگی تشکیل ساده، محل قرار گرفتن آن و... صحبت کردیم.
در منزل سایه بازی کنید.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی 5 تدریس شد، کلمات کلیدی بخش شدند و برای آن ها هم آغاز و هم پایان بیان کردیم، برای ببین و بگو تک تک دانش آموزان داستان ساختند و بیان کردند.
هم آغاز و هم پایان و بخش کردن کلمات کلیدی نگاره ی 5،تمرین شود.
نگارش اول
ملکی، مریم
لوحه های جدید آموزش داده شد، نگاره ی 4 از کتاب کار علوی در کلاس کامل شد.
لوحه های صفحات 14و15 کتاب کار علوی در منزل کامل شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
جلسه معارفه و آشنایی با کتاب برگزار شد. دانش آموزان جهت مرور مطالب خلاصه ای از آموخته های سال گذشته ارائه نمودند.
لطفا جهت سهولت استفاده از کتاب،سیمی شود.
1402/07/08
ریاضی اول
ملکی، مریم
تم یک از کتاب ریاضی مبحث شمارش، الگویابی و تناظر یک به یک در کلاس تدریس شد.تم یک از کتاب ریاضی آ. پ در کلاس کامل شد. شمارش اعداد و نشان دادن اعداد با دست در کلاس تمرین شد.
با کمک وسایل منزل و اسباب بازی هایت، الگوهای جذاب بساز و الگویابی را تمرین کن.
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی چهارم تدریس شد. قوانین کلاس و مدرسه و صرفه جویی در مصرف آب را مرور کردیم. کلمات هم آغاز و هم پایان را پیدا کردیم. کلمات کلیدی نگاره و اسامی تک تک دانش آموزان را بخش کردیم.
تک تک دانش آموزان برای ببین و بگوی صفحه ی 10 داستان ساختند و داستانشان را در کلاس بیان کردند. شعر "راه مدرسه" را در کلاس هم خوانی کردیم، در صورت تمایل و برای افزایش حافظه ی شنیداری دانش آموزان می توانید این شعر را حفظ کنید.( حفظ این شعر اجباری نیست)
کلمات کلیدی درس"مدیر، مدرسه، آب، آبی، کتاب، کلاس" را بخش کنید و برای هرکدام سه هم آغاز و سه هم پایان پیدا کنید. سپس آن کلمات هم آغاز و هم پایان را نیز بخش کنید.
نگارش اول
ملکی، مریم
لوحه ی جدید تدریس شد و نوشتن آن را در کلاس کار کردیم.
لوحه های صفحات 12 و 13کتاب نگارش در منزل کامل شود.
قرآن اول
ملکی، مریم
درباره ی شروع کارها با نام خدا صحبت کردیم. سپس درباره ی گفتن "بسم الله الرحمن الرحیم" پیش از شروع غذا و "الحمدلله" یا"خداراشکر" در انتهای غذا و تشکر از پدر و مادر توضیح دادیم.
رایانه
فخاریان، یاسمن
معارفه انجام شد. سپس توضیحاتی در مورد برنامه ی paint ( آشنایی با لوگو و محیط نرم افزار ) توضیح داده شد.
کتاب ها ی رایانه جلسه ی بعد همراه برچسب نام و نام خانوادگی حتما همراه دانش آموزان باشد و به آموزگار تحویل داده شود.
شطرنج
حاتمی، مریم
معرفی مهرهها و چیدن آنها در صفحه شطرنج
1402/07/05
فارسی اول
ملکی، مریم
نگاره ی سوم تدریس شد. کلمات کلیدی نگاره ی سوم"آب، آزاده،مسجد، مدرسه" تدریس و برای هرکدام هم آغاز و هم پایان بیان شد.قوانین عبور از خیابان و قوانین راهنمایی و رانندگی آموزش داده شد. شعر چراغ راهنمایی تدریس و از داوطلبان پرسیده شد.
شعر چراغ راهنمایی( قرمز میگه ایست، راه مال تو نیست، زرد میگه حذر کن، با احتیاط گذر کن، سبز میگه برو جلو، راه شده مال تو)
همچنان کلمات هم آغاز و هم پایان تمرین شود. از روز شنبه بخش کردن کلمات هم شروع خواهیم کرد.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
ابتدا گفتگو درباره عنکبوت انجام شد (رنگ ،نوع ،شکل هندسی آن) .درانتها نقاشی آن را با مداد رنگی روی کاغذ به همراه تار عنکبوت کشیدند .
بازی استراتژیک
کرمی، هما
معارفه به شکل ریتمیک و بازی بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.
1402/07/04
علوم اول
ملکی، مریم
داستان حواس پنجگانه در کلاس بازگو شد. انیمیشن مرتبط مشاهده شد و دانش آموزان از آموخته های خود در مورد حواس پنجگانه نقاشی رسم کردند.
درباره ی حواس پنجگانه در منزل برای پدر مادرت توضیح بده و بگو از هر حس برای چه کاری استفاده می کنی.( به صورت شفاهی انجام شود، نیاز به نوشتن ندارد)
فارسی اول
ملکی، مریم
صفحات 8 و 9 کتاب کار علوی مربوط به نگاره ی 1 در کلاس انجام شد. کتاب کار علوی در مدرسه نگهداری شده است. کتاب نگارش بررسی شد.
صفحات 8و9 کتاب نگارش آموزش و پرورش طبق روال( روی هر خط 5عدد) نوشته شود.