1404/08/28
ریاضی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
به طور کامل از اول کتاب رفع اشکال شد.
عزیزانی که در پرتال پیام گذاشته شده سری های بعد برای رفع اشکال تلاش جدی تری داشته باشند.
علوم سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
پرسش انجام شد.
نقاشی علوم گرفته شد.
پسران گلم لطفا روز شنبه نقاشی آزمایش های علوم را با توضیح ِ نوشته شده به مدرسه بیاورید.
عزیزانی که نقاشی را آورده بودند در پوشه کار قرار دهند.
تکلیف:
برای پنجشنبه جمعه کتاب درسی و کتاب کار علوی را تا درس چهارم مرور کنید و اگر در قسمتی اشکال داشتید روز شنبه رفع اشکال می شود.
املا سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
املا نگارشی گرفته شد.
پیشرفت قابل توجه پسران قشنگم بسیار باعث خوشحالی من است.
لطفا از این به بعد هم مدام نگارش را مطالعه کنید.
متن اطلاعاتی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
کتاب درسی ریاضی به همراه کتاب هدیه ها و کتاب درسی فارسی و دفتر ریاضی همراهتان باشد.
تکلیف:
هدیه ها درس جشن تکلیف پرسیده می شود.
روز شنبه خودکار آبی به همراه داشته باشید املای دستمال کاغذی داریم. به این صورت که در برگه ی تقریبا ضخیم دستمال کاغذی کلمات مهم درس اول تا درس پنجم را بدون نقطه می نویسید.
پس لازم است پسران قشنگم در منزل یه یا دوبار روی دستمال کاغذی تمرین کنند.
موفق باشید
هنر سوم
مدرس:
طبیعت شناس، الهام
فعالیت:
نقاشی هیولای رنگی(رنگ ها و احساسات) انجام شد.
زیبانویسی
مدرس:
کدخدایی فرد، معصومه
فعالیت:
سلام و درود
امروز در کلاس زیبانویسی اشکالات رفع شد و صفحه 21 کامل تمرین شد
1404/08/27
ریاضی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
قسمت کسر با رسم شکل و محور مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز فردا از کل کتاب رفع اشکال داریم .
لطفا خط به خط کتاب درسی و کتاب کار را مرور کنید و هر سوالاتی را که نیاز به تکرار دارید را فردا به مدرسه بیاورید .
علوم سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
درس پنجم کامل تدریس شد .
تکلیف:
درس پنجم اول کتاب درسی بعد کتاب علوی را کامل مطالعه کنید پرسیده می شود.
یک نقاشی از آزمایش انجام شده در کلاس بکشید و در یک یا دو سطر هدف آزمایش توضیح دهید.
فارسی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
روخوانی از دروس تدریس شده انجام شد . دانش آموزانی که نیاز به تمرین تکرار بیشتری دارند هر شب روخوانی و سه خط املا را داشته باشند.
هم خانواده ها ، جعبه ی کلمات ، مفرد و جمع مجدد مرور و تدریس شد.
املا از هم خانواده ها و مبحث مفرد و جمع گرفته شد .
تکلیف:
فردا املا از درس اول تا بلدرچین و برزگر از مباحث هم خانواده و جعبه کلمات و مفرد و جمع گفته می شود.
قرآن سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
صفحات 17 و 18 و 19 و 20 با همکاری پسرانم روخوانی شد.
تکلیف:
نماز سه رکعتی را تمرین کنید .
متن اطلاعاتی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
کتاب درسی علوم آورده شود.
کتاب درسی ریاضی همراه دفتر ریاضی آورده شود .
کتاب درسی فارسی آورده شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه نحوه افزودن کادرمتنی، نحوه افزودن جلوه های گرافیکی به همراه تنظیمات مربوط به آن ها به همراه نحوه ترازبندی متن، آموزش داده شد.
1404/08/26
ریاضی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
ادامه تدریس کسرها با خوراکی هایی که پسران گلم آورده بودند انجام شد.
آقای ریاضی برگزار شد.
کتاب کار صفحات 64 و 66 در کلاس با همکاری پسران گلم نوشته شد.
تکلیف:
سوالات داخل دفتر حل شود و فردا به مدرسه آورده شود.
ضرب پرسیده می شود .صفحه 67 کتاب علوی در منزل حل شود.
املا سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
املا از نگارش درس بلدرچین و برزگر گرفته شد.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز حتما نگارش را مرور کنید چون مدام از نگارش املا خواهیم داشت.
متن اطلاعاتی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
دانش آموزان عزیز کتاب کار علوی علوم راتکمیل کنید و فردا به مدرسه بیاورید.
علوم : کتاب درسی آورده شود.
ریاضی :کتاب درسی و علوی آورده شود.
فارسی : کتاب درسی و دفتر املا آورده شود.
تکلیف:
از کلمات مهم آواز گنجشک کلماتی که تعداد نقاط آنها زوج هستند را دو بار بنویسید.
به دلخواه با سه تا از کلمات جمله عاطفی ، جمله پرسشی و جمله خبری بسازید.
ورزش سوم
مدرس:
خلیلی امین، سید مجید
فعالیت:
- حرکات و تمرینات گرم کردن
- بازی فرمان پلیس ساده(پیش دبستانی) و پیچیده هدف:افزایش تمرکز و تقویت اعصاب و عضله
- بازی دو امدادی با توپ هدف: سرعت،سرعت و عکس العمل،هماهنگی تیمی و ایجاد حس رقابت
- تقسیم دانش آموزان در قالب دو و سه تیم و انجام بازی فوتبال هدف: شادابی و جذب دانش آموزان
1404/08/25
ریاضی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
کتاب درسی صفحات 46 و 47 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف:
کتاب کار علوی صفحات 62 و 63 حل شود و فردا به مدرسه آورده شود.
در صورت تمایل برای فردا تغذیه مدرسه کلوچه ، شیرمال ، سیب یا ... به مدرسه بیاورید تا ادامه ی کسرها تدریسی خوب و خوشمزه را داشته باشیم .
فارسی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
املا ذره بینی گرفته شد.
درس بلدرچین کامل تدریس شد.
بچهها درس بلدرچین و برزگر را به صورت تئاتر اجرا کردند.
تکلیف:
بند سوم بلدرچین و برزگر را بنویسید.
پنج کلمه مانند سَم و سُم که نوشتاری یکسان دارند ولی معنای متفاوت دارند را در کتاب فارسی قسمت بلدرچین و برزگر بنویسید.
متن ادبی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
گنجینه کار شد.
متن اطلاعاتی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
ریاضی،: کتاب علوی و دفتر ریاضی آورده شود.
فارسی :کتاب علوی آورده شود .
املا : از کتاب نگارش درس بلدرچین گرفته می شود .
مطالعات : درس ششم پرسیده می شود.
سواد مالی
مدرس:
ربیعی، پریسا
فعالیت:
درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:شناخت خدمات عمومی بانک ها اعم از افتتاح حساب،صدور کارت و ...،بررسی خدمات تخصصی هریک از بانک های مسکن،رفاه و ....فعالیت کلاسی انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز مهارت همدلی کردن و کمک کردن به دیگران را به وسیله ی بازی پانتومیم گروهی آموختند.
1404/08/24
ریاضی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
ریاضی درسی صفحه 46 مفهوم کسر تدریس شد.
کتاب کار صفحه 59 تدریس شد.
ضرب یک تا 5 پرسیده شد.
ارزشیابی انجام شد.
تکلیف:
صفحات 60 و 61 کتاب علوی را حل کنید.
اولیا محترم ضمن عرض سلام بسیار بابت همکاری شما در زمینه ی حفظ ضرب سپاسگزارم دانش آموزان بسیار خوب در حال حفظ هستند فقط مجدد تاکید می کنم ضرب بسیار فرار می باشد و تکرار و تمرین روزانه را فراموش نکنید.
نگارش سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
درس پنجم بلدرچین و برزگر نوشته شد.
تکلیف:
قسمت های باقی مانده را در منزل کامل کنید.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
درس پرسیده هفتم شد و درس هشتم تدریس شد.
تکلیف:
هفته آینده درس هشتم پرسیده می شود.
متن اطلاعاتی سوم
مدرس:
هاشمی، یلدا
فعالیت:
فارسی : کتاب درسی و علوی آورده شود.
ریاضی :کتاب درسی و علوی آورده شود.
تکلیف:
املا ذره بینی از درس آواز گنجشک داریم.
بازی استراتژیک
مدرس:
جهانگیری، بهاره
فعالیت:
اهداف بازی اول:
1. پرورش دقت و توجه شنیداری
2. هماهنگی حرکتی-شنیداری
3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
4. افزایش سرعت پردازش و واکنش
5. رشد خلاقیت حرکتی
اهداف بازی دوم:
1. کار گروهی و هماهنگی جمعی
2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی
4. هماهنگی دو نیم کره مغز
5. تقویت مهارتهای اجتماعی
6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز اتیکت بهداشت لباس و نحوه نگهداری و مراقبت از لباس خود ( شست و شو به موقع لباس هاو با آب ولرم و جداگانه شستن، با مواد شوینده ی ملایم شستن، به طور کامل خشک شدن در سایه، اتو کشیدن و...)را به وسیله بحث مشارکت آموختند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز برای جلسه ی بعدی یک جفت جوراب تمیز همراه خود داشته باشند.