فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: اندیشمندان

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ضرب 9 کار شد.
تکلیف: کل کتاب درسی و کار ریاضی را دوره کنید هر سوال که نیاز به توضیح داشتید را در دفتر ریاضی بنویسید شنبه رفع اشکال می کنیم.

علوم سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: صفحات 61 و 62 و 63 و 64کتاب درسی تدریس شد .
تکلیف: وسایل مورد نیاز ازمایش تصفیه آب صفحه 59 کتاب درسی را به مدرسه آورده و به صورت گروهی در مدرسه انجام دهید. درس 7 نور و مشاهده ی اجسام را چندین بار مطالعه کنید.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: صفحه 64 تدریس شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ریاضی : از هفته آینده مسابقات ضرب بین گروه ها انجام می شود. هدیه ها: درس درس 12 پرسیده می شود. فارسی: درس کار نیک از کتاب علوی پرسیده می شود.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: امروز صفحه 17 و18 و 19 کتاب در کلاس حل شد .
تکلیف: دانش آموزانی که کتاب همراه نداشتند لطفا برای جلسه آینده تا آخر صفحه 19 نوشته شود.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ریاضی درسی صفحه 69 و کار صفحات 91 و 92 با کمک پسرانم حل شد. صبحانه ضرب برگزار شد.
تکلیف: ضرب یک تا 9 پرسیده می شود.صفحات 93 و 95 کتاب کار حل شود.

علوم سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس 6 پرسش شد.
تکلیف: تحقیق صفحه 56 را انجام داده و در یه برگه A4 نوشته و به مدرسه بیاورید.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه کشیدن اشکال هندسی در نرم افزار پاورپوینت، نحوه تغییرات آن ها، نحوه نوشتن در اشکال هندسی و سربرگ مربوط به تنظیمات اشکال هندسی آموزش داده شد.
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی، به اطلاع می‌رساند روز چهارشنبه 26 آذرماه، اردوی شاد یلدایی برای پسران عزیزمان برگزار می‌گردد. خواهشمند است برگه‌های رضایت‌نامه‌ای که امروز تحویل داده شده است، به‌طور کامل تکمیل شده و حتماً اثر انگشت ثبت گردد. لطفاً رضایت‌نامه‌ها فردا به آموزگار پایه تحویل داده شود. با سپاس از همکاری شما

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: صفحه 68 کتاب درسی تدریس شد. کتاب کار صفحات 88 و 89 و 91 با کمک پسرانم حل شد. ضرب به شکل ازمونک کتبی گرفته شد. _توجه*فردا صبحانه ی خلاق ضرب به صورت مشترک با هر سه کلاس دیگر خواهیم داشت لذا (طبق اعلام قبلی در روز جلسه ی آموزش ضرب به اولیای عزیز جهت صبحانه ی خلاق با تم ضرب ، لطفاً با مشارکت پسرانم در یک ظرف قابل حمل و ترجیحاً یک بار مصرف با زدن نام دانش آموز روی آن،یک عبارت ضرب را برای بچه ها با مایحتاج صبحانه آماده بفرمایید« به طور مثال دو عدد نان تست یا گرد بر شده را تعداد دسته در نظر گرفته و برش های خیار یا پنیر یا تخم مرغ... به تعداد چهار یا هر عددی را به عنوان اعضای دسته در نظر بگیرید و پاسخ آن را هم با همان اِلِمان ها قرار دهید» تا در این دورهمی خلاق عزیزانم اشتیاقی دوچندان به جهت ادامه ی آموزش ضرب پیدا کنند. فایل نمونه از سال های قبل به پیوست خدمت شما ارسال شده.
تکلیف: صفحه 69 کتاب درسی را در کتاب حل کنید .

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: فارسی علوی تکمیل شد. درس کار نیک مرور شد. املا جعبه ای گفته شد.
تکلیف: ابتدا درس کار تیک را روخوانی کنید. سپس آنچه در ذهن دارید را خلاصه کرده و در دفتر بنویسید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ساعت اول صبحانه ضرب داریم. علوم:کتاب درسی آورده شود .درس آب ماده باارزش از کتاب کار پرسیده نی شود. ایتدا کتاب درسی سپس کتاب کار را چندین بار بخوانید. ریاضی : کتاب درسی و کار آورده شود. فارسی : کتاب درسی آورده شود درس کار نیک پرسیده می شود. حتما حتما حتما پسر گلم در آماده کردن صبحانه ضرب به مادر کمک کن.

ورزش سوم

مدرس: خلیلی امین، سید مجید
فعالیت: آموزش حرکت پا بغل.بازی حرکتی ترکیبی
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی، به اطلاع می‌رساند به مناسبت هفته ی پژوهش، پسران پژوهشگرمان می‌توانند با مشاهده فیلم راهنمای پژوهش که در سایت ارسال شده است، یک پژوهش کوتاه انجام دهند. دانش‌آموزان می توانند یک موضوع پژوهشی را انتخاب کرده و حداکثر تا روز چهارشنبه 26 آذرماه پژوهش خود را تحویل نمایند پژوهش می‌تواند در قالب عکس، فیلم، پاورپوینت، فایل ورد و یا فایل پی دی اف بوده و از طریق واتساپ مدرسه و یا حضوری تحویل داده شود. نسخه چاپی پژوهش‌های فارسی به معاون آموزشی و پژوهش‌های انگلیسی به سوپروایزر زبان تحویل داده شود. به تمام پژوهشگران کوچک امتیاز تعلق خواهد گرفت. با احترام، همیز معاون آموزشی شعبه اطلاعات

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: کتاب درسی ریاضی ادامه ی صفحه 66 و صفحه 67 با کمک پسرانم تدریس و حل شد.
تکلیف: سوال شش صفحه 87 و صفحات 88 و 89 کتاب کار ریاضی را حل کنید. ضرب یک تا 8 پرسیده می شود.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: آقای ریاضی گرفته شد. فارسی کتاب کار درس کار نیک تدریس شد.
تکلیف: کلمات مهم درس کار نیک را مانند نمونه گفته شده در دفتر بنویسید تعداد حروف در مخرج تعداد نقاط در صورت شکل رسم کنید و ضرب را بنویسیدنگارش درس کار نیک را تکمیل کرده و به مدرسه بیاورید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ریاضی :کتاب درسی و کار آورده شود. فارسی :کتاب درسی و کار آورده شود. شعر مثل باران پرسیده می شود. روان خوانی درس کار نیک و جعبه کلمات درس کار نیک پرسیده می شود. املا جعبه ای از درس کار نیک گفته می شود.(کلمات مهم را در جعبه قرار می دهیم یکی از دانش آموزان کلمه ای را بیرون آورده می‌خواند بقیه جملات طنز ، پرسشی ، عاطفی و‌... می سازند. )
تکلیف: پسران گلم شرکت در هفته پژوهش فراموش نشود. نکته ی بسیار مهم لطفا کتاب کار ریاضی و علوی ، نگارش و کتاب درسی ریاضی را تکمیل کنید به هیچ عنوان صفحات ننوشته نداشته باشید چه غایب بودید چه کتاب را فراموش کردید یا .. هر دلیل دیگری حتما کامل کنید و هر سوالی که نیاز به توضیح داشتید در کلاس به من اطلاع دهید رفع اشکال می کنیم. گنجینه را به همراه بیاورید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10(همراه بانک) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد.مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با انواع همراه بانک ها،بررسی بانکداری موبایلی و مزایای آن،حفاظت از محیط زیست با همراه بانک ها و بررسی انواع خدمات آن. فعالیت کلاسی صفحه 79 به صورت گروهی انجام شد.تکالیف بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 80 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز درس تفاوت های فردی و احترام به تفاوت های دیگران و پذیرش آن ها را آموختند.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: صفحات 64 و 65 کانل و 66 نصفه تدریس شد.
تکلیف: ضرب 8 را در دفتر با رسم شکل و عبارت کلامی(فارسی نویسی)کنید.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: نگارش درس کار نیک نوشته شد.
تکلیف: ادامه نگارش را در منزل کامل کنید. املا از درس فداکاران گفته می شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس دوازده تدریس شد و درس یازدهم پرسیده شد.
تکلیف: جلسه بعد درس دوازده پرسیده می شود.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: کتاب درسی و کار ریاضی و کتاب کار فارسی و دفتر ریاضی آورده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: جهانگیری، بهاره
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی ریتمی چرخش-ضرب-فیگور (به‌صورت تیتروار) تقویت هماهنگی چشم-دست-پا افزایش تمرکز همزمان روی چند محرک (ریتم موسیقی، حرکت، شمارش) پرورش مهارت دنبال‌کردن الگوی حرکتی تقویت حس ریتم و دقت شنیداری بهبود کنترل بدن و تعادل از طریق فیگورهای تعادلی افزایش سرعت واکنش به تغییرات موسیقی تقویت حافظه حرکتی (به خاطر سپردن توالی ضربات و حرکات) بهبود مهارت شمارش و آشنایی با الگوهای عددی تقویت هماهنگی حرکتی دوطرفه (استفاده همزمان از هر دو دست و پا) ایجاد تعامل، همکاری و نشاط گروهی بین کودکان کمک به تخلیه انرژی و کاهش تنش و بی‌قراری افزایش اعتمادبه‌نفس با اجرای موفق فیگورها تقویت مهارت گوش‌دادن فعال مناسب برای گرم‌کردن بدنی و ذهنی قبل از فعالیت‌های دیگر

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت تنوع فرهنگی و احترام به تفاوت انسان ها را به وسیله ی بازی و محتوای آموزشی آموختند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: