فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: اندیشمندان

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: قسمت کسر با رسم شکل و محور مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز فردا از کل کتاب رفع اشکال داریم . لطفا خط به خط کتاب درسی و کتاب کار را مرور کنید و هر سوالاتی را که نیاز به تکرار دارید را فردا به مدرسه بیاورید .

علوم سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس پنجم کامل تدریس شد .
تکلیف: درس پنجم اول کتاب درسی بعد کتاب علوی را کامل مطالعه کنید پرسیده می شود. یک نقاشی از آزمایش انجام شده در کلاس بکشید و در یک یا دو سطر هدف آزمایش توضیح دهید.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: روخوانی از دروس تدریس شده انجام شد . دانش آموزانی که نیاز به تمرین تکرار بیشتری دارند هر شب روخوانی و سه خط املا را داشته باشند. هم خانواده ها ، جعبه ی کلمات ، مفرد و جمع مجدد مرور و تدریس شد. املا از هم خانواده ها و مبحث مفرد و جمع گرفته شد .
تکلیف: فردا املا از درس اول تا بلدرچین و برزگر از مباحث هم خانواده و جعبه کلمات و مفرد و جمع گفته می شود.

قرآن سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: صفحات 17 و 18 و 19 و 20 با همکاری پسرانم روخوانی شد.
تکلیف: نماز سه رکعتی را تمرین کنید .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: کتاب درسی علوم آورده شود. کتاب درسی ریاضی همراه دفتر ریاضی آورده شود . کتاب درسی فارسی آورده شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه افزودن کادرمتنی، نحوه افزودن جلوه های گرافیکی به همراه تنظیمات مربوط به آن ها به همراه نحوه ترازبندی متن، آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ادامه تدریس کسرها با خوراکی هایی که پسران گلم آورده بودند انجام شد. آقای ریاضی برگزار شد. کتاب کار صفحات 64 و 66 در کلاس با همکاری پسران گلم نوشته شد.
تکلیف: سوالات داخل دفتر حل شود و فردا به مدرسه آورده شود. ضرب پرسیده می شود .صفحه 67 کتاب علوی در منزل حل شود.

املا سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: املا از نگارش درس بلدرچین و برزگر گرفته شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز حتما نگارش را مرور کنید چون مدام از نگارش املا خواهیم داشت.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: دانش آموزان عزیز کتاب کار علوی علوم راتکمیل کنید و فردا به مدرسه بیاورید. علوم : کتاب درسی آورده شود. ریاضی :کتاب درسی و علوی آورده شود. فارسی : کتاب درسی و دفتر املا آورده شود.
تکلیف: از کلمات مهم آواز گنجشک کلماتی که تعداد نقاط آنها زوج هستند را دو بار بنویسید. به دلخواه با سه تا از کلمات جمله عاطفی ، جمله پرسشی و جمله خبری بسازید.

ورزش سوم

مدرس: خلیلی امین، سید مجید
فعالیت: - حرکات و تمرینات گرم کردن - بازی فرمان پلیس ساده(پیش دبستانی) و پیچیده هدف:افزایش تمرکز و تقویت اعصاب و عضله - بازی دو امدادی با توپ هدف: سرعت،سرعت و عکس العمل،هماهنگی تیمی و ایجاد حس رقابت - تقسیم دانش آموزان در قالب دو و سه تیم و انجام بازی فوتبال هدف: شادابی و جذب دانش آموزان

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: کتاب درسی صفحات 46 و 47 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار علوی صفحات 62 و 63 حل شود و فردا به مدرسه آورده شود. در صورت تمایل برای فردا تغذیه مدرسه کلوچه ، شیرمال ، سیب یا ... به مدرسه بیاورید تا ادامه ی کسرها تدریسی خوب و خوشمزه را داشته باشیم .

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: املا ذره بینی گرفته شد. درس بلدرچین کامل تدریس شد. بچه‌ها درس بلدرچین و برزگر را به صورت تئاتر اجرا کردند.
تکلیف: بند سوم بلدرچین و برزگر را بنویسید. پنج کلمه مانند سَم و سُم که نوشتاری یکسان دارند ولی معنای متفاوت دارند را در کتاب فارسی قسمت بلدرچین و برزگر بنویسید.

متن ادبی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: گنجینه کار شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ریاضی،: کتاب علوی و دفتر ریاضی آورده شود. فارسی :کتاب علوی آورده شود . املا : از کتاب نگارش درس بلدرچین گرفته می شود . مطالعات : درس ششم پرسیده می شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:شناخت خدمات عمومی بانک ها اعم از افتتاح حساب،صدور کارت و ...،بررسی خدمات تخصصی هریک از بانک های مسکن،رفاه و ....فعالیت کلاسی انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز مهارت همدلی کردن و کمک کردن به دیگران را به وسیله ی بازی پانتومیم گروهی آموختند.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ریاضی درسی صفحه 46 مفهوم کسر تدریس شد. کتاب کار صفحه 59 تدریس شد. ضرب یک تا 5 پرسیده شد. ارزشیابی انجام شد.
تکلیف: صفحات 60 و 61 کتاب علوی را حل کنید. اولیا محترم ضمن عرض سلام بسیار بابت همکاری شما در زمینه ی حفظ ضرب سپاسگزارم دانش آموزان بسیار خوب در حال حفظ هستند فقط مجدد تاکید می کنم ضرب بسیار فرار می باشد و تکرار و تمرین روزانه را فراموش نکنید.

نگارش سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس پنجم بلدرچین و برزگر نوشته شد.
تکلیف: قسمت های باقی مانده را در منزل کامل کنید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس پرسیده هفتم شد و درس هشتم تدریس شد.
تکلیف: هفته آینده درس هشتم پرسیده می شود.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: فارسی : کتاب درسی و علوی آورده شود. ریاضی :کتاب درسی و علوی آورده شود.
تکلیف: املا ذره بینی از درس آواز گنجشک داریم.

بازی استراتژیک

مدرس: جهانگیری، بهاره
فعالیت: اهداف بازی اول: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی اهداف بازی دوم: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت 3. تقویت ریتم‌پذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارت‌های اجتماعی 6. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت بهداشت لباس و نحوه نگهداری و مراقبت از لباس خود ( شست و شو به موقع لباس هاو با آب ولرم و جداگانه شستن، با مواد شوینده ی ملایم شستن، به طور کامل خشک شدن در سایه، اتو کشیدن و...)را به وسیله بحث مشارکت آموختند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه ی بعدی یک جفت جوراب تمیز همراه خود داشته باشند.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ضرب یک تا 5 پرسیده شد. صفحه 45 کتاب درسی تدریس شد .
تکلیف: پسرهای عزیزم ارمغان هشت را بنویسید . کتاب ریاضی فصل اول و دوم (ابتدا کتاب درسی سپس کتاب کار ) را خوب بخوانید روز شنبه اشکال گیری می کنیم هر قسمت از کتاب را که به هر دلیلی یاد نگرفته اید مطرح کنید تا رفع اشکال شود.

علوم سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس دوم کتاب کار کامل تدریس شد و با همکاری پسران قشنگم نوشته شد. در آزمایشگاه دو آزمایشِ "هوا در همه جا وجود" دارد انجام شد.
تکلیف: برای دو آزمایش انجام شده دو ، نقاشی بکشید.

املا سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: املا از نگارش گفته شد.
تکلیف: غلط املایی هایی را که در دفتر گفته شده را بنویسید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: درس هفتم پرسش شد. درس هشتم و نهم به علت نزدیک بودن مفاهیم دو درس تدریس شد.
تکلیف: هفته آینده درس هشتم و نهم پرسیده می شود.

قرآن سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: قرآن صفحات 16 و 17 تدریس شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: گنجینه انجام شد. ریاضی : کتاب درسی و کار علوی ریاضی آورده شود. هدیه ها : کتاب هدیه ها آورده شود. فارسی :کتاب نگارش آورده شود.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کاردستی ربات با اشکال هندسی انجام شد.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: پسرهای عزیزم به صورت دو به دو شطرنج بازی کردند.
صدای مشاور

صدای مشاور

رده: پرورشی
توضیح: سبک زندگی شما و فرزندانتان کاملاً متفاوت است. قدیم کودکان با یکدیگر تعامل داشتند، بازی می‌کردند و برای دیدن تلویزیون تحت یک ضوابط خاص اجازه‌هایی از سوی والدین دریافت می‌کردند. مابقی زمان مربوط به بازی و صحبت با هم سن و سالان بود. اما این روزها فرزندان ما از همان روزهای ابتدایی که خودشان را کشف می‌کنند و دست و پاهای خودشان را می‌شناسند، با یک صفحه رنگارنگ نورانی آشنا می‌شوند که سرگرمی‌های مختلفی برای آن‌ها دارد. حتی زمان خوردن غذا و خوابیدن نیز، برخی پدر و مادرها از همین روش استفاده می‌کنند تا کودک را سرگرم کنند. با نگاهی عمیق‌تر متوجه فاجعه‌ای که در کمین نسل امروزی است، خواهید شد. طبق توصیه‌های آکادمی اطفال آمریکا، کودکان در سن مدرسه نباید هر روز بیش از یک یا دو ساعت از گوشی و تبلت استفاده کنند. تأثیرات این لوازم الکتریکی و تکنولوژیکی بر روی روان کودکان و نوجوانان جدی است، به همین دلیل امروز با این موضوع بسیار مهم در خدمت شما عزیزان هستیم.
انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه و اولین جلسه شورا

انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه و اولین جلسه شورا

رده: پرورشی
توضیح: به اطلاع دانش‌آموزان گرامی می‌رساند که انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه با حضور پرشور و فعال دانش‌آموزان برگزار گردید. در این برنامه، ضمن اعلام رسمی آغاز فرایند انتخابات، شرح وظایف اعضای شورا و انتظارات مدرسه از منتخبین توسط مدیر محترم مدرسه برای دانش‌آموزان تشریح گردید. همچنین مدیر گرامی با تأکید بر اهمیت نقش شورا در تصمیم‌سازی‌های آموزشی و فرهنگی مدرسه، منتخبین را به همکاری صمیمانه، احساس مسئولیت و مشارکت فعال در امور مدرسه دعوت نمودند. در ادامه، اعضای منتخب شورای دانش‌آموزی در حضور مدیر، معاونین و دانش‌آموزان، سوگندنامه شورای دانش‌آموزی را قرائت نموده و تعهد خود را نسبت به انجام وظایف محوله و رعایت اخلاق و انضباط مدرسه اعلام کردند. در پایان، از تمامی دانش‌آموزان کاندیدای شورا که با انگیزه، نظم و روحیه‌ی مشارکت در این برنامه حضور داشتند، تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. با امید به اینکه منتخبین عزیز با همکاری سایر دانش‌آموزان، در مسیر پیشرفت، نظم و نشاط مدرسه گام‌های مؤثری بردارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: