فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: بادبادک
فعالیت: با سلام فردا در جشن یلدا منتظر حضور پسرهای دوست داشتنی علوی هستیم. مکان: خیابان دردشت، خیابان 72 شرقی ( شعید یعقوبی)، ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 8 - سالن آمفی تئاتر زمان: چهارشنبه 30 آذرماه 401 ساعت 10:00 الی 12:00 حضور پسرهای عزیز با لباس فرم باشد. "یلدا پیشاپیش مبارک"

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مفهوم موجود زنده و غیر زنده، حیوان اهلی و وحشی با استفاده از پاور آموزش و تمرینات مرتبط با آن به صورت پرسش و پاسخ با تلاش نوآموزان کامل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب مفاهیم نوشتاری با محوریت پر کردن خط چین های چراغ راهنمایی و رانندگی و گفت و گو درباره آن، رنگ کردن و پرکردن خط چین های تخم مرغ تزیینی با پیدا کردن خطوط شکسته، خمیده و... با تلاش نوآموزان انجام شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: امروز یک فیلم آفلاین، با هدف توضیح مطالب کتاب از ص 74 تا آخر 80 در سایت مدرسه در کلاس بادبادک قرار گرفت تا دانش آموزان نسبت به درس جدید آگاهی و آشنایی پیدا کنند. لطفا پسران عزیزم با دقت مشاهده کنند. این درس حتما در کلاس حضوری تدریس خواهد شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: ادامه تمرینات سنجش شماره 6 با محوریت جدول سودوکو و مرور اعداد 1 تا 5 با همکاری نوآموزان به صورت پرسش و پاسخ کامل شد.

دنیای خیال

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: داستان شتر دیدی، ندیدی در کلاس بیان و بازی حافظه با هدف تقویت روحیه صبوری، ترکیب کلمات معنا دار و به خاطر سپاری ترکیب ها با همکاریی نوآموزان انجام شد.
تکلیف: نوآموزان بایستی نقاشی داستانی که در کلاس مطرح شده را کشیده و ارائه دهند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: نشانه (ش) آخر با استفاده از پاورپوینت آموزش و تمرینات مرتبط به آن با همکاری نوآموزان به صورت پرسش و پاسخ کامل شد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، آموزش حرکت تعادل لک لک و اسکات، بازی دقت و تمرکز و مسابقه

دومینو

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: ایجاد انشعاب و دوشاخه چیدن دومینو به شکل (Y) آموزش داده شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب با محوریت آموزش عدد 5 و سنجش شماره 6 کتاب با همکاری نوآموزان در قالب پرسش و پاسخ کامل شد.

ضریب هوشی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب صفحات 30 تا 33 با موضوعیت الگویابی، جدول سودوکو و یافتن ارتباط بین اشیا با همکاری نوآموزان در قالب پرسش و پاسخ کامل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: