فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: بادبادک

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آموزش حواس پنجگانه در قالب نمایش فرد نابینایی که حس بینایی ندارد و با بهرمندی از دیگر حواس می تواند امور روزمره اش را انجام دهد و تقویت حس مراقبت از اعضای بدن انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب با محوریت پر کردن خط چین ها، کشیدن اشکال بدون برداشتن سر مداد از روی صفحه کتاب و اتصال نقطه ها بدون برداشتن مداد از صفحه کتاب با تلاش نوآموزان کامل شد.

نقد فیلم

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: هر یک از نوآموزان نقاشی بخشی از زندگی خود را به دلخواه کشیدند و خاطره آن دوره و برخی خاطره آن روز را برای همکلاسی های خود به اشتراک گذاشتند.(خاطره ای مصور با هنر دست و بیان نوآموز)

ضریب هوشی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کاربرگ ترکیب رنگ آبی و زرد که سازنده رنگ سبز هستند با هدف رشد مهارت شناختی با بهرمندی از رنگ انگشتی با تلاش نوآموزان انجام شد.

ماهرشو

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کاردستی هندوانه با بهرمندی از مقوا،فوم اکلیلی و.....با محوریت (ه)آغاز و (ه) پایان هندوانه و دستورزی با تلاش نوآموزان انجام شد.

دنیای رنگی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کاردستی لباس ملکه با بهرمندی از فوم اکلیلی، کاغذ کشی، چسب و...باهدف دستورزی و اینکه مادر، ملکه زندگی ماست و باید با او در اوج احترام همانند یک ملکه رفتار کنیم، با همکاری نوآموزان درست شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازیهای ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آزمایش الکتریسیته با بهره مندی از کلاه کاموایی، بادکنک، خرده کاغذ و مو به منظور ایجاد هیجان بین نوآموزان و تولید جریان الکتریسیته و جرقه زدن در آزمایشگاه با تلاش نوآموزان انجام شد.
تکلیف: نوآموزان می توانند این آزمایش را در منزل تکرار نمایند.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: عملکرد محافظ صفحه نمایش(screen saver) توضیح داده شد و روش ایجاد پوشه، تغییر نام و پاک کردن پوشه آموزش داده شد و دانش آموزان در سایت تمرین کردند.کتاب رایانه به دانش آموزان تحویل داده شد که جهت تمرین و انجام تکالیف از آن استفاده کنند. نیازی نیست که هر جلسه کتاب را همراه داشته باشند و در صورت لزوم اطلاع خواهم داد.
تکلیف: مطالب کتاب تا آخر ص 73 تدریس شده است، لطفا مطالب و فعالیت های کلاسی از کتاب تمرین شوند.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سنجش شماره 5 با محوریت مرور اعداد، جدول سودوکو و الگو یابی با تلاش و کوشش نوآموزان کامل شد. مفهوم عدد 4 آموزش داده شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آوا ( اِ) آموزش و تمرینات مرتبط به آن با تلاش نوآموزان انجام شد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 34 و 35 با موضوع :«به خوبی امانتداری کنیم.» تدریس شد. گفتگو در مورد ارتباط های دوستانه که یکی از آیتم های مهم آن امانتداری مطلوب در مقابل وسایل یا لوازمی که دوستان یا بزرگترها در اختیار ما قرار می دهند، می باشد. همچنین آداب نوع درخواست از دیگران برای استفاده از لوازم ایشان و تشکر و مراقبت از آن لوازم آموزش داده شد.
تکلیف: تکلیف صفحات 34 و 35 در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات مطرح شده، با پسران گلمان گفتگو کنید.

دنیای خیال

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: هر یک از نوآموزان نقاشی از زندگی خود به اختیار کشیدند و خاطرات آن روز را برای همکلاسی های خود گفتند. تلاش برای درست کردن (کتاب مصور) با موضوع زندگی من توسط نوآموزان.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب با محوریت نشانه (ن) به صورت پرسش و پاسخ با تلاش نوآموزان کامل شد.

دستان توانا

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کاردستی زنبور با استفاده از چسب، قیچی و کاغذ رنگی با محوریت دست ورزی و نشانه (ز) آغاز زنبور به تلاش نوآموزان ساخته شد.

دومینو

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: چیدن دومینوها به صورت گروهی با همکاری نوآموزان انجام شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: عدد3 با استفاده از پاورپوینت و بازی گروهی آموزش داده شد و تمرینات مرتبط به آن با تلاش نوآموزان انجام شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب با محوریت الگویابی با تلاش نوآموزان انجام شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره مبارکه کوثر به صورت گروهی مرور شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی تلفیقی با فوم اکلیلی و نقاشی ،ماهی کشیده شد

شعر

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: دو بیتی باباطاهر جره بازی بودم رفتم به نخجیر سیه دستی زده بر بال مو تیر بوره !غافل مچر در چشمه ساران هر آن غافل چره غافل خوره تیر در کلاس کار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: