فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تم صفحه ی 25 کتاب ریاضی شروع فصل 2 با دیدن تصاویر و داستان توضیح و صفحه ی 26 راهبرد الگوسازی با سفر در ماشین زمان و مرور سال گذشته در کلاس تدریس و انجام شد.دفاتر ریاضی بچه ها در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم کتاب درسی ریاضی ات را باز کن یک بار دیگر مبحث صفحه ی 26 را و نکات آن را فقط با خواندن آن مرور کن،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 37 فقط سوال 3 و 4 را با دقت و رعایت نکاتی که امروز به شما آموزش دادم به وسیله نمودار درختی حل کن سپس معلم شو و برای پدر و مادر عزیزت راه حلت را توضیح بده و در کنار تکلیفت از آنها یک امضا و یک جمله ی یادگاری زیبا، هدیه بگیر.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه شما معلم کوچکم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 20 ، 21 و 22 در کلاس توسط دانش آموزان به صورت بارش فکری حل شد و روی تخته نوشته شد و دانش آموزان پاسخ ها را وارد کتاب خود کردند و کتاب ها توسط معلم بررسی شد تا دانش آموزی از روی تخته مطلبی را به اشتباه ننوشته باشد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات هم‌معنی،مخالف و هم خانواده درس سوم در کتاب فارسی علوی انجام شد.کتاب نگارش درس سوم گزارش مسعود در کلاس انجام شد.کتاب های فارسی تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم برای هر کدام از کلمات زیر 3 هم خانواده بنویس. (خبر،قصد،کتاب،حفظ،حاصل) لطفا دفتر فارسی و کتاب فارسی درسی فردا همراه خود بیاورید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا دریافت شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که امروز دفتر املا نیاورده بودند فردا امضا شده توسط اولیا به کلاس بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود بیاورید . یادآوری تکلیف هفته قبل : جست و جو کنید صفحه 6 کتاب مطالعات اجتماعی (فقط سوال و مورد شماره 3 ) را در منزل انجام دهید . (کاربرگه ها در داخل کتاب هست سرکلاس به دانش آموزان نشان داده شده است )

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب قرآن را فردا روز چهارشنبه همراه خود به مدرسه بیاورید . اذان ، حمد و توحید ، قنوت رکوع و سجده ، قیام و برخاستن ، استغفار و تسبیحات اربعه و تشهد حتما تمرین و تکرار شود پرسیده می شود . لطفا حفظ کنید .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از دروس قبل انجام شد. درس3(نیاز و خواسته) با استفاده از فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز و خواسته و بررسی تفاوت آن ها،توجه به کیفیت و قیمت کالاها هنگام خرید. فعالیت کلاسی صفحه 29 انجام شد. فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حرف(با) تدریس شد . نقاشی حرف (ب) انجام شد .

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار و سوال آن در کلاس حل شد.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس های گذشته مرور و تکرار شد . صفحات 17 ، 18 و 19 توضیح داده شد و فعالیت ها و سوالات آن با همکاری دانش آموزان پای تخته حل شد و دانش آموزان از روی تخته به کتاب خود انتقال دادند .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 22 کتاب درسی قسمت فرهنگ نوشتن همراه با بارش فکری انجام شد، در ادامه تمرین صفحه ی 22 و 23 کتاب درسی کانل در کلاس حل و عزیزانم چک کردن،کتاب ها بازدید و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم امروز اول آبان ماه است درست است؟بیا با همین تاریخ یک مسئله بسازیم و حل کنیم،خب،***اگر قرار باشد شما از امروز که دوشنبه و اول آبان است روزی 10 دقیقه به مطالعه درست بپردازی و هر روز ده دقیقه به روز قبلت اضافه کنی،به من بگو در چه روز ی میزان مطالعه ی ساعتت به یک ساعت می رسد؟؟***،با استفاده از جدول نظام دار و با رعایت نکات حل مسئله در دفتر ریاضی به این سوال پاسخ بده، سپس کتاب کار علوی صفحه ی 32 را انجام بده.عزیزم جهت کلاس های فردا،کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی را در کیفت قرار بده.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 15 و 16 کتاب درسی توضیح داده شد و سوالات آن توسط دانش آموزان حل شد .
تکلیف: کتاب درسی علوم را فردا همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلاس بدون دیوار برگزار شد.کلمات هم معنی ،مخالف و هم خانواده درس اول و دوم همراه با بازی در کلاس بدون دیوار انجام شد.کلاسی شاد و پر انرژی را در حیاط مدرسه برگزار کردیم. دفتر های فارسی بازدید و به دانش آموزان تحویل داده شد. کتاب فارسی علوی تحویل گرفته شد.
تکلیف: فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.پسرم متن درس آسمان آبی،زمین پاک را با دقت بخوان و در کتاب فارسی کلماتی که یک نقطه ای هستند را خط قرمز و کلماتی که دو نقطه ای هستند را خط سبز بکش.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود و روز سه شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. تعدادی از املاهای قبل بعضی دانش آموزان امضا نشده لطفا توسط اولیا بازدید شود و همه املا ها امضا شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز در کلاس خود اگاهی امروز رابطه بین فکر و احساس را شناختند و توانستند خودشان همیار معلم شوند و درس را به کمک هم تدریس کنند
تکلیف: تکالیف کتاب در کلاس انجام شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه استفاده از الگوهای آماده دیزاین و تغییر رنگ الگوها، همچنین انتخاب انواع مختلف پس زمینه برای اسلایدها آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 26 و 27 کتاب که مربوط به درس امروز است مرور و مطالعه شود. همچنین دانش آموزان برای فعالیت کلاسی صفحه 28 در جلسه ی بعد آمادگی داشته باشند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی به وسیله کاپ گیم و چوبک و حرکتی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بازی کلاسی گروهی در جهت مرور درس قبل(ساعت در بعد از ظهر) در کلاس انجام شد.در دفتر ریاضی سه سوال مرتبط با مبحث ساعت کار و رفع اشکال شد.دفاتر تحویل دانش آموزان شد.کتاب درسی ریاضی صفحات 20 و 21 مجدد در کلاس حل و رفع اشکال و بازدید شد.کتاب کار علوی صفحات 30 و 31 به صورت کامل با مشارکت عزیزانم در کلاس حل شد.نکته ی قانون تقارن در شکل های ترکیبی در کتاب کار صفحه ی 30 سوال 2 نوشته شد.
تکلیف: پسرم مطابق بازی امروز در منزل معلم شو و آن را با پدر و مادر عزیزت انجام بده،مطمئنم لحظات شادی را تجربه خواهی کرد (فیلم بازی کلاسی امروز در پرتال ارسال شده) ، بعد از آن فقط صفحه ی 23 کتاب درسی را با دقت و به تنهایی انجام بده.جهت کلاس های فردا فقط کتاب درسی ریاضی همراه شما عزیزانم باشد.سعی کن برنامه ات را خودت در کیفت بچینی پسر من.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار علوی تا صفحه 23 باهمکاری دانش آموزان حل شد . برگه های پرسش کلاسی علوم تصحیح و به دانش آموزان تحویل داده شد اولیای گرامی لطفا مشاهده و امضاکنند ممنون.
تکلیف: فردا ( روز دوشنبه ) کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید . صفحه 25 کتاب کار علوم علوی قسمت فعالیت عملکردی انجام شود . توجه کنید سوال کاردستی هستش پس پسرهای گلم نقاشی نکشند کاردستی درست کنند.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: روانخوانی درس سوم آسمان آبی،طبیعت پاک در کلاس انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی درس سوم انجام شد. کتاب فارسی علوی به دانش آموزان تحویل داده شد جهت خواندن کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس اول دوم. فردا کلمات درس اول و دوم پرسیده می شود. واژه آموزی درس سوم انجام شد.مفهوم کلمات هم خانواده کامل توضیح داده شد.نگاه کن و بگو صفحه 33 انجام شد.
تکلیف: پسرم از کلماتی که زیر آن ها خط کشیدیم یکبار در دفتر فارسی بنویس و با 5 تا از کلمات جمله زیبا بساز.فردا کتاب فارسی درسی، دفتر فارسی و کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای تقریری جملات درس دوم انجام شد. دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با حرکت رخ و طرز گرفتن مهره ها ی حریف با آن
تکلیف: صفحه 1 جزوه حل شود .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت صفحه ی 19 مبحث تقارن همراه با دست ورزی تدریس و در کلاس با خلاقیت دانش آموزانم در رنگ آمیزی انجام شد.به اطلاع می رسانم دفتر ریاضی دانش آموزانم در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم کتاب درسی ریاضی صفحات 20 و 21 کامل انجام شود.توجه:در سوال 2 تمرین صفحه ی 21 انجام یکی از دو مورد( کوزه یا آدمک)کفایت می کند، لطفاً در کتاب چسبانده شود.جهت کلاس های فردا کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار علوی را فردا روز یکشنبه همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی کامل انجام شد. دفترهای فارسی بازدید شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید. فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دوم تمرین می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش درس دوم انجام شد. صفحه 17 نگارش ارتباط معنایی کلمات توضیح داده شد و هم چنین درباره موضوع کتاب بند نویسی شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: فردا املا تقریری از درس دوم خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم املا درس دوم را تمرین کن. دانش آموزانی که دفتر املا نیاورده آمد حتما فردا همراه خود بیاورید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 3 کتاب هدیه های آسمان صفحات 20 و 21 و 22 و 23 کتاب با همکاری دانش آموزان به صورت درک مطلب متن داستان درس حل شد .نمونه سوالات هدیه درس های 1 و 2 و 3 و 4 کپی گرفته شده و به دانش آموزان داده شد . دانش آموزانی که غایب هستند لطفا روزی که به مدرسه آمدند تشریف بیارند و ازمن تحویل بگیرند .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: برگزاری رژه دانش آموزی و حمل پرچم المپیاد ورزشی؛بازی فوتبال
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: