فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقسیم همراه با دست ورزی تدریس شد.صفحه ی 73 کتاب درسی بدون پاورقی و کار در کلاس صفحه ی 74 کتاب درسی در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد.فیلم و فایل تدریس ارسال شد.کارت امتیاز ها،دفاتر ریاضی و ارمغان ها بررسی و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم اول فیلم ها را ببین سپس کتاب کار علوی فقط قسمت فعالیت کلاسی صفحه ی 105 تا سوال پنج صفحه ی بعد آن انجام شود.جدول ضرب را تکرار و تمرین کن چون تا یک ماه هر هفته آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت و روز آن را مشخصاً نخواهم گفت تا همیشه آماده باشی،جهت کلاس فردا هم کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید . درس 8 کتاب علوم تدریس ندارد و فقط جست و جو کنیم و بسازیم هست که باید توسط دانش آموزان در منزل انجام شود و هرکدام از پسران عزیزم طبق فیلمی که لینک آن را در پرتال بارگذاری می کنم یک آینه بسازند و با خود به مدرسه بیاورند . فعالیت توسط پسر توانمندم انجام شود و اولیا محترم فقط نظارت داشته باشند.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: درس دهم (یار مهربان) روانخوانی انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد،بندها مشخص شد.درست و نادرست،درک مطلب و واژه آموزی درس دهم کامل در کتاب انجام شد.دفترهای فارسی و ارمغان هفته 15 بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.صندلی صمیمیت (گفت و گوی گروهی)در کلاس اجرا شد.
تکلیف: پسرم،امشب کلمات دارای ارزش املایی درس دهم را به ترتیب حروف الفبا بنویس و با سه تا از آن ها جملات خلاقانه و زیبا بنویس و دفترت را همراهت بیاور.فردا کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا املا گروهی از کلمات درس دهم خواهیم داشت،لطفا حتما دفتر املا همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نمونه سوالات درس 9 و 10 و 11 و 12 به دانش آموزان تحویل داده شد. صفحه 76 حل شد ، درس 12 تدریس شد و تا صفحه 81 سوالات باهمکاری دانش آموزان حل شد. برگه امتحان علوم به دانش آموزان تحویل داده شد اولیای گرامی امضاکنند فردا پسرهای عزیزم باخود به مدرسه بیاورند و به من تحویل دهند .
تکلیف: قسمت با خانواده صفحه76 و 83 کتاب هدیه در منزل انجام شود به خط و تزئین زیبا کارت امتیاز 15 امتیازی داده می شود .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی های ایستگاهی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث جدیدی تدریس نشده اما طبق زمانبندی بودجه ی دروس و صلاحدید دانش آموزانم،صفحه ی 76 کتاب درسی قسمت تمرین سوال 1 تا 3 با مشارکت عزیزانم حل شد.زنگ کارسوق معماری (کارگاه فشرده ی مهارت تخصصی معماری) همراه با ساخت خانه با آجر و ابزار معماری واقعی در ابعاد کوچک در گروه های چهار خانه برگزار شد.کلیپ فیلم و عکس های منتخب هفته ی ملی علوم بعنوان جمع بندی پخش شد،در پرتال ارسال شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 15 با دقت انجام شود، تکرار و تمرین جدی و کامل جدول ضرب انجام شود.فایل ارسالی در دفتر ریاضی انجام شود.جهت کلاس های روز شنبه کتاب و دفتر ریاضی و ارمغان همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: فعالیت گروهی در قالب کارسوق چهارخانه انجام شد و دانش آموزان هر رنگ با همکاری هم یک تابلوی هنری زیبا ساختند. داوری فعالیت هر گروه انجام شد. با توجه به پایان هفته ی علوم از روز شنبه برنامه طبق روال می باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،کلماتی که نشانه های (ط،گ،ع،غ،ج،ح،ف)دارند را پیدا کن و با 4 تا از کلمات که بیشتر دوست داری جمله های زیبا بساز.روز شنبه دفتر فارسی همراه داشته باشید. روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روز شنبه کتاب هدیه های آسمان را همراه خود به مدرسه بیاورید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس12(کسب و کار خانگی) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل خانگی ،بررسی راه های پیشرفت کسب و کارها،شناخت کسب و کارهای خانگی شهری و روستایی و بررسی تفاوت های آن ها.فعالیت کلاسی صفحه 95 با کمک دانش آموزان انجام شد. تکالیف بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 96 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت سینما را مرور کردند

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در چهارمین روز از هفته ی ملی علوم پروژه ی (کرم شب تاب:دانش آموزان در پروژه ی کرم شب تاب با محل زندگی، رشد، تغذیه و چگونگی تولید نور،ارتباط آن با مبحث بازتابش و انواع چشمه ی نور و دانستنی های جالب آن آشنا شده و کاردستی مربوط به آن را ساختند) و ( پروژه ی سیرک واشری:در این پروژه توانستند با یک آزمایش جالب آهنرباها را جوری بسازند تا با میدان مغناطیسی و خاصیت های آهن ربا به خوبی آشنا شوند)،صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم، فایل و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.جدول ضرب پرسش شد.
تکلیف: فایل ارسال شده در دفتر ریاضی انجام شود.جدول ضرب کار شود.کتاب ریاضی و برگه های سنجش ریاضی ترم اول توسط اولیا مشاهده و امضا شود فردا همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس نهم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: جهت کلاس های پایه فردا هیچ کتاب و دفتری همراه عزیزانم نباشد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای تقریری از درس نهم انجام شد.دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث درس 11 تمرین و تکرار شد و به صورت پرسش و پاسخ گروهی ، دانش آموزان در محیطی شاد و دوستانه درس را مرور کردند و مطالب را بهتر آموزش دیدند . نمونه سوالات درس 11 مطالعات در پرتال بارگذاری شده و در اسرع وقت برگه کپی آن به دانش آموزان تحویل داده می شود .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک کتبی ضرب برگزار شد.تصحیح و تحویل داده شد.لطفاً توسط اولیا مشاهده و امضا شود.در سومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (خمیر جادویی:شامل کاربردهای جالب نشاسته ذرت و آب تابلوی حبوبات:با استفاده از حبوبات داخل الگوها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم، فایل و کار عملی انجام شد.
تکلیف: فایل زیر در دفتر ریاضی انجام شود.جهت فعالیت های هفته ی علوم،فردا سه شنبه پروژه های (سیرک واشری و کرم شب تاب) ملزومات مورد نیاز پروژه ها توسط مدرسه تهیه شده است و نیازی به همراه داشتن وسیله ی خاصی از طرف پسرهای عزیزمان نمی باشد.برای زنگ پایه فقط دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 71 و 72 کتاب کارعلوم علوی با همکاری دانش آموزان حل شد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم امشب کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس نهم را تمرین کن.فردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا دفترهای املا همراه داشته باشید. املا از کلمات درس نهم داریم.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (ترفندهای نمکی:شامل کاربردهای جالب نمک و آهن ربای گیج:آشنایی با انواع آهن رباها و خاصیت مغناطیسی و جالب آهن رباها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم و انجام آزمایشات جالب توسط دانش آموزانم انجام شد.فایل ترفندهای نمکی در این بخش ارسال شد.
تکلیف: فردا آزمونک کتبی ضرب برگزار خواهد شد،خوب و کامل حفظ شود.جهت پروژه های فردا،دوشنبه 25 دی:(تابلوی حبوبات:عزیزانم از هر کدام از حبوبات با تنوع رنگی برای جذابیت تابلوها در هر گروه به عنوان مثال «لوبیای کشاورزی،لوبیای قرمز،لوبیای سفید یا چشم بلبلی،ماش،عدس،لپه..»یک مشت از هر کدام همراه خود داشته باشند.) و برای پروژه ی (خمیر جادویی:لوازم مورد نیاز از طرف مدرسه تهیه شده است.) لطفاً جهت کلاس پایه هیچ کتاب و دفتری در این درس همراه عزیزانم نباشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید. از روی ویژگی های آینه های تخت و کاربردهای آن ، ویژگی آینه های فرورفته و کاربردهای آن، ویژگی های آینه های برآمده و کاربردهای آن یک بار بنویسید و فردا باخود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.کتاب فارسی علوی درس نهم تا صفحه 74 تمرین نهم در کلاس انجام شد.کلمات درس نهم مخالف،هم معنی و هم خانواده درس نهم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم امشب بخوان و بیندیش درس نهم (حوض فیروزه ای را برای پدر یا مادرت)روانخوانی کن.لطفاً جهت کلاس پایه هیچ کتاب و دفتری در این درس همراه عزیزانم نباشد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در زنگ پایه،کتاب هوش و ریاضی تا صفحه ی 20 کامل شد.فایل پروژه ی آهن ربای گیج در این قسمت تقدیمتان می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: