فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع ذهنی و تکنیکی همراه با بازی و فعالیت عملی تحت عنوان کلاس بدون دیوار در حیاط و هم در کلاس برگزار شد.تمرین و نکات وارد دفتر ریاضی شد.
تکلیف: عزیز دلم چهار جمعی که در کلاس وارد دفترت کرده ای با دقت و به صورت تکنیکی یعنی از راست (یکی ها) حل کن.(برخی از دانش آموزان در کلاس بعد از مثال های آموزگار انجام داده اند).

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ حالت های ماده بازدید شد.لطفا در پوشه نگه داری تا بعدا وارد کلربوک ها شود.
تکلیف: اولیای عزیز توجه بفرمائید،جهت تحویل لیست لوازم التحریر دانش آموزان،فقط کلیرروک، کاغذ رنگی و مقوای A4 و نی و چوب بستنی تحویل آموزگار پایه(خانم هابهجتی یا خلیلی)داده شود.لطفا اسم روی لوازم ذکر شده چسبانده نشود.قیچی کوچک سرگرد و چسب ماتیکی و ماژیک و بقیه ی ملزومات نوشتاری در جامدادی پارچه ای یا برزنتی ساده گذاشته شود و حتتتما با برچسب اسم همیشه در کیف دانش آموز باشد،گونیا و پرگار و ماشین حساب به وقت تدریس در طول سال از قبل برای همراه داشتن اطلاع داده خواهد شد،پس منزل بماند،و اما پوشه ها،لطفاً یک پوشه همیشه در کیف دانش آموز جهت کاربرگ های احتمالی و یک پوشه در منزل جهت نگهداری کاربرگ ها و انتقال آن به کلیر بوک ملزومات هنر نیز در یک جامدادی بزرگ زیپ دار که در جلسه نشان داده شد یا صلاحدید خودتان امراه با برچسب اسم روی جامدادی گذاشته شده و به دبیر هنر تحویل دهید.دستمال جیبی و دفتر یادداشت و خط کش در کیف دانش آموز همیشه همراهش باشد. **سپاس از توجه شما بزرگواران**

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نمایش فیلمی از معروفترین ساختمان شیشه ای جهان و تصاویر ساختمان های عجیب و جذاب،توسط پسرانم طراحی و ساخت سازه ها انجام شد.
تکلیف: پسرم،با ذهن خلاق خود سازه های متفاوت بساز.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه اول آشنایی و معارفه دانش آموزان با یکدیگر به وسیله بازی و مسابقه و آموزش نحوه صحیح معارفه خود و شناخت توانمندی های خود انجام شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با ایجاد یک فضای اکتشافی و انجام بازی و پانتومیم، حالت های مختلف مواد(جامد،مایع،گاز) مرور شد.
تکلیف: پسرم، مولکول های جامد،مایع و گاز را با نمایش دستانت برای پدر و مادر عزیزت نمایش بده و برایشان تعریف کن در اثر چه دلایلی مواد مختلف به یکدیگر تبدیل می شوند، مثلا یخ آب می شود یا شیر به بستنی تبدیل می شود، سپس کاربرگ داده شده را انجام بده.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی گروهی و ایستگاهی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جشن افتتاحیه برنامه های تابستان در حیاط برگزار شد.

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بازی دارت به صورت گروهی انجام شد. کلمات هم معنی و مخالف به صورت بازی گروهی توسط بازی دارت انجام شد. جهت تقویت مهارت گفتاری و گسترش دامنه لغات پسرانم علامت مخالف و هم معنی تمرین شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ کلمات مخالف انجام شود و روز دوشنبه پسرانم همراه داشته باشند لطفا رضایت نامه اردو روز چهارشنبه راه مشاهده کنید و امضا شده پسرانم همراه خود به مدرسه بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: