فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین ضرب عدد دو در کلاس انجام شد.کتاب درسی ریاصی صفحه ی 36 کامل در کلاس حل و رفع اشکال شد.مبحث کیلومتر و کیلوگرم تدریس شد.پاورقی های کتاب درسی صفحات 36،37،38 و تمرین صفحه ی 39 سوال 1 تا 4 با مشارکت دانش آموزانم در کلاس حل و نکات مهم آن وارد کتاب شد.دفاتر ریاضی و ارمغان ها بررسی ،بازدید و تحویل عزیزانم شد.کتاب کار ها و کتاب درسی جهت بازدید قرار بود در مدرسه نگه داشته شود،اما با توجه به شرایط آلودگی و احتمالات پیش بینی نشده،تمام موارد یعنی،کتاب کار،کتاب درسی،دفتر ریاضی تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: پسرم ضمن تاکید مهم امروز در کلاس-تکلیف امشب شما فقط بازدید تمام فیلم های دیروز (آموزش ضرب) و فیلم امروز آموزش واحدهای اندازه گیری کیلو متر،کیلو گرم و.....خواهد بود.فردا از داخل فیلم ها از شما پرسش خواهم داشت.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 37 ، 38 ، 39 ، 40 ، 41 و 42 تدریس شد و دانش آموزان با آموزش مفاهیم توانستند برای هرکدام مثال های جالبی که در زندگی روزمره وجود دارد بزنند.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس چهارم کامل در کلاس انجام شد.برگه های سنجش فارسی دریافت شد. دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.کتاب فارسی علوی تحویل پسرانم شد.
تکلیف: پسرم بند اول درس آواز گنجشک را بدون نقطه بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش تحویل داده شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود و حتما فردا همراه خود بیاورید. املای خلاق بچه ها امروز یه املای جالب داریم،خودت به خودت املا بگو متن درس آواز گنجشک ها را با دقت بخوان و 7 جمله مهم آن را انتخاب کن، صدای خودت را ضبط کن و سپس از صدای ضبط شده خودت یک املا بنویس در غیر اینصورت پدر یا مادرت تا املا بگویند و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ آموخته ها(5 درس اول) انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: تدریس حرف (و) انجام شد. نقاشی مربوط به درس انجام شد. کلمه های مربوط به درس تمرین شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ارمغان شماره ی 7 انجام و بررسی شد.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 37 ، 38 ، 39 ، 40 و 41 و42 تدریس شد و دانش آموزان با آموزش مفاهیم توانستند برای هرکدام مثال های جالبی که در زندگی روزمره وجود دارد بزنند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش ضرب دو همراه با نکات مهم تدریس شد،فیلم های تدریس ارسال شد(با توجه به اینکه اصول آموزش صحیح ضرب از تدریس ضرب عدد دو می باشد،جهت آشنایی با مفهوم دسته لذا ضرب اعداد 0 و 1 در کلاس انجام نشده اما در فیلم به صورت کامل با یک نکته ی جالب و عینی آموزش داده شده لذا خالی از لطف نیست جهت دقت بچه ها حتما اعلام بفرمائید نکات مربوط به آموزش این دو عدد را فردا آموزگارت از شما خواهد پرسید پس حتماً فیلم ها ملاحظه شود. تشکر از نگاه پر مهر اولیای عزیزم در بازخوردهای برگه های سنجش.کتاب کار دانش آموزانم به جهت سبکی کیفشان در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم از روی آموزش (ضرب عدد دو)مطابق دفترت و فایل ارسالی نوشته،دور کلمه های *تا* را خط قرمز بکش و زیر لب مدام هر بخش را تکرار و حفظ کن .(آموزش ضرب بر شما پسر توانمندم مبارک) جهت کلاس فردا کتاب کار علوی (دانش آموزانی که امروز غایب بودن.)کتاب درسی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 36 و 37 و 38 و 39 و 40 تدریس شد و به سوالات آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد . کپی نمونه سوالات درس 4 و 5 به دانش آموزان تحویل داده شد .
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی صفحه 32 و 33 انجام شد.دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.کتاب های فارسی علوی در مدرسه می باشد.برگه های سنجش فارسی تحویل پسرانم شد.
تکلیف: پسرم امشب درس آواز گنجشک ها را با دقت بخوان و کلمات دو نقطه ای آن را آبی و کلمات سه نقطه ای آن را سبز کن و فردا کتاب فارسی درسی ات را همراه خودت بیاور.لطفا دانش آموزانی که امروز فارسی علوی نداشته اند حتما فردا همراه خود بیاورید.لطفا برگه های سنجش امضا شود و روز سه شنبه همراه خود بیاورید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب های نگارش تحویل گرفته شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس امروز مهارت های زندگی مسئولیت پذیری بود.دانش آموزان به وسیله بازی و نمایش و قصه مسئولیت پذیری را اموختند

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه ی انتقال اسلایدها، نحوه ی اضافه کردن اسلاید جدید بین اسلایدها و چگونگی شماره گذاری اسلایدها به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 29 تا 38 کتاب که مربوط به تدریس دو جلسه ی آخر می باشد، برای جلسه ی آینده حتما مرور و مطالعه شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازیهای بادی پرکاشن ریتمیک جهت تقویت تمرکز و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس صفحه ی 35 کتاب ریاضی در ادامه ی مبحث ارزش پول مجدد تدریس و انجام شد.تمرین صفحه ی 36 سوال 1 و 2 با مشارکت عزیزانم انجام شد.دست ورزی مهم همراه با بازی با چینه ها جهت آموزش مفهومی ضرب به صورت گروهی انجام شد و دانش آموزانم موارد دسته بندی هایشان را وارد دفتر ریاضی کردند.فیلم و عکس های فعالیت کلاسی در پرتال ارسال شده.
تکلیف: پسرم فعالیت منزل در پاورقی صفحه ی 35 را داخل خودِ کتابت انجام بده یعنی بعد از اندازه گیری قد و میزتان آن را به متر و سانتی متر تبدیل کنید مطابق کادر پاورقی،ادامه ی تمرین صفحه ی 36 کتاب درسی ریاضی تا سر (پاورقی کامل کن) را هم با دقت انجام بده.جهت کلاس فردا کتاب کار علوی و دفتر ریاضی و برگه ی سنجش همراه با امضای والدین محترم همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 4 صفحات 34 و 35 تدریس شد و آزمایش های با همکاری دانش آموزان انجام شد و در محیطی شاد و جذاب مفاهیم جامد و مایع و گاز آموزش داده شد .
تکلیف: سوالات 1 تا 5 برگه کپی نمونه سوالات درس4 که قبلا به دانش آموزان داده شده مطالعه شود (دقت شود فقط 5 سوال اول درس 4) فردا روز دوشنبه پرسیده می شود . فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید. یادآوری : فردا تحقیق قسمت فعالیت عملکردی کتاب کار علوی درمورد پیدایش جرم را از همه دانش آموزان تحویل میگیرم همراه خود به مدرسه بیاورید فردا مهلت 7روزه تحقیق تمام می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بخوان و بیندیش (مورچه ریزه ) و همچنین مَثَل صفحه 44 کتاب فارسی درسی در کلاس انجام شد.تکالیف دریافت شد و دفتر ها به پسرانم تحویل داده شد و برگه ها جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.
تکلیف: پسر خوبم دو بند آخر درس آواز گنجشک را در دفتر فارسی ات بنویس و فردا همراه خودت به مدرسه بیاور. دانش آموزانی که کتاب فارسی علوی امروز همراه خود نیاورده بودند حتما فردا همراه داشته باشید.کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش درس چهارم در کلاس کامل انجام شد.
تکلیف: کتاب های نگارش به پسرانم تحویل داده شد،لطفا ملاحظه شود و فردا همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز در کلاس املای خلاق توپی داشتیم.کلاسی شاد و هیجان انگیز داشتیم.
تکلیف: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت وزیر و طرز گرفتن مهره‌های حریف با آن آشنا شدیم
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر: صفحه 6 تمرین پیاده و صفحه 7 تمرین وزیر انجام شود . کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر : صفحه 1 حرکت رخ انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سنجش آموخته های مهر و آبان ریاضی به لطف خدا با موفقیت عزیزانم برگزار شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 47 سوال 3 تا 8 کامل انجام شود.جهت کلاس فردا حتماً ارمغان شماره ی 7 و کتاب ریاضی و دفتر ریاضی همراه شما باشد‌.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تدریس فعل در جمله و هماهنگی آن با دیگر قسمت های جمله جهت بندنویسی آسانتر و بهتر انجام شد.برای یادگیری بهتر از پسرانم در گروه هایشان خواستم که هر کدام جمله ای در رابطه با طبیعت بنویسند و جمله را پشت هم گذاشتند (جهت تثبیت یادگیری بهتر بندنویسی و همچنین استفاده از علائم نگارشی در جمله ها). ارمغان هفته هفتم در کلاس انجام شد.از تعدادی از پسرانم کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس چهارم پرسیده شد.جملاتی جهت تمرین بیشتر و بهتر علائم نگارشی انجام دادیم.
تکلیف: پسرم یک بند زیبا در رابطه با (باران) در برگه A4 بنویس،از علائم نگارشی در متن زیبایت استفاده کن و یک نقاشی زیبا در رابطه با موضوع در پایان آن بکش و روز یکشنبه همراه خودت به مدرسه بیاور.روز یکشنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: روز یکشنبه املا از کلمات دارای ارزش املایی درس چهارم خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم برای تمرین کلمات درس آواز گنجشک ها لطفا یک املای زیبا بنویس و دفترت را روز یکشنبه به مدرسه بیاور.فایل کلمات بارگذاری شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: به سوالات صفحات 24 و 25 با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد . درس چهارم تدریس شد و باهمکاری دانش آموزان سوالات صفحه 28 و 29 پاسخ داده شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و حرکات کششی _برگزاری آزمون تعادل لک لک - آموزش سه پاس در بسکتبال (توسینه،یک سوم و پاس خرگوشی یا بلند)-بازی گروهی بسکتبال و مرور تکنیک_آموزش حرکت شنای سوئدی و تمرین ان برای جلسه بعد.
تکلیف: انجام روزانه سه ست 2 دقیقه ای حرکت شنای سوئدی. اماده شدن برای آزمون (نگه داشتن خود در حالت شنای سوئدی به مدت یک دقیقه)
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند نمونه سوالات سنجش های برگزار شده در قسمت پایین صفحه اصلی سایت علوی قابل مشاهده می باشد. با تشکر ( همیز، معاون آموزشی دبستان)

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور شماره ی 3 در کلاس حل شد.7 سوال مروری مهم در دفتر ریاضی نوشته شد فایل مربوط به آن ارسال شد.رفع اشکال سوالات مروری فصل اول و دوم دانش آموزان انجام شد.کتاب کارها و ارمغان شماره ی 6 تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 7 را با دقت انجام بده،نمونه سوالات دفتر ریاضی ات را انجام بده.مرور شماره ی 4 را با دقت حل کن. جهت روز شنبه نیازی به همراه داشتن هیچ کتاب و دفتری نیست،فقط با دقت جهت سنجش کتبی روز شنبه 20 آبان،آموخته های مهر و آبان، فصل اول و فصل دوم مبحث حل مسئله تا صفحه ی 27 کامل مرور تمرین شود.نمونه سوالات مروری 1 تا 4 و نمونه سوالات دفتری بسیار کمک کننده خواهد بود.موفق ترین باشید عزیزای دلم.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیاموز و بگو صفحه 41 کتاب فارسی درسی (تدریس علامت های نگارشی) همراه با شعر خوانی در کلاس انجام شد. دفتر های فارسی بازدید شد و تحویل پسرانم گردید.
تکلیف: پسرم متن درس چهارم را برای پدر و مادرت روانخوانی کن و درباره ی آلودگی صوتی برایشان بگو.ارمغان هفته ششم حل شود و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.روز شنبه کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس چهارم پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا دریافت شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که امروز دفتر املا همراه نداشته اند حتما روز شنبه امضا شده توسط اولیا به مدرسه بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 5 کتاب مطالعات تدریس شد و به سوالات صفحه 18 و 19 با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: شنبه کتاب هدیه های آسمان را با خود به مدرسه بیاورید .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 21 و 22 و 23 تدریس شد مفهوم تنوین آموزش داده شد و معنی کلماتی که در صفحات21 و 23 زیرشان خط کشیده شده به دانش آموزان گفته شد و دانش آموزان معانی را از روی تخته به کتابشان وارد کردند .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز اتیکت رستوران را به وسیله بازی و نمایش اموختند
تکلیف: دانش آموزان لطفا نقاشی یک رفتار خوب در رستوران و یک رفتار بد را ترسیم کنند و برای جلسه بعدهمراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: