فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: ابتدا فیلمی کوتاه از پیدایش زمین برای دانش آموزان گذاشته شد سپس درمورد کارهایی که باعث آسیب به کره زمین می‌شود گفت و گو کردیم و سپس راه های مراقبت از زمین را با بررسی کردیم و در آخر دانش آموزان را گروه بندی کردیم و خود دانش آموزان موارد آسیب رساندن و مراقبت از زمین را در بازی ماروپله جایگذاری و بازی کردند .
تکلیف: دانش آموزان در منزل روی توپ های پلاستیکی کره زمین را ( با گواش ، رنگ انگشتی و یا ...) نقاشی کرده و با خود به مدرسه بیاورند.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی گروهی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور مبحث ساعت به صورت فعال و تلفیق با فارسی تدریس،نکات مهم یادداشت و بازی کلاسی ،آموزشی به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: پسر زرنگم بعد از مطالعه ی نکات امروز یکی از دو پیشنهاد کاربرگت را انجام بده و فردا همراه خود بیاور.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای خلاق در کلاس انجام شد. پسرانم با استفاده از چراغ قوه و کلمات نامرتب روی پلاستیک کلمات را حدس زدند و هم چنین با استفاده از کارت کلمات تعدادی از کلمات را به ذهن خود سپرده و با املای صحیح روی برگه نوشتند. لطفا دفتر فارسی همراه داشته باشند و فعالیت امروز وارد دفتر شود.
تکلیف: کاربرگ قند پهلو انجام شود.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: کلاژانواع بستنی : طرح بستنی موردعلاقه خودرا روی مقوای ابرنگ کشیده با مدادرنگی رنگ کرده سپس برش زده .
تکلیف: برای جلسه بعد حتما پالت آبرنگ وقلمو همراه داشته باشید .
فعالیت: ولی گرامی،باسلام و احترام به اطلاع می رساند برگزاری اردوی هفته دوم تابستان از روز چهارشنبه به روز پنجشنبه تغییر یافته است. ان شاء الله پسران عزیزمان چهارشنبه در خانه استراحت کنند و روز پنجشنبه شاد و پرانرژی طبق زمان بندی اعلام شده به همراه پدران گرامی در اردوی استخر پدر و پسر،شرکت نمایند. استخر باران،بزرگراه شهید بابایی،مسیر شرق به غرب،بعد از پل لشگرک/استخر/لاین کندرو،جنب پمپ گاز و بازار گل شهید بابایی پنجشنبه بیست و نهم تیرماه ساعت 22:30 الی 24:00 پذیرش از ساعت 22:15

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش مراحل حل مساله *مرحله ی اول=فهمیدن مساله* همراه با نمایش خلاق توسط عزیزانم آموزش داده شد.نکات مهم یادداشت شد.عکس و فیلم ها در پرتال ارسال شد.
تکلیف: لطفاً مطالب نوشته شده در دفتر مربوط به مبحث امروز با فیلم و عکس های ارسالی چک شود.جهت تکلیف، فقط بازی خریدار و فروشنده در منزل با اولیا انجام شده و پسرهای من به عنوان معلم یک مسئله مشابه مسئله ی امروز نوشته و مطابق توضیحات من به اولیا توضیح دهند،نیازی به نوشتن داخل دفتر نیست، خاطر نشان می کنم در دفتر ریاضی تکالیف متفرقه و دروس دیگر نوشته *نشود*

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: مسابقه کلمات هم معنی و مخالف و هم خانواده با بازی (کارت کلمات و پشه کش) انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تصاویر برج های بلند نمایش داده شد. ساخت سازه با چوب و لیوان با خلاقیت پسرانم انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: