فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: ابتدا با پرسش و پاسخ درمورد چشمه نور ونحوه تشکیل سایه گفت و گو کردیم وسپس دانش آموزان را گروه بندی کرده و با استفاده از جعبه و حیوانات پلاستیکی و چراغ قوه ، بازی ایجاد سایه را انجام دادیم و دانش آموزان سوال هایی که طراحی شده بود را ازهم میپرسیدند و امتیاز میگرفتند
تکلیف: دانش آموزان لطفا یک عروسک را روی کاغذ سفید گذاشته و با منبع نور سایه آن عروسک را روی کاغذ تشکیل بدهند و آن سایه را نقاشی کنند و باخود به مدرسه بیاورند

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال-پینگ پنگ-فوتبال دستی-شطرنج

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقارن همراه با بازی،دست ورزی و بیان نکات مهم،تدریس شد.عکس و فیلم در پرتال ارسال شد.
تکلیف: به تمام دانش آموزان دو چوب بستنی داده شده،لطفاً مطابق فایل نمونه ی ارسالی یک مورد را انتخاب و با چسباندن این دو چوب بستنی به یکدیگر شکل های متقارن روی آن ها رسم یا مطابق توضیحات من،دو چوب بستنی را بعنوان محور تقارن در نظر گرفته و با رسم یک تقارن چهار قسمتی روی یک تکه مقوا،یک شکل یا کلمات مختلف را به صورت متقارن بکشید یا بنویسید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: جمله سازی با کلمات در هم ریخته انجام شد. کلمات پشت بشقاب هایی نوشته شد و گروه ها با همکاری یکدیگر با استفاده از کلمات پشت بشقاب ها جمله ها را ساختند و سپس جملات خود را در کلاس خواندند. لطفا پسرانم دفتر فارسی همراه داشته باشند.
تکلیف: پسرم لطفا کاربرگ جعبه ی کلمات را انجام بده.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: کار با آبرنگ و ساخت کلاژ بستنی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث مهم الگوها همراه با بارش فکری و بازی کلاسی تدریس شد،نکات مهم وارد دفتر شد.
تکلیف: پسرم برای پدر و مادر عزیزت تعریف کن (الگو یعنی چه )و چه الگوهایی در طبیعت داریم،سپس به اطرافت،اتاقت حتی قسمت های مختلف منزل خوب نگاه کن و در پشت کاربرگ ریاضی که به شما دادم برایم بنویس که چه الگوهایی را در اطرافت کشف کردی سپس کاربرگت را با دقت انجام بده... می توانید درصورت تمایل با وسایل،اسباب بازی ها،خوراکی ها چوب کبریت و ... یک کاردستی جذاب از الگوهای شکلی یا عددی دو مرحله ای مطابق آموزش امروز درست کنی و 20 امتیاز از من دریافت کنی (انجام کاردستی الگو ،دلخواه)

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بازی برج هیجان انجام شد. نمایش تصاویری از برج های بلندو بحث و گفت و گو درباره ساختمان ها،و ذهن دانش آموزان را برای ساختن سازها فعال کردیم. پسران خلاقم با ذهن فعال خود سازه های بلند و استوار توسط مکعب های چوبی و چوب بستنی ساختند.
تکلیف: پسرم با ذهن خلاق خود بلندترین برج ها را بساز....

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: ساخت پوستر به صورت گروهی در مورد اهمیت احترام به حقوق افراد در روابط بین فردی و شناخت حقوق فردی. دانش آموزان آموختند که به حق و حقوق دیگران احترام بگذرانند و بتوانند حق خود را بیان کنند. به عنوان مثال( من حق دارم نه بگویم اگر مسئولیت و وظیفه ی من نباشد. ،من حق انتخاب دارم اگر مناسب سنم باشد و ... )
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: