1402/05/09
علوم سوم
زمانی نهاد، فرناز
ابتدا با پرسش و پاسخ درمورد چشمه نور ونحوه تشکیل سایه گفت و گو کردیم وسپس دانش آموزان را گروه بندی کرده و با استفاده از جعبه و حیوانات پلاستیکی و چراغ قوه ، بازی ایجاد سایه را انجام دادیم و دانش آموزان سوال هایی که طراحی شده بود را ازهم میپرسیدند و امتیاز میگرفتند
دانش آموزان لطفا یک عروسک را روی کاغذ سفید گذاشته و با منبع نور سایه آن عروسک را روی کاغذ تشکیل بدهند و آن سایه را نقاشی کنند و باخود به مدرسه بیاورند
ورزش سوم
داورزنی، حمید
نرمش
انجام بازی های ایستگاهی
فوتبال-پینگ پنگ-فوتبال دستی-شطرنج
1402/05/08
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
مبحث تقارن همراه با بازی،دست ورزی و بیان نکات مهم،تدریس شد.عکس و فیلم در پرتال ارسال شد.
به تمام دانش آموزان دو چوب بستنی داده شده،لطفاً مطابق فایل نمونه ی ارسالی یک مورد را انتخاب و با چسباندن این دو چوب بستنی به یکدیگر شکل های متقارن روی آن ها رسم یا مطابق توضیحات من،دو چوب بستنی را بعنوان محور تقارن در نظر گرفته و با رسم یک تقارن چهار قسمتی روی یک تکه مقوا،یک شکل یا کلمات مختلف را به صورت متقارن بکشید یا بنویسید.
فارسی سوم
خلیلی، فائقه
جمله سازی با کلمات در هم ریخته انجام شد.
کلمات پشت بشقاب هایی نوشته شد و گروه ها با همکاری یکدیگر با استفاده از کلمات پشت بشقاب ها جمله ها را ساختند و سپس جملات خود را در کلاس خواندند.
لطفا پسرانم دفتر فارسی همراه داشته باشند.
پسرم لطفا کاربرگ جعبه ی کلمات را انجام بده.
خلاقیت
تقوایی، فاطمه
کار با آبرنگ و ساخت کلاژ بستنی
1402/05/04
1402/05/03
ریاضی سوم
بهجتی، مریم
مبحث مهم الگوها همراه با بارش فکری و بازی کلاسی تدریس شد،نکات مهم وارد دفتر شد.
پسرم برای پدر و مادر عزیزت تعریف کن (الگو یعنی چه )و چه الگوهایی در طبیعت داریم،سپس به اطرافت،اتاقت حتی قسمت های مختلف منزل خوب نگاه کن و در پشت کاربرگ ریاضی که به شما دادم برایم بنویس که چه الگوهایی را در اطرافت کشف کردی سپس کاربرگت را با دقت انجام بده...
می توانید درصورت تمایل با وسایل،اسباب بازی ها،خوراکی ها چوب کبریت و ... یک کاردستی جذاب از الگوهای شکلی یا عددی دو مرحله ای مطابق آموزش امروز درست کنی و 20 امتیاز از من دریافت کنی (انجام کاردستی الگو ،دلخواه)
زنگ تفریح
خلیلی، فائقه
بازی برج هیجان انجام شد.
نمایش تصاویری از برج های بلندو بحث و گفت و گو درباره ساختمان ها،و ذهن دانش آموزان را برای ساختن سازها فعال کردیم. پسران خلاقم با ذهن فعال خود سازه های بلند و استوار توسط مکعب های چوبی و چوب بستنی ساختند.
پسرم با ذهن خلاق خود بلندترین برج ها را بساز....
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
ساخت پوستر به صورت گروهی در مورد اهمیت احترام به حقوق افراد در روابط بین فردی و شناخت حقوق فردی. دانش آموزان آموختند که به حق و حقوق دیگران احترام بگذرانند و بتوانند حق خود را بیان کنند. به عنوان مثال( من حق دارم نه بگویم اگر مسئولیت و وظیفه ی من نباشد. ،من حق انتخاب دارم اگر مناسب سنم باشد و ... )