فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تم صفحه ی 25 کتاب ریاضی شروع فصل 2 با دیدن تصاویر و داستان توضیح و صفحه ی 26 راهبرد الگوسازی با سفر در ماشین زمان و مرور سال گذشته در کلاس تدریس و انجام شد.دفاتر ریاضی بچه ها در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم کتاب درسی ریاضی ات را باز کن یک بار دیگر مبحث صفحه ی 26 را و نکات آن را فقط با خواندن آن مرور کن،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 37 فقط سوال 3 و 4 را با دقت و رعایت نکاتی که امروز به شما آموزش دادم به وسیله نمودار درختی حل کن سپس معلم شو و برای پدر و مادر عزیزت راه حلت را توضیح بده و در کنار تکلیفت از آنها یک امضا و یک جمله ی یادگاری زیبا، هدیه بگیر.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه شما معلم کوچکم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 20 ، 21 و 22 در کلاس توسط دانش آموزان به صورت بارش فکری حل شد و روی تخته نوشته شد و دانش آموزان پاسخ ها را وارد کتاب خود کردند و کتاب ها توسط معلم بررسی شد تا دانش آموزی از روی تخته مطلبی را به اشتباه ننوشته باشد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات هم‌معنی،مخالف و هم خانواده درس سوم در کتاب فارسی علوی انجام شد.کتاب نگارش درس سوم گزارش مسعود در کلاس انجام شد.کتاب های فارسی تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم برای هر کدام از کلمات زیر 3 هم خانواده بنویس. (خبر،قصد،کتاب،حفظ،حاصل) لطفا دفتر فارسی و کتاب فارسی درسی فردا همراه خود بیاورید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا دریافت شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که امروز دفتر املا نیاورده بودند فردا امضا شده توسط اولیا به کلاس بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود بیاورید . یادآوری تکلیف هفته قبل : جست و جو کنید صفحه 6 کتاب مطالعات اجتماعی (فقط سوال و مورد شماره 3 ) را در منزل انجام دهید . (کاربرگه ها در داخل کتاب هست سرکلاس به دانش آموزان نشان داده شده است )

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب قرآن را فردا روز چهارشنبه همراه خود به مدرسه بیاورید . اذان ، حمد و توحید ، قنوت رکوع و سجده ، قیام و برخاستن ، استغفار و تسبیحات اربعه و تشهد حتما تمرین و تکرار شود پرسیده می شود . لطفا حفظ کنید .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از دروس قبل انجام شد. درس3(نیاز و خواسته) با استفاده از فیلم کمک آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز و خواسته و بررسی تفاوت آن ها،توجه به کیفیت و قیمت کالاها هنگام خرید. فعالیت کلاسی صفحه 29 انجام شد. فعالیت منزل دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حرف(با) تدریس شد . نقاشی حرف (ب) انجام شد .

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار و سوال آن در کلاس حل شد.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس های گذشته مرور و تکرار شد . صفحات 17 ، 18 و 19 توضیح داده شد و فعالیت ها و سوالات آن با همکاری دانش آموزان پای تخته حل شد و دانش آموزان از روی تخته به کتاب خود انتقال دادند .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 22 کتاب درسی قسمت فرهنگ نوشتن همراه با بارش فکری انجام شد، در ادامه تمرین صفحه ی 22 و 23 کتاب درسی کانل در کلاس حل و عزیزانم چک کردن،کتاب ها بازدید و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم امروز اول آبان ماه است درست است؟بیا با همین تاریخ یک مسئله بسازیم و حل کنیم،خب،***اگر قرار باشد شما از امروز که دوشنبه و اول آبان است روزی 10 دقیقه به مطالعه درست بپردازی و هر روز ده دقیقه به روز قبلت اضافه کنی،به من بگو در چه روز ی میزان مطالعه ی ساعتت به یک ساعت می رسد؟؟***،با استفاده از جدول نظام دار و با رعایت نکات حل مسئله در دفتر ریاضی به این سوال پاسخ بده، سپس کتاب کار علوی صفحه ی 32 را انجام بده.عزیزم جهت کلاس های فردا،کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی را در کیفت قرار بده.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 15 و 16 کتاب درسی توضیح داده شد و سوالات آن توسط دانش آموزان حل شد .
تکلیف: کتاب درسی علوم را فردا همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلاس بدون دیوار برگزار شد.کلمات هم معنی ،مخالف و هم خانواده درس اول و دوم همراه با بازی در کلاس بدون دیوار انجام شد.کلاسی شاد و پر انرژی را در حیاط مدرسه برگزار کردیم. دفتر های فارسی بازدید و به دانش آموزان تحویل داده شد. کتاب فارسی علوی تحویل گرفته شد.
تکلیف: فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.پسرم متن درس آسمان آبی،زمین پاک را با دقت بخوان و در کتاب فارسی کلماتی که یک نقطه ای هستند را خط قرمز و کلماتی که دو نقطه ای هستند را خط سبز بکش.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود و روز سه شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. تعدادی از املاهای قبل بعضی دانش آموزان امضا نشده لطفا توسط اولیا بازدید شود و همه املا ها امضا شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز در کلاس خود اگاهی امروز رابطه بین فکر و احساس را شناختند و توانستند خودشان همیار معلم شوند و درس را به کمک هم تدریس کنند
تکلیف: تکالیف کتاب در کلاس انجام شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه استفاده از الگوهای آماده دیزاین و تغییر رنگ الگوها، همچنین انتخاب انواع مختلف پس زمینه برای اسلایدها آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 26 و 27 کتاب که مربوط به درس امروز است مرور و مطالعه شود. همچنین دانش آموزان برای فعالیت کلاسی صفحه 28 در جلسه ی بعد آمادگی داشته باشند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی به وسیله کاپ گیم و چوبک و حرکتی انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: