فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل
فعالیت: با سلام و احترام اولیا محترم با توجه به اهمیت حضور والدین گرامی در جلسات مدرسه ، در صورت عدم حضور در جلسه ی "دانش افزایی و تحویل کارنامه ی" روز پنج شنبه مورخ 28 دی ماه 1402، لطفا نامه ی ارسالی را تکمیل نمایید و همراه نامه تا روز چهارشنبه 4 بهمن ماه جهت دریافت کارنامه ی نیم سال اول به مدرسه مراجعه نمایید. سپاس

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی تمرین های صفحه ی 75 کتاب درسی مبحث تقسیم با مشارکت عزیزانم حل شد.پاورقی صفحه ی 75 و 73 کتاب درسی با مبحث آشنایی با خطوط موازی و متقاطع و ضلع های متناظر انجام شد.مابقی سوالات مرور فصل صفحات 77 و 76 در کلاس حل شد.فیلم و فایل مباحث و حل صفحات ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 106 را تا سوال 6 صفحه ی 107 انجام بده،جدول ضرب را خوب بخوان،فردا آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت،تمرین کن و آماده باش.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نمونه سوالات درس 7 و 8 علوم به دانش آموزان تحویل داده شد. صفحات 72 و 73 و 74 تا سوال 9 باهمکاری دانش آموزان حل شد و مباحث مربوط به آینه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: درس 8 تدریس ندارد فقط بسازیم دارد پسرهای عزیزم طبق مراحلی که کتاب علوم صفحه 71آموزش داده آینه بسازید و باخود به مدرسه بیاورید. برای ساخت آینه فقط از لوازمی که داخل کتاب گفته شده باید استفاده شود و تا روز سه شنبه میتوانید درست کنید. فردا کتاب کار علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم در کتاب فارسی علوی در کلاس انجام شد.بیاموز و بگو درس دهم تدریس شد.موسیقی شعر نقاش دنیا در کلاس اجرا شد. کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم امشب پنج کلمه بنویس که با(مند) ترکیب شود.مثل:ارزش+مند=ارزشمند و با سه تا از آن ها جمله های زیبا بساز.فردا کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.شعر نقاش دنیا روز چهارشنبه پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املای گروهی در کلاس از درس دهم برگزار کردیم.دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: اولیا گرامی کارت های امتیاز دانش آموزان ( مربوط به نیم سال اول) به آن ها تحویل داده شده است، کارت ها شمارش شده ، داخل پاکت قرار گیرد. روی پاکت نام و نام خانوادگی دانش آموز ،اسم کلاس و عدد نهایی امتیازات نوشته شود. پاکت ها روز دوشنبه به آموزگار پایه تحویل داده شود. با تشکر

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آچمز و انواع آن را یاد گرفتیم
تکلیف: تمرین صفحه 18 و 19 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: