فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه ی 91 کتاب کار علوی انجام شد،رفع اشکال صفحه ی 92 و 93 کتاب کار هم انجام شد.کتاب درسی صفحه ی 67 آموزش ضرب به روش مستطیل به صورت کامل با اسلاید و مشارکت عزیرانم در کلاس انجام شد.فیلم تدریس ارسال شد.
تکلیف: تکلیف خلاق:تلفیق ریتم و گیم و ریاضی،مبحث تکرار و تمرین ضرب به صورت آواز و بیان ریتمیک ، مطابق توضیحاتم و ریتمی که در کلاس آنلاین انجام شد، در قالب فیلم کوتاه ارسال شود.(اختیاری)((ضمناً پسرهای خلاق من یادآوری می کنم انجام آن با هر وسیله ای در منزل امکان پذیر است)) تکلیف امشب؛پسر پرتلاشم،لطفاً کتاب کار علوی صفحه ی 95 تا سوال 4 را با دقت انجام بده، سپس در دفتر ریاضی دو ضرب 2×4 و 6×3 را هم به روش مستطیل هم روش محور انجام بده.برای این تکلیف 20 دقیقه زمان در نظر بگیر.متشکرم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی مبحث نور،کار در کلاس شماره ی 1 و 2،صفحات 95 و 96 در کلاس با مشارکت عزیزانم پاسخ داده شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ و مرور درس هفتم در منزل انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: سوالات 2 و3 درس پیراهن بهشتی در کتاب نگارش با خطی زیبا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: درس 10 مطالعات اجتماعی مطالعه و سوالات درس را خیلی خوب بخوانید.سوال 2 درس 10 در کتاب نوشته شود. کاربرگ شماره 10 که در انتهای کتاب قرار دارد را با دقت انجام دهید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: رفع اشکال صفحه ی 89 کتاب کار علوی انجام شد،مفهوم ضرب به صورت شکل،عبارت جمع و الگو مرور و همراه با فیلم و اسلاید به روش محور هم تدریس شد.نکات و فعالیت صفحه ی 66 تدریس و تمرین این صفحه،سوال 1 در کلاس انجام شد.فیلم تدریس و حل این صفحه هر دو ارسال شده،لطفا و حتماً دیده شود.
تکلیف: پسر توانمندم باقیمانده تمرین صفحه ی 66 کتاب ریاضی درسی سوال 2 و 3 را کامل کن،سپس کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 92 و 93 را با دقت انجام بده.برای انجام این تکالیف زمان در نظر بگیر، 20 دقیقه کافی است.عزیزانی که تکالیف را در پرتال ارسال نمی کنند لطف کنند علت رو ذکر بفرمایند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تدریس درس هشتم فارسی انجام شد. بیاموز و بگوی درس تدریس شد، دانش آموزان عزیزم روان خوانی درس را انجام دادند و زیر واژگان مهمی که ارزش املایی داشتند خط کشیده شد. املای تصویری گرفته شد و کلمات مترادف و هم خانواده ی دروس پرسیده شد.
تکلیف: پسران عزیزم 1/یک بار از روی درس با صدای زیبایتان برای یکی از اولیای محترم بخوانید. 2/سوال 1 نگارش درس هشتم با خط زیبا نوشته شود. 3/واژگان مهم درس در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: عزیزان به اطلاعتان می رسانم،فیلم صفر تا صد مرور آموزش انواع زاویه ها در پرتال خدمتتون ارسال شده،به جهت اهمیت این مبحث حتی در سال های آینده لطفاً تا آخر هفته هر زمان که دانش آموز به لحاظ روحی شرایط مساعدی داشت دیدن فیلم رو به صورت کامل بهش توصیه کنید.
تکلیف: اطلاع و بازخورد اولیای عزیز به جهت دیدن یا ندیدن فیلم ها و انجام سوالات تکرار و تمرینی داخل فیلم به صورت اختیاری که ارسال آن تا پایان هفته زمان خواهد داشت به همراه 10 امتیاز.
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد. با تشکر معاون آموزشی، همیز

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 64 و 65 مبحث مفهوم ضرب،همراه با اسلاید تدریس شد.ضرب پرسش شد.فیلم تدریس ارسال شد.
تکلیف: صفحات 88 و 89 کتاب کار انجام شود.جدول ضرب بسیار خوب تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم کلمات مترادف و هم خانواده ی دروس فارسی را خیلی خوب مطالعه کنید، سپس از هر درس 3 هم خانواده در دفتر مشق نوشته شود. سه جمله ی متفاوت که زمان های حال، گذشته و آینده را نشان دهد بنویس، فاعل جملات نام زیبای خودتان باشد. مثلا :علی به مدرسه می رود. (زمان حال) علی به مدرسه خواهد رفت. (زمان آینده) علی به مدرسه رفت. (زمان گذشته)

استعداد فضایی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: نمونه سوالات سودوکو در صورت تمایل حل شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10(همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:کاربردهای همراه باک اعم از پرداخت قبض،انتقال وجه،خرید بسته اینترنت،نیکوکاری و ...،کمک به حفظ محیط زیست بااستفاده از همراه بانک ها،انجام خرید آسان و راحت،
تکلیف: فعالیت منزل صفحات 80 و 81 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ قندآموز شماره ی 1 و 2 در کلاس با مشارکت دانش آموزانم انجام و رفع اشکال شد.آزمونک ضرب گرفته شد.اولیای عزیز کاربرگ تصحیح شده ی ریاضی فصل سوم را چک بفرمائید.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 13 را با دقت پس از مطالعه انجام بده،اگر سوالی را بلد نبودی اول به سوالات مشابه آن در کتابت مراجعه کن و سپس مجدد راجع به آن خوووب فکر کن و دوباره سعی کن پاسخ بدی.در نهایت از من بپرس.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور آموخته های 3 ماه اول در کلاس انجام شد. لطفاً با رعایت اولویت اول کتاب ، بعد، کتاب کار قسمت های کار در کلاس ها و تمرینات و سوالات مرجع که در پی دی اف ها ارسال شده بود،مطالعه شود. به جهت انسجام و راحتی اولیای عزیز،مطالب نمونه سوالات 6 درس اول را مجدد تقدیم حضورتون می کنم.
تکلیف: اولیا در منزل پرسش از 6 درس اول از عزیزانم داشته باشند. شنبه پرسش خواهیم داشت. پیشنهاد می کنم،می توانید به صورت خلاق این کار را دو جانبه انجام دهید،یعنی جهت یادگیری بهتر قبل از پرسش شما از دانش آموز،دانش آموز از شما پرسش کند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور و دوره ی دروس مبحث هم خانواده و تبدیل زبان گفتاری و نوشتاری انجام شد. خلاصه ای از درس در انتهای دفتر لغات یادداشت برداری شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 13 انجام شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دیکته ی خلاق تصویری گرفته شد. فایل دیکته جهت دانش آموزانی که غیبت داشتند بارگذاری شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور درس هدیه های آسمانی انجام شد، فایل دروس 6 تا 8 خدمتتان ارسال شد، اولیای عزیز لطفا تا چهارشنبه ی هفته ی آینده نظارت داشته باشند تا تمامی موارد فایل در کتاب هدیه ها وارد شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 12 و 13 و 16 در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحات 14 ،15 و 17 به جهت فعالیت عملی و و سوالات قابل درک برای همه ی عزیرانم تا چهارشنبه ی آینده در منزل انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 61 تا 63 در کلاس همراه با بازی و چوب بستنی و اسلاید تدریس شد.ضرب پرسش شد،لطفا در جهت حفظ ضرب در منزل با بچه ها همراهی بفرمائید تا تسلط کافی را به دست بیاورند.مباحث،زاویه،گونیا و پرگار از فصل سوم به صورت عملی نه نوشتاری در کلاس مرور شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مرور فصل سوم را کامل بررسی کن،رفع اشکال کن،سپس کاربرگ ارسالی را به صورت پاسخ در دفتر ریاضی ات حل کن.صفحه ی 87 از کتاب کار علوی ات را کامل کن.***چهارشنبه آزمونک ضرب خواهیم داشت تکرار و تمرین حسابی و به اندازه داشته باش***

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 177 تا 180 و 183 ، 184 از کتاب کار علوی همراه با پرسش و پاسخ مروری در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مرور درس های پنجم و ششم را کامل مطالعه کن،سپس صفحات 185 و 186 کتاب کارت را با دقت انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل واژگان مهم درس کار نیک ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم لطفا با توجه به فایل واژگان مهم درس کار نیک را در دفتر مشق با دقت و خط زیبا بنویسید،و طبق برنامه ی دوره ی دروس خیلی خوب درس ها را مطالعه بفرمایید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل تکمیلی دروس 1 تا 5 هدیه های آسمانی ارسال شد.
تکلیف: پسران عزیزم تا پایان هفته فرصت دارید تا 5 درس هدیه های آسمانی را با توجه به فایل ارسال شده تکمیل کنید، عزیزان من تمرین و مرور دروس فراموش نشود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: دو عدد میوه را دیده و در دفتر کشیده شد و با مداد رنگی بصورت سایه روشن طراحی شده
تکلیف: لطفا در منزل دو عدد میوه را انتخاب کرده و کشیده و با مداد رنگی سایه بزنید

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: رسم نمودار و آشنایی با نماها آموزش داده شد و یک فیلم آفلاین، با هدف توضیح مطالب کتاب از ص 51 تا آخر 55 امروز در سایت مدرسه در کلاس زمین قرار گرفت. لطفا پسران عزیزم با دقت مشاهده کرده و تمرین کنند.
تکلیف: یک علاقه مندی دلخواه خود را طبق فیلم در یک اسلاید روی نمودار ایجاد کرده و تنظیمات زیبایی را روی آن اعمال کنید. مبحث نمایش اسلایدها و نماها را در برنامه تمرین کنید. و تکالیف قبل را که انجام نداده اید باید انجام داده و تا جلسه بعدی در فلش همراه بیاورید.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: