فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخشی از نمونه سوالات در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: روز شنبه پرسش جامع کل کتاب برگزار خواهدشد،ضمن تمرین مرورهای کلاسی که در دفتر ریاضی انجام شده،امروز دو نمونه سوال به صورت کامل به دانش آموزان تحویل داده شد،با دقت و ترجیحاً با مدیریت زمان،طبق یک زمانبندی خاص درست مانند پرسش های کلاسی کتبی، برگه ها را با دقت انجام داده و رفع اشکال انجام شود.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: ادامه ی نمونه سوالات تحویل داده شده.
فعالیت: و اینک با توشه ای سبز، سالی سرشار از تلاش و کوشش و همیاری را پشت سر گذاشتیم و شادمان از این با هم بودن سال تحصیلی را به پایان رساندیم. سالی که به ما آموخت، *خواستن توانستن* است، اگر دست در دست هم با یک هدف پیش برویم. ضمن عرض احترام و تشکر از اولیای گرانقدر که با تلاش بی شائبه ی خود ، پشتوانه ای محکم برای ما بودند ، از شما دعوت به عمل می آید در جشن یادگیری پسران توانمند پایه سوم در روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ،ساعت 9:30 الی 11 با ما همراه باشید. در کنار هم هستیم برای برآورده شدن این بهترین ها

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جامع فارسی برگزار شد،بخشی از ارمغان 31 در کلاس انجام شد.جهت کلاس های روز شنبه نیاز به همراه داشتن کتاب یا دفتری در دروس ریاضی و علوم نیست فقط ارمغان 31 و 32 همراه باشد.
تکلیف: پسرم نمونه سوال ارسالی جهت تکرار و تمرین را با دقت انجام بده.نیازی به نوشتن سوالات نیست،فقط پاسخ در دفتر ریاضی تمیز و مرتب نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی با موضوع حیوانات اهلی آموزش داده و کشیده شد

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تمرین و تکرار پاورپوینت انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جدول ضرب 1 تا 5 از تمام دانش آموزان انجام شد. نمونه سوالات مهم مروری در کلاس کار شد.فایل نمونه سوالات جهت دانش آموزانی که تیتر سوال را ننوشتند یا غایب بودند ارسال شد.
تکلیف: جدول ضرب 6 تا 10 فردا پرسش خواهیم داشت.جهت کلاس های پیش رو فقط دفتر ریاضی و ارمغان های 31 و 32 همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ارمغان 31و32 قسمت های فارسی وهدیه و اجتماعی در کلاس انجام شد. دوره مطالب مهم دروس در کلاس انجام شد .
تکلیف: پسران عزیزم امروز خیلی خوب و با دقت تمام مطالب کتاب فارسی من جمله بیاموز و بگو ها و واژه آموزی ها و شعر حفظی تمرین شود. سپس کاربرگ را با دقت حل کنید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: ادامه آموزش ریلکسیشن با سفرهای ذهنی و تداعی مناظر طبیعی، جهت آرام سازی ذهن در موقعیت های استرس زا و بحران روانی صورت پذیرفت. این نوع تصویرسازی می تواند حتی از خاطرات خوش سفرها،دورهمی های خانواده و حتی جمع دوستان باشد که در ذهن ناخودآگاه وجود دارد و با این تداعی فرد را از شرایط ناخوشایند رها می سازد.
تکلیف: اولیای گرانقدر می توانند با کمک پسران گلمان، از این روش برای مدیریت تکانه ها استفاده کنند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات مروری در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم نمونه سوالات مروری امروز را با دقت چک کن و 3 سوال آن را با تغییر در عدد ها در دفتر ریاضی ات بنویس و تکرار و تمرین کن(دانش آموزانی که مسابقه ی کتابخوانی دارند معاف از تکلیف هستند به شرط مطالعه ی کتاب مسابقه).فردا جدول ضرب 1 تا 5 را خواهم پرسید حسابی تمرین کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جامع کل کتاب انجام شد.
تکلیف: خدا قوت شیر مردان کلاسم.به پایان آمد این دفتر****حکایت همچنان باقی است.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم شعر وطن خیلی خوب حفظ شود. جهت کلاس های فردا دفتر لغات حتما آورده شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ آموخته ها انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی از متن درس به صورت تحریری نوشته شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فصل 1 تا 6 ریاضی همراه با حل کامل برگه های مرور در دو زنگ متوالی توسط عزیزانم در کلاس حل و رفع اشکال شد.برگه ها تحویل دانش آموزان شد.
تکلیف: پسرم با توجه به پرسش جامع از فصل 1 تا 14 علوم روز شنبه تکلیف نوشتاری نخواهید داشت،به دلخواه می توانید جهت استفاده ی بهینه از باقیمانده ارزشیابی های پایانی کتاب علومت استفاده کنی.کتاب درسی را به همراه نمونه سوالات هر درس خوب مطالعه کن.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمرینات دوره ای از مطالب واژه آموزی ها و مبحث های آموزشی بیاموز و بگو و شعر های حفظی کل کتاب فارسی انجام شد.املای کلی توسط معاونت محترم علوی گرفته شد.
تکلیف: پسران من از روز شنبه ارمغان های باقی مانده را جهت تمرین های داخل کلاس به همراه خود داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: هدیه های آسمانی تمرین و دوره و سپس پرسیده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین سرود جشن یادگیری انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: