فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ارزشیابی هماهنگ ریاضی آغازین برگزار شد.کار در کلاس صفحه ی 14 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس انجام شد.. کلیربوک ها تحویل گرفته شد. کتاب کار علوی ریاضی به بچه ها تحویل داده شد...
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 19 سوال یک و دو و سه با دقت انجام شود.لطفاً کتاب کارهای ریاضی تا آخر هفته حتماً همراه بچه ها باشد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا خلاقانه، ( کلمات بدون نقطه، کلماتی که ارزش املایی دارند، کلماتی که ط ص از درس محله ما) گفته شد.
تکلیف: پسرم کلمات بدون نقطه از درس ستایش، و درس محله ما بنویس.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس2(پول توجیبی) با استفاده از داستان صوتی و ارائه پاورپوینت تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 12 و 13 کتاب آموزش و پرورش ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم یک ماشین ورودی_خروجی مانند سوال دو صفحه ی 13 کتاب ریاضی،روی یک برگه ی a4 با سلیقه ی خودت بزرگ و خلاقانه بکش و آن را با تغییر در عددها با دقت حل کن با ذکر نام و نام خانوادگی روی برگه.توجه...ضمناً،جدا کننده های کلیربوکت را با نظم و با سلیقه ی خودت رنگ یا تزئین کن و داخل کلیربوکتان به ترتیب اول برگه ی مشخصات بدون در نظر گرفتن برگه ی اضافه،سپس(قرآن و هدیه،ریاضی،فارسی،علوم،اجتماعی)قراردهید، برای هر درس 5 برگه ی کاور خالی در نظر بگیرید و روز شنبه آن را به مدرسه بیاورید و به من تحویل دهید.(سپاسگزارم). *کلیربوک ها و جداکننده ها تحویل بچه ها داده شده..

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس صفحه ی 17 همراه با پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 18 و 19 کتاب کار علوی ات را خوش خط و زیبا انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: شعر حفظی پرسیده شد. کتاب کار علوی صفحه 8 قسمت جعبه کلمات( هم خانواده ها ) و (ریشه کلمات) با استفاده از تمثیل و مشارکت دانش آموزان تدریس شد. صفحه 12 تمرین 8 و صفحه 14 حل شد. املا پای تخته ای کار شد. والدین عزیز کتاب نگارش، کتاب کار علوی و کتاب زیبا بنویس در کلاس می ماند. شنبه املا خلاقانه دارند. .
تکلیف: پسر گلم شعر پدربزرگ را حفظ کن. کلماتی با پسوندهای جمع از متن درس (محله ما) پیدا کن و بنویس. یک هم خانواده برای این کلمات (معلوم، منظم، مسجد، عظیم، تدریس) بنویس و ریشه آن ها را پیدا کن.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس اول (آستین های خالی) با پرسش و پاسخ ، سوال های چالشی و ایجاد انگیزه تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: اذان و اقامه با همراهی و مشارکت دانش آموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف: پسر عزیزم اذان و اقامه با کمک والدین عزیزت تمرین کن.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب ریاضی آموزش و پرورش،صفحه ی 10 و کاردرکلاس صفحه ی 11 در دو زنگ متوالی در کلاس انجام شد.فیلم تدریس در پرتال ارسال شده.
تکلیف: پسرم با استفاده از 12 نی،قاشق، یا چنگال،لگو،ماکارونی و.... چهار نوع دسته بندی مختلف در منزل درست کن و هر بار آن را به همراه عبارت جمع و شمارش چند تا چند تا در دفتر نکاتت بنویس..مجموعاً چهار دسته بندی،چهار الگو و چهار عبارت جمع خواهی داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس علوی درس اول صفحه ی16 در کلاس انجام شد.
تکلیف: جهت سبک شدن کیف عزیزانم کتاب علوم و کتاب کار علوی در کلاس نگه داشته شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی ادامه صفحه 11 تمرین 5 و6 انجام شد. شعر پدربزرگ تدریس شد. کتاب کار علوی دانش آموزان در مدرسه می ماند.
تکلیف: پسر گلم قسمت املا بگو و بیاموز کتاب نگارش صفحه 9 در عرض یک ربع انجام بده. شعر پدربزرگ را حفظ کن.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: دوره درس اول اجتماعی با پرسش و پاسخ ،سوال های چالشی و ایجاد انگیزه (درست کردن شناسنامه، تلفیق با درس هنر) انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: **اولیای گرانقدر طبق صحبتی که در جلسه ی اولیا هم داشتیم لطفاً تمام وسایل بچه ها به مدرسه فرستاده شود به جز دفتر های 40 برگ که در طول سال مورد استفاده قرار خواهد گرفت و دفتر شطرنجی،گونیا و پرگار که در تایم مناسب از قبل برای همراه داشتن اطلاع خواهم داد ...با توجه به اینکه برخی موارد مربوط به معلمین فوق برنامه می باشد،وسایل مورد استفاده ی روتین برداشته شده و مواردی که در بازه زمانی دیگری مورد استفاده خواهد بود به صورت موقت به دانش آموز عودت داده خواهد شد. پوشه ی دکمه دار همیشه داخل کیف بچه ها باشد.متشکرم.
تکلیف: به علت سبک شدن کیف بچه ها کتاب ریاضی اون دسته از دانش آموزانی که همراه داشتن فعلاً در کلاس نگه داشته شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم درس اول همراه با نمایش فیلم و بارش فکری تدریس شد.فعالیت های کتاب پاسخ داده شد.نقشه ی مفهومی کتاب کار علوی در کلاس تدریس و بررسی شد.
تکلیف: کتاب کار علوی علوم در کلاس نگه داشته شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: نگارش در دو زنگ متوالی صفحه 8 تمرین 2، صفحه 9 تمرین 3، صفحه 10 تمرین 2 و 3، صفحه 11 تمرین 2 و 3 و صفحه 12 انجام شد. پسوند جمع با پرسش و پاسخ و ایجاد انگیزه کار شد.
تکلیف: پسر گلم نگارش صفحه 8 تمرین 1 (املا و واژه آموزی) را انجام بده. کتاب کار علوی صفحه 10 تمرین 2 و 3 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: توضیح جامع و کاملی از اتیکت و آداب معاشرت اجتماعی داده شد‌. در جلسه اول آموزش صحیح معاشرت درکلاس داده شد. بچه ها یاد گرفتند پشت نیمکت ها چگونه بنشینند که تمرکز بیشتری داشته باشند. آموزش رفتار صحیح اجازه گرفتن. آموزش صحیح معرفی خود با کلماتی همچون از آشنایی با شما خوشوقتم، روز بخیر، وقت بخیر، هچنین و... افزایش دایره لغات معارفه. آموزش رفتارهای صحیح در منزل بعداز مدرسه به صورت کلیپ آموزشی همچون شستن دست و صورت و خشک کردن آنها ، استراحت و نهار خوردن و رفتار های قبل از مدرسه برای مثال صبح به موقع بیدار شدن، مرتب کردن تخت، آماده شدن برای مدرسه.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 9 کامل در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 12 کتاب ریاضی قسمت تمرین سوال یک و دو انجام شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سنجش ورودی (تشخیصی) از سری آزمونهای هماهنگ علوی (گونیا) انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس اول ( محله ما ) به طور کامل تدریس شد. قسمت درست و نادرست و درک مطلب و واژه سازی، ببین و بگو انجام شد. نکات نگارشی درس ( یادآوری سال گذشته ) با ایجاد انگیزه در دانش آموزان عزیز بازگو شد، و قسمت پانتومیم با همکاری و مشارکت دانش آموزانم انجام گرفت.
تکلیف: پسر قشنگم کتاب کار علوی صفحات 9 بخوان و بدان، صفحه 10 تمرین 1 و صفحه 11 تمرین 4 و صفحه 12 تمرین 7 را با دقت انجام بده.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 1 (پول) با استفاده از نمایش فیلم،پاورپوینت و داستان تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: