فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات فصل 1 تا 3 به صورت پرسش گروهی با استفاده از سوالات نظرسنجی در پرتال با مشارکت تمام دانش آموزانم مرور شد و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم آدینه 14 را با دقت انجام بده،جدول ضرب را خوب کار کن،نمونه سوال کلاسی امروز ارسال شده لطفا پاسخ ها را در دفتر ریاضی ات وارد کن.لطفا بازخورد تکالیف روز قبل همیشه توسط اولیای عزیزم چک شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: (در صورت حضوری بودن درس 1 تا 6 علوم پرسیده می شود آخر هفته مطالعه شود.) .با تشکر از همراهی با کیفیت اولیای عزیزم، در صورت عدم ارسال تکلیف با دلایل موجه لطفا اولیا در قسمت توضیحات علت و انجام یا عدم انجام تکالیف را ذکر نمایند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمرینات درس پیراهن بهشتی در کتاب کار علوی با مشارکت پسران عزیزم حل شد.
تکلیف: فایل پاسخ نامه ی تمرینات درس پیراهن بهشتی، جهت تکمیل کتاب کار خدمتتان ارسال شد.تا روز یکشنبه فرصت دارید تا صفحات کامل شده ی درس 8 در کتاب کار را برای بنده ارسال بفرمایید. ارمغان شماره 14 به غیر از سوال 1 فارسی انجام شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس نهم هدیه های آسمانی تدریس شد.
تکلیف: فایل مربوط به سوالات درس هدیه های آسمانی خدمتتون ارسال می شود. لطفا تمامی موارد مهم درس و پاسخ سوالات کتاب را در کتاب هدیه وارد کنید.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: فیلم مرور روش حل مسئله های ریاضی فصل 1 تا فصل 4 بخصوص مبحث نمادین سازی،ارسال می شود لطفا فیلم ها با حوصله و دقت دیده شود.مطمئناً این مرور می تواند پایه ای محکم در حل مسئله ها هم برای امسال و هم برای سال های آینده را برای عزیزانم پی ریزی نماید.در صورت دیدن کامل فیلم ها اطلاع اولیا و نتیجه بخش بودن یا نبودن آن از دیدن آن ها، 10 امتیاز کامل برای عزیزانم خواهد داشت.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 22 از کتاب هوش و ریاضی در کلاس با مشارکت دانش آموزانم انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحات 29 و 34 را با دقت انجام بده.لطفا همیشه به مهلت انجام تکلیف توجه شود.تا چهارشنبه ی آینده برای انجام این تکلیف زمان دارید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس و فعالیت صفحه ی 68 و تمرین اول از صفحه ی 69 کتاب ریاضی در کلاس با مشارکت عزیزانم انجام شد.
تکلیف: پسر زرنگم لطفاً تمرین صفحه ی 69 کتاب ریاضی ات را با دقت انجام بده زیر داده های مسئله ات خط بکش و بعد با آرامش فیلم ارسالی در پرتال مربوط به این صفحه را ببین و با پاسخ ها و توضیحات من چک کن سپس صفحه ی 96 از کتاب کار علوی را هم به همین شیوه انجام بده.عزیز دلم،تکرار و تمرین جدول ضرب همیشه و در هر جایی هستی داشته باش.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی تمرین های کتاب کار علوی درس هفتم صفحات 97 و 98 و 99 با پرسش و پاسخ و مشارکت پسرهای خوبم انجام شد.
تکلیف: مطابق فایل پاسخ ها حتماً چک شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: شعر لحظه ی سبز دعا همراه با کلیپ زیبایی در کلاس آنلاین تدریس شد.نحوه ی صحیح چگونگی بند نویسی آموزش داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم تا روز یکشنبه فرصت دارید تا شعر درس را حفظ کنید. کلمات ارسال شده در فایل را در دفتر لغات با خط زیبا بنویسید.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمرین های درس 8 نگارش فارسی به کمک دانش آموزان عزیزم حل شد. فایل حل کامل تمرینات نگارش درس 8 جهت تکمیل کتاب ارسال شد.
تکلیف: تمرین مربوط به بند نویسی در کتاب نگارش نوشته شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دیکته ی تصویری جهت تقویت حافظه ی دیداری گرفته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: کاربرگ 8و 9 در انتهای کتاب با همراهی دانش آموزان عزیزم حل شد .صفحه ی اول درس 11 تدریس شد .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه ی 91 کتاب کار علوی انجام شد،رفع اشکال صفحه ی 92 و 93 کتاب کار هم انجام شد.کتاب درسی صفحه ی 67 آموزش ضرب به روش مستطیل به صورت کامل با اسلاید و مشارکت عزیرانم در کلاس انجام شد.فیلم تدریس ارسال شد.
تکلیف: تکلیف خلاق:تلفیق ریتم و گیم و ریاضی،مبحث تکرار و تمرین ضرب به صورت آواز و بیان ریتمیک ، مطابق توضیحاتم و ریتمی که در کلاس آنلاین انجام شد، در قالب فیلم کوتاه ارسال شود.(اختیاری)((ضمناً پسرهای خلاق من یادآوری می کنم انجام آن با هر وسیله ای در منزل امکان پذیر است)) تکلیف امشب؛پسر پرتلاشم،لطفاً کتاب کار علوی صفحه ی 95 تا سوال 4 را با دقت انجام بده، سپس در دفتر ریاضی دو ضرب 2×4 و 6×3 را هم به روش مستطیل هم روش محور انجام بده.برای این تکلیف 20 دقیقه زمان در نظر بگیر.متشکرم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی مبحث نور،کار در کلاس شماره ی 1 و 2،صفحات 95 و 96 در کلاس با مشارکت عزیزانم پاسخ داده شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ و مرور درس هفتم در منزل انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: سوالات 2 و3 درس پیراهن بهشتی در کتاب نگارش با خطی زیبا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: درس 10 مطالعات اجتماعی مطالعه و سوالات درس را خیلی خوب بخوانید.سوال 2 درس 10 در کتاب نوشته شود. کاربرگ شماره 10 که در انتهای کتاب قرار دارد را با دقت انجام دهید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: رفع اشکال صفحه ی 89 کتاب کار علوی انجام شد،مفهوم ضرب به صورت شکل،عبارت جمع و الگو مرور و همراه با فیلم و اسلاید به روش محور هم تدریس شد.نکات و فعالیت صفحه ی 66 تدریس و تمرین این صفحه،سوال 1 در کلاس انجام شد.فیلم تدریس و حل این صفحه هر دو ارسال شده،لطفا و حتماً دیده شود.
تکلیف: پسر توانمندم باقیمانده تمرین صفحه ی 66 کتاب ریاضی درسی سوال 2 و 3 را کامل کن،سپس کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 92 و 93 را با دقت انجام بده.برای انجام این تکالیف زمان در نظر بگیر، 20 دقیقه کافی است.عزیزانی که تکالیف را در پرتال ارسال نمی کنند لطف کنند علت رو ذکر بفرمایند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تدریس درس هشتم فارسی انجام شد. بیاموز و بگوی درس تدریس شد، دانش آموزان عزیزم روان خوانی درس را انجام دادند و زیر واژگان مهمی که ارزش املایی داشتند خط کشیده شد. املای تصویری گرفته شد و کلمات مترادف و هم خانواده ی دروس پرسیده شد.
تکلیف: پسران عزیزم 1/یک بار از روی درس با صدای زیبایتان برای یکی از اولیای محترم بخوانید. 2/سوال 1 نگارش درس هشتم با خط زیبا نوشته شود. 3/واژگان مهم درس در دفتر مشق نوشته شود.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: عزیزان به اطلاعتان می رسانم،فیلم صفر تا صد مرور آموزش انواع زاویه ها در پرتال خدمتتون ارسال شده،به جهت اهمیت این مبحث حتی در سال های آینده لطفاً تا آخر هفته هر زمان که دانش آموز به لحاظ روحی شرایط مساعدی داشت دیدن فیلم رو به صورت کامل بهش توصیه کنید.
تکلیف: اطلاع و بازخورد اولیای عزیز به جهت دیدن یا ندیدن فیلم ها و انجام سوالات تکرار و تمرینی داخل فیلم به صورت اختیاری که ارسال آن تا پایان هفته زمان خواهد داشت به همراه 10 امتیاز.
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد. با تشکر معاون آموزشی، همیز

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 64 و 65 مبحث مفهوم ضرب،همراه با اسلاید تدریس شد.ضرب پرسش شد.فیلم تدریس ارسال شد.
تکلیف: صفحات 88 و 89 کتاب کار انجام شود.جدول ضرب بسیار خوب تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم کلمات مترادف و هم خانواده ی دروس فارسی را خیلی خوب مطالعه کنید، سپس از هر درس 3 هم خانواده در دفتر مشق نوشته شود. سه جمله ی متفاوت که زمان های حال، گذشته و آینده را نشان دهد بنویس، فاعل جملات نام زیبای خودتان باشد. مثلا :علی به مدرسه می رود. (زمان حال) علی به مدرسه خواهد رفت. (زمان آینده) علی به مدرسه رفت. (زمان گذشته)

استعداد فضایی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: نمونه سوالات سودوکو در صورت تمایل حل شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10(همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:کاربردهای همراه باک اعم از پرداخت قبض،انتقال وجه،خرید بسته اینترنت،نیکوکاری و ...،کمک به حفظ محیط زیست بااستفاده از همراه بانک ها،انجام خرید آسان و راحت،
تکلیف: فعالیت منزل صفحات 80 و 81 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: