فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین
فعالیت: ولی گرامی ،با سلام و احترام، چه باشکوه است احساس پدرانه برای ساختن پله های ترقی و موفقیت سرمایه های زندگی و چه زیباست قدردانی و بوسه بر دستان پدران پرتلاش برای هموار کردن این مسیر. به پاس قدردانی، از پدران گرامی دعوت به عمل می آید همراه با پسران گلمان در برنامه تفریحی استخر : روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه ،ساعت 23:00 الی 00:30 در مجتمع تفریحی ورزشی باران به نشانی بزرگراه شهید بابایی/مسیر شرق به غرب بعد از پل استخر ،اولین خروجی لاین کندرو جنب پمپ گاز و بازار گل شهید رسولی حضور به هم رسانید. در صورت عدم حضور پدر ، شرکت یکی از بستگان درجه یک/عمو،دایی،برادر یا پدربزرگ، همراه فرزندمان الزامیست. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین صفحه ی 120 و 121 تا سوال 10 مبحث محیط در کلاس انجام و رفع اشکال شد.برای کلاس های فردا دفتر ریاضی و کتاب هوش و ریاضی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: فایل ارسالی را در دفتر ریاضی پاسخ بده.لطفاً فرمول محیط اشکال منتظم و دو فرمول محیط مستطیل به همراه یک مثال روی یک برگه ی بزرگ یا a4 نوشته شود و به دیوار اتاق،یا کمد ....زده شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی درس دهم،مبحث نیرو ، بخش دوم تدریس شد.
تکلیف: فایل مرجع علوم مشاهده و تا صفحه ی تدریس شده مطالعه شود،پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: لغات هم خانواده و هم معنی درس یار مهربان پرسیده شد. کلیپ زیبای شعر نقاش دنیا پخش شد. تا سوال 4 کتاب کار علوی توسط پسران عزیزم حل شد. مبحث مفعول تدریس شد.
تکلیف: املای لب خوانی(مطابق تمرین ذکر شده در کتاب کار) توسط یکی از اعضای خانواده گفته شود. پنج جمله نوشته شود که فعل و فاعل و مفعول (همراه نشانه ی را) داشته باشد. حتما زیر فعل و فاعل و مفعول خط کشیده و نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: قسمت اول درس 13 تدریس شد فردا قسمت دوم تدریس می شود برای فردا کتاب کار فارسی علوی و هدیه های آسمانی همراه باشد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: فردا تکلیف هوش و ریاضی هفته ی گذشته بازدید خواهد شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ادامه ی صفحه ی 86 کتاب ریاضی همراه با نکات کامل و مرور مجدد مفهوم محیط و فرمول ها در کلاس بدون دیوار انجام شد.کاردرکلاس صفحه ی 119 کتاب کار علوی تا سوال 5 صفحه ی 120 کامل انجام شد.جهت کلاس های فردا فقط کتاب کار علوی ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم مطابق فیلم های ارسال شده تمرین صفحه ی 87 را با دقت ببین و همراه با من در فیلم انجام بده...تاکید می کنم عزیزانم همراه با توضیحات من در فیلم ها برای سوال 2 و 3 و قسمت تقریب بزن این صفحه را انجام دهند.متشکرم..جدول ضرب 6 و 7 و تقسیم آن ها، تکرار و تمرین شود پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخش اول درس دهم صفحات 74 و 75 با انجام فعالیت عملی آهنرباها،با مبحث نیروهای تماسی و غیرتماسی و بارش مغزی تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده درس یار مهربان را در دفتر لغات با دقت و زیبا بنویسید . (عزیزان من فردا کتاب کار علوی و هدیه های آسمانی را به همراه داشته باشید)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران من ابتدا درس 11و 12 هدیه های آسمانی را بخوانید و سپس نمونه سوالات ارسال شده را خیلی خوب مطالعه کنید. تکلیف اختیاری :با پیش مطالعه درس 13می توانید امتیاز ویژه دریافت کنید.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پاسخ ارمغان هایی که در شرایط آنلاین انجام شده جهت چک کردن تقدیم حضورتون میشه.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی روی کارت پستال به مناسبت روز پدر

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: انیمیشن گذاری روی اجزا اسلاید طبق صفحات 64 تا آخر 67 با مثال تمرین و رفع اشکال شد.
تکلیف: پروژه 4 از ص 85 را انجام و انیمیشن گذاری کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 85،سوال 4 و صفحه ی 86 سوال 1 همراه با دست ورزی و مرور مجدد مفهوم محیط همراه با نمایش و بازی در کلاس انجام شد..جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی ریاضی و کتاب علوم درسی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم سوال 1 و 2 کتاب کار علوی صفحه ی 119 انجام شود.جدول ضرب 8 و 9 و تقسیم آن ها، تکرار و تمرین شود پرسش خواهیم داشت.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: سوالات درس یار مهربان با همراهی پسران توانمند علوی حل شد.
تکلیف: کتاب نگارش تا انتهای درس یار مهربان تکمیل شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: املای خلاق از درس 8و9گرفته و با روش خود سنجی تصحیح شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: قسمت اول از درس 15 تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و تدریس اتیکت مهمان بودن و رفتارهای درست و ناپسند هنگام مهمانی رفتن انجام شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک ضرب و تقسیم برگزار شد.بخشی از درس محیط تدریس شد.صفحه ی 85 کتاب ریاضی تا سوال 3 انجام شد.فیلم تدریس ارسال شده لطفا کامل ملاحظه شود.قسمت کار در کلاس صفحه ی 86 طبق توضیحات داخل فیلم لازم به انجام در منزل **نیست**
تکلیف: فیلم دست ورزی محیط دیده شود و روی برگه ی a4 انجام شود.دانش آموزانی که در برگه های آزمونک ضربشان اشتباه داشتنیک بار از روی اشتباهاتشان داخل دفتر ریاضی بنویسند و همان ها را مجدد مدام تکرار و تمرین و زمزمه کنند.جهت کلاس های فردا فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش آموازنم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 116 کتاب کار علوی انجام شد.بخشی از تدریس نیرو همه جا 2 به صورت بارش مغزی تدریس شد.
تکلیف: پاسخ کتاب کار علوی درس نهم پیش از بازدید من لطفا چک شود.درس نهم کامل مطالعه شود پرسش خواهیم داشت.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: سوال 1 و 2 کتاب نگارش درس یار مهربان انجام شود، سپس با فایل ارسال شده مطابقت گردد. پسران عزیزم فردا دفتر دیکته و کتاب نگارش و کتاب اجتماعی را به همراه داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش آموزش فوتبال (نحوه شوت زدن) حرکات سرعتی و پرش با استفاده از مانع. بالابردن استقامت قلبی و تنفسی

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 13(کارآفرینی) با استفاده از ارائه پاورپوینت آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارت است از:آشنایی با معنا و مفهوم کارآفرین و ویژگی های های کارآفرینان موفق
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 102 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 42 و 43 با موضوع :" توانایی نه گفتن" تدریس شد. گفتگو در مورد ارتباط صحیح با دوستان، همراهی، همکاری و همدلی در مواقع لزوم صورت پذیرفت. در ادامه به دانش آموزان آموزش داده شد، در کنار تمام روابط دوستانه و صمیمانه، چگونه از مهارت جراتمندی در مقابل درخواست های غیرمنطقی دیگران(خصوصا دوستان و بزرگترها ) استفاده کند. کجا و به چه علت گاهی باید به دیگران "نه" گفت و با اقتدار و محکم در مقابل خواسته های نابجای دیگران ایستاد.
تکلیف: تکلیف صفحات مذکور در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر توجه داشته باشید، تمام آموزش های کلاسی منوط به تمرین و تکرار و تکمیل نواقص تکالیف مربوطه در منزل است تا مطالب ارائه شده ملکه ذهن پسران گلمان شود.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی از روی متن به صورت تحریری نوشته شد
فعالیت: با سلام و احترام با توجه به اهمیت پرورشِ فرزندان عزیزمان در کنار آموزش برتر، از شما دعوت به عمل می آید جهت : بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان ، جلسه دانش افزایی ویژه اولیا با موضوع: خشم، پرخاشگری و مدیریت هیجانات منفی و جلسه عمومی ملاقات با آموزگاران زبان و پایه روز پنجشنبه ششم بهمن ساعت 8:15 الی 10:45 در دبستان حضور به هم رسانید. حضور پر شور شما، انگیزه ای شگرف در مسیر موفقیت های آتی فرزندانمان خواهد بود. سپاس

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک ضرب برگزار شد.فیلم های آموزش کامل انواع خط ارسال شده ،سوالات داخل فیلم جهت تکلیف بسیار مفید است اما کاملا اختیاری است.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 16 را با دقت انجام بده،شنبه آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت با جدیت بیشتر تکرار و تمرین شود.برای روز شنبه فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوم علوی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 10 فارسی تدریس و توسط پسران عزیزم روانخوانی شد.واژگانی که ارزش املایی داشتند مشخص شد.
تکلیف: پسرم یکبار از روی درس برای یکی از اعضای خانواده با رعایت لحن مناسب و زیبا بخوان و کلمات مهمی که زیر آن خط کشیده ای را در دفتر مشق بنویس.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 12 هدیه های آسمانی تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دوره ی درس های قبل لوحه خوانی ( تشدید، همزه و ...)
تکلیف: دانش آموزان عزیز بخش بخش خوانی و شمرده خوانی را هر روز در منزل تمرین و تکرار داشته باشید. انس با قرآن 4 و 5 در منزل تمرین شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 39 و 40 در کلاس کامل انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحات 24 و 25 و 41 کامل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: