فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه 139،141،142 در کلاس با مشارکت عزیزانم کامل شد.
تکلیف: شنبه از دو فصل 4 و 5 و دو صفحه ی اول فصل 6 به صورت کامل پرسش خواهیم داشت،پسرم خوب مرور کن و اگر سوالی داشتی حتما از من بپرس،ضمن حل ارمغان،نمونه سوال ارسالی صرفاً جهت تمرین و به صورت اختیاری انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمرینات فارسی کار تا سوال 4 انجام شد. جملات طنز آمیز مربوط به سوال 8 در کلاس خوانده شد.
تکلیف: پسران عزیزم ارمغان 21 را با دقت انجام دهید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی توسط دانش آموزان عزیزم انجام شد. درس شانزدهم تدریس شد و سوالات درس پاسخ داده شد.و نکات مهم درس مشخص شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات مروری مهم در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند واحد آزمون علوی درنظر دارد دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون های بین المللی کاریبو را ثبت نام نماید. اطلاعات مربوط به این مسابقه آنلاین جهانی که زیر نظر اساتید برجسته دانشکده ریاضیات کانادا طراحی شده است در پرتال به صورت فایل پی دی اف در درس ضریب هوشی قرار گرفته است. پس از مطالعه ی کامل فایل و در صورت تمایل به شرکت پسر عزیزمان فایل مشخصات از روابط عمومی تحویل گرفته شده و تا 14 اسفند ماه تکمیل گردد. لطفا در زمان مقرر فرم ها تکمیل شود تا به موقع در اختیار واحد برگزار کننده مسابقات گذاشته شود. لازم به ذکر است در پایه پیش و اول مسابقه رایگان و در سایر پایه ها هزینه طبق تعرفه اعلام شده توسط برگزارکنندگان مسابقات کاریبو می باشد. با تشکر- معاون آموزشی دبستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب درسی کاردرکلاس صفحه ی 104 جمع و تفریق فرایندی انتقالی با جدول همراه با فیلم و اسلاید تدریس و انجام شد.کتاب کار علوی فعالیت کلاسی صفحه ی 141 سوال 2 با مشارکت عزیزانم در کلاس انجام شد.جمع و تفریق ذهنی مجدد توضیح و تدریس شد.جهت کلاس های فردا فقط کتاب کار علوی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: نمونه سوال زیر را جهت مرور و آمادگی پرسش مهم روز شنبه انجام دهید.(خاطر نشان می کنم در برخی موارد دادن اینگونه نمونه سوالات برای بچه ها بسیار کمک کننده است بنابراین با نگاه مهربانانه همراه ما باشید )(نوشتن پاسخ سوال در دفتر ریاضی کافیست).

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوال مروری ریاضی تمرین شد.
تکلیف: درس 10 و 11 برای هفته ی آینده دوشنبه پرسش کامل خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: با هم فکری های دانش آموزان عزیزم درس آزاد با موضوع زندگینامه ی شهید سردار سلیمانی نوشته شد. آزمون سنجش استعداد فضایی گرفته شد.
تکلیف: سوال 8و9 کتاب کار علوی از درس 13 نوشته شود. پسران عزیزی که هفته ی پیش غایب بوده اند درس 12 را تکمیل کنند. پسران عزیزم فردا کتاب کار علوی و هدیه های آسمانی را به همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی از دروس گذشته انجام شد، درس 19 تدریس و تمام سوالات و کاربرگ شماره 17 پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: با توجه به فایل ارسال شده ابتدا درس 14و 15 را مطالعه کرده و سپس نمونه سوالات ارسال شده را خیلی خوب مطالعه کنید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل مربوط به مسابقات کاریبو ملاحظه شود. در صورت تمایل فایل مشخصات تا 14 اسفند ماه در روابط عمومی تکمیل گردد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 133 و 134 رفع اشکال و تمرین صفحات 137 و 138 با مشارکت گروهی عزیزانم در کلاس حل شد.فیلم تدریس صفحه ی 103 که دیروز ارسال نشده بود امروز ارسال شد.جهت کلاس های فردا دفتر ریاضی،کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی و کتاب کار علوم همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 141 فقط سوال 5 و تمرین صفحه ی 142 فقط سوال 1 و صفحه ی 143 فقط سوال 4 انجام شود مجموعاً 3 سوال که ظرف 15 یا کمتر از 15 دقیقه زمان خواهد برد به همراه حاصل جمع دو عدد 5431 و 2115 را به صورت فرایندی داخل دفتر نوشته و همراه با داستان من برای اولیای اولیای عزیزم تعریف و تدریس نمایند.فردا جدول ضرب و فرمول ها پرسش خواهد شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش فارسی به صورت کتبی انجام شد،کتاب کار علوی علوم تمرین صفحه ی 143 با مشارکت عزیزانم و پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم برای فردا کتاب های فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی را به همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم اگر روند مطالعاتی زیر با دقت انجام دهید در یادگیری درس عملکرد بسیار خوبی خواهید داشت. ابتدا درس17 مطالعات را روان خوانی کرده سپس 6سوال اول ارسال شده را بخوانید و اولیای محترم از شما پرسش شفاهی را انجام دهند حالا نوبت 6 سوال بعدی است،ابتدا مطالعه خوب و با دقت سپس پرسش های شفاهی انجام شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از سفره هفت سین کشیده شد
تکلیف: لطفا برای هفته آینده یک عدد تخم مرغ سفالی یا چوبی به مدرسه آورده شود و اگر ماژیک دارند بیاورند

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تنظیم گذار اسلایدها طبق صفحات 68 تا آخر 70 با مثال آموزش داده شد و دانش آموزان در سایت تمرین کردند.
تکلیف: روی 2 اسلاید که در تکالیف قبلی انیمیشن گذاری کرده اید، گذار اسلاید قرار دهید و در پرتال ارسال کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک و بازی ترکیبی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه ی 103 همراه با قصه و مشارکت عزیزانم انجام شد.فیلم تدریس و مرور ارسال شده لطفا کامل دیده شود.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی ریاضی و کتاب کار علوی علوم همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسر توانمندم کتاب کار علوی صفحات 136 و 137 فعالیت کلاسی سوال 1 تا 6 انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: دوره و یاد آوری دروس انجام شد. آزمونک کلمات گرفته شد. ارمغان خودسنجی و تحویل دانش آموزان شد.
تکلیف: درس 11 و 12 فارسی تمام نکات از جمله کلمات دروس، واژه آموزی و بیاموز و بگو ها تمرین و مطالعه شود.اولیای محترم لطفا بعد از مطالعه ی فرزندان خود پرسش شفاهی انجام داده و نتیجه را در پرتال ذکر بفرمایید.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بردروس هفته های گذشته و اتیکت مکالمه و شعر شنونده عالی تمرین و تکرار شد.اگر بخوام بشم من/یه شنونده عالی /باید حواسم باشه/به4عضو اصلی/با گوش باگوش بشنوم/باچشم با چشم ببینم/بعدش سوال بپرسم/تا با قلبم بفهمم

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی صفحه ی 102 در کلاس کامل انجام شد.جهت کلاس فردا فقط کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد.پاسخ صفحات 100 تا 102 ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحات 134 تا سوال 8 انجام شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی علوم کاردرکلاس 1 و 2 ،صفحات 141 و 142 در کلاس کامل انجام شد.
تکلیف: لطفاً با دقت درس 11 مطالعه شود.مرجع علوم تقدیم حضورتون شده لطفاً چک بفرمائید و سوالات متن را مطالعه کنید.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم درس 8 و 9 فارسی را خیلی خوب مطالعه کرده سپس تمام نکات از جمله کلمات مترادف و مخالف و واژه آموزی های این دو درس پرسیده شود. اولیای محترم لطفا روند تکلیف های مطالعاتی پسران عزیزم در پرتال برای بنده ذکر شود. عزیزان من فردا کتاب فارسی خوانداری و دفتر لغات و دفتر دیکته را به همراه داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش بازی فوتبال در زمین چمن.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 14 (تخصص گرایی) با استفاده از ارائه فیلم و پاورپوینت آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مراحل تولید نان،بررسی هریک از مراحل از تولید خمیر نان تا توزیع آن،شناسایی فعالیت ها و وظایف متخصص هر بخش،بررسی ویژگی های تخصص گرایی و مزایا و معایب آن فعالیت کلاسی صفحه 109 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 110 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 44 و 45 با موضوع :«کمک طلبی در مشکلات» و صفحات 46 و 47 با موضوع :«با یکدیگر همکاری کنیم.» تدریس شد.. گفتگو در مورد نیاز انسان ها به زندگی اجتماعی و کمک هایی که گاهی لازم بر طلب کردن از دیگران و زمانی برای یاری رساندن به دیگران لازم و ضروری ست، صورت پذیرفت. همچنین در مورد گروه و همکاری در گروه، قوانین و ویژگی های گروه و همکاری لازم در زمان کمک کردن تا رسیدن به هدف نهایی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تکلیف: تکلیف صفحات مذکور در کلاس انجام شد..در صورت نقص تکالیف بالا، پسران گلم حتما در منزل تکمیل نمایند. اولیای گرانقدر لطف کنید کتاب پسران عزیزم چک شده تا صفحاتِ پیش تر کامل انجام شده باشد و در صورت ناقص بودن ، در آخر هفته تکمیل گردد.با سپاس

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی حروف ص-ط آموزش داده شد ودر کلاس تمرین شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: