فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: برگه های مروری فصل 4 تا 6 تحویل عزیزانم شد،سوال 1 تا 3 برگه ی مرور در کلاس انجام و رفع اشکال شد.تقسیم چکشی به صورت مفهومی همراه با بازی و همراهی دانش آموزانم در کلاس تدریس شد.صفحه ی 145 کتاب ریاضی درسی انجام شد.
تکلیف: برنامه ی مرور کامل اجرا شود.پسرم برگه ی مروری سوال 4 تا 8 را کامل انجام بده.با توجه به شرایط و مصلحت آزمونک ضرب عزیزانم *دوشنبه*برگزار خواهد شد.جهت کلاس های فردا فقط کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد****امیدوارم با حضور پرشورتون در جشن خودکار فردا خاطره ای به یادماندنی را در کنار یکدیگر ثبت نمائیم****

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با توجه به ضرورت،مرور ریاضی انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمدنم طبق برنامه ی مطالعاتی دروس خود را خیلی خوب مطالعه کنید. فردا پرسیده خواهد شد. ضمنا جهت کلاس های فردا کتاب فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی و دفتر لغات را حتما به همراه خود داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی فوتسال در سالن

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 19(مالیات) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم مالیات بر ارزش افزوده و تأثیر آن در عمران و آبادانی کشور فعالیت کلاسی صفحه 147 با همکاری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 148 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت جراتمندی و توانایی نه گفتن صورت پذیرفت.اینکه در چه زمان می توانیم به افراد بله و در چه موقعیت هایی باید محکم و قوی نه بگوییم، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت..موارد نه گفتن در مورد دوستان، بیرون از منزل،افراد غریبه، بازی های کامپیوتری و بازی با دوستان در کنار احترام به حرف های پدر و مادر، در ادامه این بحث، آموزش داده شد.
تکلیف: اولیای عزیز می توانند در منزل نیز با مواردی که احتمال وقوع آن وجود دارد، این موضوع را به صورت بازی، نمایش یا قصه خوانی، آموزش دهند.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی تدریس و در کلاس تمرین شد
فعالیت: ولی گرامی ،با سلام و احترام؛ با توجه به اهمیت پرورشِ فرزندان عزیزمان در کنار آموزش برتر، از شما دعوت به عمل می آید جهت : بازدید از نمایشگاه دست سازه های فوق برنامه و جلسه با آموزگاران:زبان و پایه با موضوع فعالیت های پایان سال و جشن های یادگیری :::::روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ، ساعت 11:00 الی 12:00 در دبستان حضور به هم رسانید. حضور پر شور شما، انگیزه ای شگرف در مسیر موفقیت های آتی فرزندانمان خواهد بود. با تشکر، واحد آموزش دبستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 185،186 رفع اشکال شد،صفحات 187 و 188 در کلاس انجام شد.تمرین شعر جشن خودکار و جشن یادگیری انجام شد لطفا تا یکشنبه هر دو شعر را حفظ کنید.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحات 190 تا 192 کامل انجام شود.شنبه آزمونک ضرب خواهیم داشت خوب تمرین شود.جهت کلاس های روز شنبه کتاب ریاضی درسی و کتاب کار ریاضی علوی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: سوالات درس 16 کتاب کار علوی حل شد. شعر حفظی وطن تمرین شد.
تکلیف: با توجه به فایل ارسالی شعر وطن خیلی عالی حفظ و تمرین شود. ارمغان 29نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: به لطف پروردگار و همراهی پسران عزیزم آخرین درس هدیه ها تدریس شد. سوالات درس پاسخ داده شد. طبق برنامه ی مطالعاتی هدیه ها پرسیده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 51 کتاب هوش و ریاضی،قسمت ب توضیح داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور نیمی از فصل دوم انجام شد دو سوال مهم 4 و 5 برگه ی مرور به صورت کامل در کلاس بررسی و انجام شد.صفحه ی 143 قسمت پاورقی و تمرین صفحه ی 144 کتاب درسی به صورت کامل در کلاس انجام شد.فیلم مهم آموزشی صفحات 142 و 143 کتاب درسی ارسال شد.
تکلیف: پسرم ضمن انجام کامل برنامه ی مرور، کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 186 سوال یک تا سوال 4 صفحه ی 187 کامل انجام شود.ادامه ی برگه ی مرور ریاضی 1 تا 3 کامل شود.جهت کلاس های فردا کتاب کار ریاضی علوی و کتاب هوش و ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: اجرای کامل فعالیت های رشد نوآموز،نمایش ننه پیرزن و ساخت عروسک موش در کلاس انجام شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مرور مطالعه انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فعالیت ها و بازی های طرح از رشد تا رشد با همکاری پسران توانمند علوی انجام شد. تا سوال 4 درس 16 در کتاب کار علوی حل شد.
تکلیف: سوالات 7 و 9و 11کتاب کار علوی از درس 16با دقت نوشته شود. پسران من لطفا جهت کلاس های فردا کتاب های هدیه های آسمانی و فارسی کار علوی را به همراه داشته باشید.پسران من دوره و مطالعه درس هدیه های آسمانی فراموش نشود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: با توجه به برنامه ی مطالعاتی ، درس 1 تا8 دوره و نکات مهم دروس یاد آوری و پرسیده شد.
فعالیت: عرض سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند فردا سه شنبه 5 اردیبهشت ماه به منظور اجرای طرح از رشد تا رشد ( استفاده از مطالب مجلات رشد) برنامه های متنوع در 4 زنگ اول شامل ساخت کاردستی، بازی و ورزش، بازی فکری و اجرای نمایش در مدرسه برگزار می شود. زمان ناهار و ورود و خروج پسرهای عزیزمان در مدرسه طبق روال انجام خواهد شد. فعالیت ها به صورت کلاسی و در مدرسه با حضور دانش آموزان و آموزگار برگزار می گردد. به امید شادی همیشگی آینده سازان ایران زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور فصل 1 انجام و 3 سوال اول برگه ی مروری که تحویل عزیزانم شده در کلاس انجام شد.کتاب ریاضی درسی صفحه ی 142 محاسبه ی ضرب ستونی در کلاس آموزش و انجام شد.
تکلیف: برنامه ی مرور انجام شود.کتاب کار علوی ریاضی صفحه ی 185 سوال تا صفحه ی 186 سوال 7 با دقت انجام شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی علوم صفحه ی 170 همراه با پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مرور مطالعه ی علوم انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمند علوی با توجه به برنامه ی مطالعاتی دوره اردیبهشت ماه پنج درس اول کتاب فارسی را خیلی خوب روان خوانی کرده سپس در یک جدول کلمات یک نقطه ای دو نقطه ای سه نقطه ای و چهار نقطه ای را از این پنج درس انتخاب کرده و با خط زیبا بنویسید.(تعداد کلمات هر چی بیشتر بهتر) دوره ی مطالعات اجتماعی هم فراموش نشود. عزیزانم جهت کلاس های فردا کتاب کار علوی را به همراه داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از آتش بازی و فشفشه در شب

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مبحث عمودی و افقی کردن اسلایدها و چاپ اسلاید از ص 77 تا آخر 79 آموزش و پروژه 8 کتاب از ص 90 تمرین شد.
تکلیف: پروژه امتحانی نیمسال دوم: در پروژه شماره 2 کتاب (ص 82 و 83) با خلاقیت خود تغییرات جزئی ایجاد کرده و تا پایان مهلت د رپرتال ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: