فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب ریاضی درسی فصل دوم، صفحات 25 و 26 مبحث حل مسئله به روش الگوسازی در کلاس تدریس و انجام شد.
تکلیف: پسر توانمندم ، روی یک برگه ی a4 از عدد 500 تا 800 با الگوی 30 تا 30 تا به (عدد و حروف) تمیز و زیبا بنویسید (مجموعاً ده عدد خواهد شد مثال:.....،530،560)،نکته: حتماً کلمه های [ و ] را که نشانه ی بین جمع رقم های شما در نوشتن حروفتان هست ، با قرمز یا مداد رنگی مشخص کنید (مثال پانصد *و* سی ) ، سپس دو عدد آن را به دلخواه خود انتخاب کنید و در جدول ارزش مکانی قرار دهید.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جابجایی و بازدید و رفع اشکال کتاب کارها درس سوم انجام شد.تعدادی از کتاب کارها در مدرسه نگه داشته شده تعدادی تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم هر کدام از آزمایش های درس سوم را که دوست داری انجام بده و گزارش آن را چه به صورت عکس یا فیلم بسیار کوتاه در پرتال یا به صورت تحقیق در دو بند همراه با یک تصویر زیبا روی یک برگه ی a4 نوشته و برای من بیاور.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: پسرم روانخوانی درس سوم (آسمان آبی) را در حضور والدین انجام بده. از متن درس کلماتی که حروف ( ظ - ض- ز- ذ) دارند، پیدا کن و در دفتر مشق بنویس.

املا سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا تقریری درس دوم (زنگ ورزش) گفته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس چهارم از فصل دوم (اعضای خانواده) با گفتگو و مشارکت دانش آموزان عزیز تدریس شد. کاربرگ شماره 4 در کلاس انجام شد. فصل اول پرسیده شد. کتاب های اجتماعی در کلاس است.

استعداد هنری سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: طراحی از درخت پاییزی تدریس شد و در کلاس کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات پیک رفع اشکال شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچکم تمرین صفحات 31 و 32 کتاب کار علوی را دقیق و تمیز انجام دهید، لطفاً بخش خودارزیابی ها در پایان هر قسمت از کتاب کار توسط دانش آموز حتماً تکمیل و انجام شود.*لطفاً پیک بچه ها بازدید و درست مطابق سوالاتی که ایراد داشتن (فقط سوالاتی که اشتباه نوشتن) با تغییر در عددها یک سوال در دفتر نکات داده شده و انجام شود.کتاب ریاضی درسی و کار علوی تحویل عزیزانم داده شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی تدریس درس سوم به همراه پاسخ فعالیت ها کامل شد، کتاب کار علوم علوی صفحات 42 و 43 ،44 و 45 در کلاس کامل انجام شد. نمونه سوالات 3 درس اول همراه با پاسخ جهت سهولت در پرسش و پاسخ اولیای بزرگوار از دانش آموزانم ارسال شد.
تکلیف: کتاب علوم به بچه ها تحویل داده شد، لطفاً مطالعه ی درس سوم را از روی کتاب داشته باشند.فردا پرسش خواهند داشت.کتاب کار در مدرسه نگه داشته شد.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه های 27 و 28 و 29 انجام شد. قسمت جعبه کلمات پرسیده شد‌. دیکته پای تخته ای از درس ( آسمان آبی ) گفته شد.
تکلیف: دفتر املا همراه دانش آموزان باشد، فردا از درس دوم ( زنگ ورزش ) املا تقریری دارند. پسرم متن درس دوم را در حضور والدین روانخوانی کن و یک صفحه املا بنویس. کتاب کار علوی در کلاس به طور کامل انجام شد‌. کتاب های تکمیل شده صحیح شد و در کلاس است، بقیه دانش آموزان تکمیل کرده فردا بیاورند. کتاب نگارش تکمیل و صحیح شد در کلاس است.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر درس هفته گذشته توسط پاپت میس اتیکت انجام شد. به صورت رول پلی همراه بچها از کلمات جادویی لطفا ، خواهش میکنم ، سپاسگزارم ،بفرمایید استفاده شد. ویدیو آموزشی به زبان انگلیسی برای درخواست صحیح گذاشته شد. بچها نحوه صحیح درخواست را آموزش دیدند.
تکلیف: در منزل 5 مثال نحوه صحیح درخواست از شمارا بنویسند و برای جلسه بعد بیاورند. مثل: _مامان میشه لطفا به من آب بدی؟ +بله بفرمایید -متشکرم +خواهش میکنم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: