1401/11/04
علوم اول
درویش، فاطمه
کلاس بدون دیواربرگزار شد و دانش آموزان آدمک یخی خود را برای انجام آزمایش به حیاط مدرسه بردند و آدمک یخی خود را درجاهای متفاوتی در مدرسه قرار دادند و نتیجه گیری کردند که یخ در کجا زودتر آب می شود و چرا ؟
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات درس ( ق ) تکرار وتمرین شد ودر دفتر با مشارکت دانش آموزان نوشته شد . کتاب نگارش درس ق انجام شد .
پسرهای عزیزم متن روخوانی درس ق صفحه 159 را 3بار برای مادر بخوانید و 5خط املا به مامان جون بگویید.
فردا املا کلاسی از این درس داریم.
هنر اول
اقبالیان، زهرا
نقاشی از درخت بهاری با رنگ انگشتی
هوش و ریاضی
درویش، فاطمه
مفاهیم ( اندازه گیری ، شمارش ، حل مسئله ، تقارن ، تجسم فضایی ) در کلاس تدریس شد و کتاب کار صفحات 47-48-49 انجام شد .
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مرور دروس هفته های گذشته انجام شد و تدریس اتیکت مهمانی ، رعایت رفتارهای پسندیده در مهمانی انجام شد.
1401/11/03
ریاضی اول
درویش، فاطمه
مباحث ( تقارن ، جمع ذهنی ،محور ، الگویابی ) در کلاس تدریس شد و کتاب صفحات 123 الی 126 انجام شد .
کتاب کار صفحات127- 128-129 انجام شود.
فارسی اول
درویش، فاطمه
درس های قبلی دوره شد .روخوانی درس ( خ) پرسش شفاهی شد .(فیلم ارسال شد)
پسرم متن روخوانی درس ( خ) را برای مادر 3بار بخوانید و 5خط املا از متن به مامان جان بگویید .
لطفا مادرهای عزیز 3جمله نامرتب در دفتر بنویسید تا پسرهای عزیزم به صورت مرتب شده ، بنویسند .
کتاب کار فارسی تا آخر درس (خ) کامل باشد و فردا به کلاس آورده شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 10 (همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با بانکداری موبایلی،خدمات و ویژگی های همراه بانک،آشنایی با فضای نرم افزارهای بانکی،انجام مراحل انتقال وجه،ضرورت استفاده از نرم افزارهای بانکی دارای تأییدیه
فعالیت منزل صفحه 81 انجام شود.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 53،52،51،50 با موضوع :"خشم خود را مدیریت کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد احساس خشم، علامت های شروع خشم و رفتارهای منطقی و غیرمنطقی بعد از بروز خشم صورت پذیرفت.در ادامه با استفاده از چراغ راهنمای خشم، چگونگی کنترل و مدیریت خشم آموزش داده شد.
تکلیف صفحات ذکر شده، در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر به پسران گلمان کمک کرده و چراغ راهنمای عصبانیت را درست کرده و در اتاق دلبندانمان نصب کنند..همچنین در مورد مراحل چراغ راهنما "صبر کن"، "فکر کن"، "عمل کن" با پسرم گفتگو کرده و به صورت نمایش خانگی، آموزش کنترل خشم را تمرین و تکرار کنند.
آزمایشگاه
درویش، فاطمه
مباحث ( پوشاک مناسب فصلها، مناطق گرم وسرد، رنگ های مناسب هر فصل ، وسایل گرمایی ،موارد استفاده ازگرما ، مشاغلی که به گرما نیاز دارند ، راه های جلوگیری از هدر رفتن گرما ) در کلاس با مشارکت دانش آموزان تدریس شد .
پسرهای عزیزم آدمک یخی خود را تزیین کنید وفردا به کلاس بیاورید.
کتاب کار علوم آورده شود.
1401/11/02
ریاضی اول
درویش، فاطمه
مبحث الگویابی شکلی وعددی تدریس شد .محور تمرین شد .کتاب صفحات 121-122 در کلاس به کمک پسرهای زرنگم بعداز تدریس ، انجام شد .
لطفا صفحات 121- 122 در منزل تکرار وتمرین شود.
علوم اول
درویش، فاطمه
در مورد ( هوای سرد وگرم ، پوشش فصل ها، آب وهوای منطق مختلف کشور ،رنگهای مناسب هر فصل ،یخچال های زیر زمینی ،وسایل گرم کننده قدیمی و جدید، راه های جلوگیری از هدر رفتن انرژی و گرما ،موارد استفادا از گرما ) در کلاس بحث وگفتگو شد وبا مشارکت بچه ها 2آزمایش انجام شدو فصل (دنیای سرد وگرم ) تدریس شد .
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات نشانه ( خ) صداکشی و مرور شد .
کتاب نگارش درس ( خ ) در کلاس بامشارکت دانش آموزان انجام شد .
کتاب کار درس ( خ) سه صفحه اول انجام شود .متن روخوانی را تمرین کنید .فردا پرسش شفاهی از متن روخوانی داریم.
1401/11/01
فارسی اول
درویش، فاطمه
نشانه (خ) با داستان و پخش شعر آقا خرگوشه و نمایش صورتک خرگوش ، ایجاد انگیزه شد .
جدول ترکیبات تدریس شد وبوسیله دانش آموزان همراه مثال در دفتر نوشته شد . کلمات درس جدید در کلاس با مشارکت دانش آموزان صداکشی و سر مشق داده شد .
سر مشق های نوشته شده را کامل کنید .
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
مطالب کتاب رایانه از ص 43 تا انتهای ص 49 با مثال در کلاس آنلاین آموزش و تمرین شد.
لطفا در برنامه یک تصویر باز کرده و در گوشه ای از آن، نام و نام خانوادگی خود و نام کلاستان را با دست خط ها و اندازه و حالت های مختلف بنویسید و ذخیره کرده و ارسال بفرمایید.