فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: تم 6 مرور شد و و کتاب کار علوی صفحات 46 و 47 انجام گردید.پسرهای عزیزی که با خود کتاب کار به همراه نداشتند داخل خانه حتما این صفحات را تکمیل نمایند.
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل چهارم کتاب علوم با مبحث موجودات زنده و غیر زنده مجدد مرور شد و تفاوت های آنها از دانش آموزان سوال شد . سپس صفحات 38 ، 39 و 40 کتاب کار علوم علوی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روخوانی کلمات نشانه ی (اَ، د) از دانش آموزان پرسش شد.و برای داشتن پیش زمینه ای در مورد نشانه جدید فردا، توضیحاتی در مورد نشانه جدید(م غیر آخر م آخر) به دانش آموزان داده شد و روخوانی درس( 3) با دانش آموزان تکرارو تمرین شد.
تکلیف: -روخوانی درس 3 تمرین شود فردا پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت بخش و صداکشی کلمات (آداب، ادب ،بابا،آبا،بد،اَبا،آب)در کلاس بصورت پا تخته ای انجام شد و تکرارو تمرین شد.
تکلیف: سه تصویر پسرم سه تصویر نقاشی کند که اول وسط و آخر نام تصویر نشانه ی (م غیر و م آخر ))داشته باشد.(جایگاه نشانه م) فایل ارسال شده در دفتر مشق انجام شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: دومین املا به دانش آموزان از نشانه های (اَ،د)گفته شد لطفا امضا شود و فردا آورده شود.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: پیام قرآنی سلام علیکم مرور شد و در مورد سلام کردن توضیح داده شد و نقاشی آن در صفحه ی 21کشیده شد و توضیحاتی در مورد سوره کوثر گفته شد و سپس شعر نعمت های خدا خوانده شد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش _آموزش پرتاب توب داخل حلقه بسکتبال -آموزش حرکت شنای سوئدی
تکلیف: سه ست تعادل لک لک هر ست 1 دقیقه_ سه ست نگه داشتن د حالت شنا سوئدی هر ست 1 دقیقه. آموزش حرکات داده شده است

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز به وسیله بازی و مسابقه نحوه صحیح استفاده از کلمات جادویی در جملات را آموختند.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات (39 و 40 )با هدف شمارش الگوهای خطی و مفهوم تفریق آموزش داده شد و سوالات مربوطه انجام شد. اعداد( 1 تا 8)هر کدام یک خط وچوب خط مربوط به هر عدد ، داخل دفتر کلاسی نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحات 44 و 45 کامل شود و فردا آورده شود.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: ترکیبات و کلمات مرور شد و از تک تک دانش آموزان رونخوانی کلمات پرسش شد.و کتاب کار فارسی علوی 52 و 53 انجام شد و به اتمام رسید.
تکلیف: حتما روانخوانی فایل فرستاده شده دیروز کار شود.فردا مجدد پرسش می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق کلمات (باد و بد ،آباد، آداب،اَدَب،اَبَد)بصورت فایل زیر به دانش آموزان داده شد و از آنها خواسته شد به منطور دقت بیشتر ترکیبات کلمه ها را فقط،با رنگ قرمز بنویسند... مثلا در آباد فقط( با )با رنگ قرمز و بقیه ی نشانه ها با مشکی نوشته شد.
تکلیف: کلمات فایل املا و رونخوانی که دیروز فرستاده شد حتما تکرار و تمرین شود.فردا به پسرهای عزیزم املا نشانه های ( اَ و د )گفته می‌شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز به وسیله ی کارتون مهارت های زندگی رفتار صحیح در برابر رفتار اشتباه دوستانشان را آموختند و متوجه شدند که در برابر مسخره کردن، رفتار صحیح بی توجهی و نخندیدن است تا فرد متوجه اشتباه بودن رفتار خود بشود.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش صفحات 18 و 19 و 20کامل گردید.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی آغازین تم 6 به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ از دانش آموزان آموزش داده شد.و صفحات 37 و 38 کتاب ریاضی با مفهوم جمع 5 تایی آموزش داده شد.سپس دانش آموزان برای تثبیت بیشتر مفهوم جمع 5 تایی به وسیله ی چینه های خود این فعالیت را انجام دادند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحات 43 کامل گردد.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل چهارم کتاب علوم با نشان دادن فیلم فندوق آموزش داده شد سپس از دانش آموزان پرسش و پاسخ در مورد فیلم دیده شد انجام گرفت .

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: درس باد مجدد مرور شد و همه ی دانش آموزان روخوانی آن را انجام دادند.ترکیبات( با بَ دا دَ)تکرار و تمرین شد.
تکلیف: املا و روخوانی فایل فرستاده شده زیر حتما کار شود.همه ی دانش آموزان فردا حتما کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کاربرگ نشانه ی (ب و د) در دفتر دانش آموزان چسبانده شد و انجام شد. سپس داستان جمله سازی و مفهوم آن آموزش داده شد ...(کلمات کنار هم جمله را می سازند) و بازی جمله سازی انجام شد. دانش آموزان مانند فایل زیر در دفتر با کلمات(آب ،بابا ،ادب) جمله سازی انجام دادند.
تکلیف: جمله سازی مانند دفتر دوباره انجام شود و حتما به نکته های داخل ویس دقت نمایید. می توانید مانند فیلم ارسال شده با کارت کلمات هم جمله سازی با دانش آموزان بازی شود. دانش آموزانی که در کاربرگ قسمت هایی را صحیح ننوشته بودند مجدد تمرین نمایند فردا حتما چک می‌شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه مفهوم خط راست و خط خمیده و نحوه کشیدن آن ها و همچنین مفهوم سطل رنگ و کار با آن آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با حرکت فیل و نام آنها
تکلیف: صفحه 2 تمرین رخ و صفحه 3 تمرین فیل انجام شود .

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی صفحات 40 و 41 در کلاس انجام شد. و کتاب کار ریاضی در خانه بماند.عدد (7)آموزش داده شد و در دفتر مشق تمرین شد.
تکلیف: پسرهای عزیزم ارمغان 6 را تکمیل نمایند و شنبه با خود به همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه ی (د)و ترکیبات آن مجدد تکرارو تمرین شد.و از همه ی دانش آموزان رو خوانی کلمات پرسش،شد.
تکلیف: صفحه ی 50 و 52 کتاب کار فارسی علوی انجام شود.(مدت زمان مورد نیاز 10 دقیقه)زمان آوردن کتاب کار فارسی برای بررسی اعلام می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 35 و 36 کامل گردید و از تک تک دانش آموزان روانخوانی کلمات پرسش شد. کلمات جدید(آباد، آداب،ادب)آموزش داده شد و بصورت فایل فرستاده در دفتر کلاسی سرمشق گذاشته شد و صداکشی آن نیز انجام شد.
تکلیف: پسرهای عزیزم دوباره سرمشق های داخل کلاس را بنویسند و حتما موقع نوشتن بخوانند و صداکشی آن ها را نیز مانند دفتر کلاسی انجام دهند.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: درابتدا مروروگفتگودرباره داستان جلسه پیش انجام شد. سپس بچه ها تصویرسازی داستان را روی کاغذ نقاشی کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: تم 5 مرور شد و تکرارو تمرین شد فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاضی علوی به همراه داشته باشند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 30 و 31 و 32 کامل شد و از دانش آموزان در مورد فصل (3)پرسش و پاسخ صورت گرفت.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه تک شکلی (د)آموزش داده شدو برای ایجاد انگیزه داستان این نشانه در شهرک الفبا تعریف شد و روخوانی درس باد نیز انجام شد.و ترکیبات چندین بار تکرار شد. با فلش کارت جایگاه نشانه ی (د)تفهیم شد. و با کلمات درس جدید ( ابر،باد ،دریا )جمله سازی شفاهی انجام شد.
تکلیف: روانخوانی درس باد تمرین شود از تک تک دانش آموزان پرسش می شود.حتما ترکیبات فرستاده شده کار شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق و صداکشی کلمات نشانه ی جدید آموزش داده شد و در دفتر مشق کلاسی بصورت فایل زیر نوشته شد و توسط دانش آموزان کامل گردید. سپس کتاب نگارش صفحه ی 34 انجام شد.
تکلیف: سرمشق ها و جدول دوستی و صداکشی کلمات نوشته شده در دفتر مشق مجدد نوشته شود و تکرارو تمرین شود. پسرهای عزیزم ترکیبات(دا،دَ)را روی آرد یا خمیر یا کاغذبرای دست ورزی بیشتر بازی و تکرارو و تمرین نمایند.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و تکرار درس قبل انجام شد. درس3(نیاز و خواسته) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم نیاز و خواسته و تفاوت آن ها با یکدیگر،بررسی نیاز ها و خواسته های انسان ها از زمان گذشته تاکنون. فعالیت کلاسی صفحات 28 و 29 انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: