1402/08/01
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب ریاضی صفحهی 34 با هدف الگوهای شطرنجی آموزش داده شد وسوال مربوطه انجام شد. سپس پسرهای گلم به منطور شناخت بیشتر گوشه و لبه اشکال هندسی کشیده شده را برش دادند و گوشه و لبه ی آنها رامشخص کردندو در برگه چسبانده شد.کتاب ریاضی تا روز شنبه برای شروع تم جدید در خانه بماند.
مسابقه ی آقای ریاضی بین دانش آموزان برگزار گردید.
صفحهی (38 و 39) کتاب کار ریاضی علوی انجام شود. در داخل دفتر مشق کلاس اعداد (1 تا6) از هر کدام یک خط نوشته شود.
علوم اول
محمدی، سارا
کتاب کار علوم صفحات 26 .27 .28.29 انجام شد.
فارسی اول
محمدی، سارا
روخوانی درس ابر مجدد کار شد و ترکیبات به روش بازی مشارکتی تکرار و تمرین شد.فردا تدریس نشانه ی جدید داریم.
روخوانی درس ابر انجام شود. حتما مجدد با بازی یا سرمشق ترکیبات و صداکشی تمرین شود.
املا اول
محمدی، سارا
اولین املا پسرهای عزیز از نشانههای (آ.ب)گفته شد.
ذفتر املا بررسی و امضا شده و آورده شود.
قرآن اول
محمدی، سارا
شعر صفحه ی 19 کتاب قرآن برای دانش آموزان خوانده شد و هر کدام از دانش آموز برای شعر، یک اسم انتخاب کردند و پیام قرآنی سلام علیکم و معنی آن آموزش داده شد.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش،
آموزش استارت دو و میدانی، آموزش پرش جفت پا در حرکت و بازی فوتبال
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
آموزش استفاده و شناخت کلمات جادویی لطفا، ببخشید ، متشکرم ، بفرمایید به وسیله موسیقی و کلیپ آموزشی انجام شد
1402/07/30
ریاضی اول
محمدی، سارا
صفحات 32 و 33 کتاب ریاضی علوی با هدف آشنایی با الگوهای خطی و مفهوم تفریق آموزش داده شد و تمرینات مربوطه نیز انجام شد.پسرهای گلی که غیبت دارند این صفحات تم 5 را تکمیل نمایند.نوشتن اعداد 1 تا 5 نیز مجدد تمرین شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحات (36.37)تکمیل شود.زمان آوردن کتاب کار ریاضی علوی اعلام می شود.
فارسی اول
محمدی، سارا
روخوانی درس ابر مجدد تکرارو تمرین شد.و از تک تک دانش آموزان روخوانی درس ابر پرسش،شد.و برای تثبیت بیشتر ترکیبات (با و بَ) با دانش آموزان بازی شد و دوباره توضیح داده شد.و حتما ترکیبات مثل فایل تهیه شود و درقسمت های مختلف خانه چسبانده شود تا دانش آموز حتما بخواند.برای ایجاد انگیزه نشانه (اَ)میوه ی انگور و گیفت انار از طرف مدرسه به پسرهای پر انرژی کلاس سیب اهدا شد.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی( 49 )فقط سوال (4) انجام شودو فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی علوی به همراه داشته باشند.
نگارش اول
محمدی، سارا
صفحهی 33 کتاب نگارش کامل گردید.
صداکشی کلمات بصورت فایل زیر توسط،خود دانش آموزان نوشته شد و تمرین شد.کتاب نگارش پسرهای عزیز برای تدریس نشانه جدید تا روز سه شنبه داخل مدرسه میماند.
دیکته نشانه های( آ و ب) از فایل فرستاده شده دیروز حتما کار شود.فردا همهی دانش آموزان دفتر دیکته به همراه داشته باشند.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش اموزان عزیز امروز درس چهارم مهارت های زندگی خوراکی های سالم مقوی و غیر سالم غیر مقوی را به وسیله بازی و کار گروهی آموختند.
دانش آموزان عزیز می توانند در "صورت تمایل " کاردستی خوراکی سالم و غیر سالم را بسازند و برای هفته ی آینده به کلاس بیاورند. فقط کاردستی که خود دانش آموز ساخته است مورد قبول است.
هوش و ریاضی
محمدی، سارا
صفحات 15 و 16 از کتاب هوش و ریاضی انجام شد.
1402/07/29
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب ریاضی تم 5 با صحبت و پرسش دانش آموزان در مورد صفحه ی آغازین شروع شد.
و صفحهی 30 و 31 آموزش داده شد و تمرینات مربوطه انجام شد.
ندارند.
علوم اول
محمدی، سارا
فیلم فندوق مربوط به فصل سوم برای دانش آموزان نمایش داده شد و سپس از آنها در مورد فیلم نمایش داده شده سوالاتی پرسیده شد.
ندارند.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی دو شکلی (اَ َ)آموزش داده شد.جهت ایجاد انگیزه داستان مربوط به نشانه تعریف شد.جایگاه نشانه ی (اَاول و َغیر اول ) با فلش کارت آموزش داده شد.و جدول ترکیب (دوستی) نشانه ی (ب غیر آخر )و( َغیر اول) آموزش داده شدو تکرار و تمرین شد.روخوانی درس دوم (ابر) نیز آموزش داده شد.
بید پای فارسی با هدف توسعه ی سواد خواندن و درک مطلب با موضوع (اشتباه اردک) در کلاس خوانده شد.فایل بید پای ارسال شد.
روخوانی درس (ابر)تکرارو تمرین شود از تک تک دانش آموزان پرسش می شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
آشنایی با مفهوم ذخیره سازی، نحوه ی ذخیره کردن فایل نقاشی و باز کردن فایل نقاشی از داخل خود نرم افزار نقاشی در این جلسه آموزش داده شد.
شطرنج
حاتمی، مریم
آشنایی با حرکت رخ و طرز گرفتن مهره ها ی حریف با آن
صفحه 1 حل شود .
1402/07/26
ریاضی اول
محمدی، سارا
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی (33 ) انجام شد.
قسمت سرگرمی تم 4 کامل شود .کتاب کار ریاضی در خانه بماند زمان آوردن کتاب اعلام میشود.
ارمغان 5 کامل گردد و شنبه آورده شود.
فارسی اول
محمدی، سارا
جایگاه نشانه ی دو شکلی( ب) بصورت بازی تکرار و تمرین شد. کتاب کار فارسی علوی نشانه ی ب صفحه ی (46)کامل گردید و بررسی شد.
روخوانی درس ا (آب و باران )تمرین شود.
نگارش اول
محمدی، سارا
کتاب نگارش صفحه ی 30 کامل گردید.و کتاب های نگارش دانش آموزان برای روز شنبه در کلاس نگهداری شد.
حتما ترکیب نشانه ی( آ و ب)و جایگاه نشانه ها مانند دفتر مشق تمرین شود. هر چه بیشتر تکرار و تمرین شود یاد گیری بهتر میشود.
هنر اول
تقوایی، فاطمه
داستان خوانی باموضوع :جان من کجاست ؟
بابچه ها درباره داستان گفتگو انجام دادیم .
درجلسه بعد تصویرسازی داستان توسط بچه ها انجام میشود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.
هوش و ریاضی
محمدی، سارا
برگزاری جشن قرآن و حضور در مسجد
1402/07/25
ریاضی اول
محمدی، سارا
تم 4 مرور شدو کتاب کار علوی صفحه ی 32 انجام شد.
علوم اول
محمدی، سارا
فصل 3 علوم صفحات 18 و 19 و 20 به روش مشارکتی و سوال از دانش آموزان آموزش داده شد.
فارسی اول
محمدی، سارا
نشانه ی دوشکلی (ب) آموزش داده شد.جهت ایجاد انگیزه داستان مربوط به نشانه تعریف شد.جایگاه نشانه غیر آخر و آخر توضیح داده شد.و داستان دوستی آ و ب تعریف شد.جشن آب در مدرسه برگزار شد.
روخوانی درس باران آموزش داده شد.
از درس باران حتما رو خوانی شود.فردا پرسش می شود.
نگارش اول
محمدی، سارا
نحوه ی نوشتن نشانه ی جدید آموزش داده شد و در دفتر سر مشق کلاسی انجام شد .
صدا کشی بصورت کتبی مانند نمونه ی ارسال شده در دفتر آموزش داده شد.
کتاب نگارش صفحات 28 و 29 کامل گردید.
سرمشق کلاسی ،همراه قسمت صدا کشی و جدول دوستی مجدددر منزل انجام شود.
کتاب کار فارسی صفحات 44 و 45 کامل گردد.و فردا حتما آورده شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
پرسش و پاسخ درس قبل انجام شد. درس2(پول توجیبی) با استفاده از ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم پول توجیبی،مدیریت پول و هزینه،اولویت بندی هنگام خرید. تکالیف دانش آموزان بررسی شد. فعالیت کلاسی صفحه 21 انجام شد.
فعالت منزل صفحه 22 انجام شود.